17 czerwca 2014

Piękniejszy staje się świat, dzięki milionom barw!

 
♥♥♥

Heelo!
Przepraszam bardzo, że opuściłam Was aż na tydzień! Ale niestety mogę stwierdzić, że parę dni bez siedzenia przed monitorem przydało się, gdyż poświęciłam czas na ostatnie ogarnięcie ocen i udało się, jest pasek! Jestem taka szczęśliwa! Nie byłam nawet pewna, że dam radę osiągnąć 4,75, a tu 4,83! <3 A jaka u Was sytuacja? Będą paski na świadectwie? :)
Ostatnio nie czuję się najlepiej, ponieważ od paru dni męczy mnie straszny katar, alergia i czasami bóle gardła i głowy. Akurat w taką piękną pogodę! Na szczęście powoli mija, więc mam nadzieję, że powrócę do żywych na Boże Ciało. Uwierzycie, że jeszcze 10 dni i wakacje? Czas tak szybko mija, dopiero było rozpoczęcie roku, a tu zakończenie. Ale niech te wakacje trwają jak najdłużej!
A jak Wasze zdrówko? Trzymajcie się! :)

Dzisiaj miałam zamiar pokazać Wam moje ulubiony kolory lakierów do paznokci. Coś czuję, że w te wakacje moim hitem będzie czerwony! Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia. *.*


♥ lakiery Maybelline Colorama:
352 Downtown Red, 51 French White, 197 Chalk Dust i 200 Rainforest Canopy.


♥ lakier bezbarwny z odrobiną brokatu - idealny jako dodatek nadający połysku innym kolorom!



♥ lakier o ładnym różowym kolorze, mam go już bardzo długo i jest jeszcze w dobrym stanie!



♥ Miss Selene 193 i Miss Selene 220.


♥ świetny złoty lakier - hah, pamiątka z Niemiec! :)



♥ Golden Rose Paris:
207 - zielony, 230 - turkusowy, 212 - niebieski, 54 - fioletowy i najlepszy 92 - neonowy różowy. :3




♥ mam nawet lakier z Hello Kitty! :D



A jakie są Wasze ulubione kolory? ;)

Udanego jutrzejszego dnia, do zobaczenia!




8 komentarzy :

  1. Śliczne lakiery :3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kolory. :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory lakiery,uwielbiam tą francuską piosenkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne lakiery ;d
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypomniał mi się ten nawiedzony ksiądz. Pamiętaj, moja droga, bo jeśli chodzisz grzecznie do kościółka i wierzysz w Jezusa, to nie możesz malować paznokci na czerwono ;) Ja się tylko zastanawiam skąd się, aż tak nawiedzeni biorą, pomimo, tego iż moim zdanie wszyscy są nawiedzeni, ale to tylko takie moje ateistyczne "coś" ;)
    Pozdrawiam :) adaszwarc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nikt mi nie powiedział, że tak nie wolno :) głupie żeby był zakaz na malowanie paznokci na czerwono. czerwony to mój ulubiony kolor, więc raczej nie przestanę malować na czerwono :)

      Usuń
  6. Gratuluję paska :)
    Ja ostatnio oszalałam na punkcie bieli, mięty i pudrowego różu :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję średniej!Ja również będę miała świadectwo z paskiem.Fajne kolorki lakierów :)

    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!