25 czerwca 2014

Wishlist, czyli must have na lato!

 
♥♥♥
Helo!
Co u Was? Mam nadzieję, że świeci słoneczko, bo u mnie jest strasznie ponuro i ciągle pada. Prawdopodobnie wieczorem ma być też burza. Nie lubię takiej pogody! Ostatnio znowu zaniedbałam bloga, więc ostatni raz Was za to przepraszam i obiecuję, że teraz będę tu częściej! Przybywa coraz więcej pomysłów na nowe notki, ale chętnie wysłucham też Wasze propozycje. :)
Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić moją wishlistę, czyli must have na lato.


Ostatnio spodobał mi się motyw floral, czyli wszędzie kwiatki, kwiatki i inne rośliny! A ponieważ szukam sukienki na lato, to czemu nie w tym motywie? Niedawno widziałam taką w Croppie, chyba najładniejsza ze wszystkich. :) Myślałam także o leginsach w kwiatowym motywie, niestety nie umiem nigdzie takich znaleźć, jaki pech!



Wianek z kwiatów i kokardka do włosów - niby drobiazgi, ale perfekcja tkwi w szczegółach!



Od jakiegoś czasu polubiłam spódniczki, niestety kiedyś w mojej szafie królowały spodnie. Bardzo podoba mi się skórzana rozkloszowana spódniczka i mam zamiar taką sobie kupić. :) Nie ukrywam, że również marzy mi się tzw. mgiełka. Biała, w kwiatki, z koronką, w panterkę, wszyyyyystkie bym chciała! :D Zdecydowanie, nie może tego zabraknąć w mojej szafie.



A Wy? Co planujecie kupić? :)
Do zobaczenia!





3 komentarze :

  1. Ja muszę wianek kupić koniecznie, inne rzeczy mam :>
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. klapki, sandały, kostium... wszytsko <3


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!