30 lipca 2014

dni Gogolina, happy weekend!

Helo! ♥
Co u Was? Jak pogoda? U mnie rano było bardzo ciepło, ale pod wieczór się ochłodziło. Grzmiało w pobliżu, ale burza nas ominęła. Jednak deszczu i wichury nam nie odpuściła. Przynajmniej teraz jest przyjemnie chłodno. :) Już od paru dni zabierałam się do napisania, ale bez przerwy nie miałam czasu. Teraz znalazłam wolną chwilę i piszę do Was, bo inaczej bym nie umiała! :)

Ten weekend zaliczam do jednych z niewielu udanych dni w te wakacje. Pewnie już wcześniej wspominałam, świętowaliśmy dni mojego miasta Gogolina. W sobotę pojawiłam się tam na chwilę, a resztę czasu spędziłam na mieście. Zaś w niedzielę było bardzo wesoło. Temperatura nie dawała żyć, było strasznie duszno i w oddali było słyszeć burzę, ba, dwie burze! Słońce świeciło i nie wiało, więc postanowiłam wyjść na festyn. Jeszcze zanim dobiegłam do namiotu, już lało. Ah, ulewa była straszna. Zrobiła się potworna wichura, bez przerwy grzmiało. Ci, co zdążyli dobiec do samochodu, to mieli szczęście. Sporo ludzi utknęło w namiocie, tak jak ja. :D Muzyka była bardzo głośna, więc zbytnio nie zwracałam uwagi na burzę. Do pewnego momentu. Nagle uderzyło tak blisko, aż muzyka sama się wyłączyła. Wszyscy się przerazili. :o A ja? Zaczęłam się śmiać. Tak, Bogowi nie spodobało się disco polo i postanowił to wyłączyć, hahaha.


Gdy się trochę uspokoiło, pobiegłam do domu. Nie miałam przy sobie żadnej bluzy i trochę było mi zimno. Na szczęście mieszkam niedaleko boiska. Przebrałam się, trochę wyschły mi włosy - była już 22:00. No cóż, powróciłam na boisko, karuzele czekały. :D Ogólnie było bardzo miło. To wspaniałe uczucie siedzieć na oświetlonej przez milion kolorowych światełek karuzeli i widzieć całe pogrążone w ciemności miasto. Oczywiście sama nie byłam, samemu żadna frajda. :) Specjalnie do nas przyjechali bracia Golec na koncert. Niestety mam tylko jedno zdjęcie, na którym i tak prawie nic nie widać, hahah. :D
To był najlepszy weekend w te wakacje!

A jak Wy spędziliście weekend? Wakacje dotychczas udane? :)

12 komentarzy :

  1. Fajny post ! :)Ładne zdjęcia, obserwuje :* Zapraszam do mnie:
    http://nussy99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wakacje jak najbardziej udane. Odwiedziła mnie rodzinka, trochę się poopalałam i poczytałam książki :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, świetnie spędziłaś dzień :3 chciałabym pojechac na taki festyn ;)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Już połowa wakacji za nami ;( ale ten czas miną przyjemnie
    . http://soincoffee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Musiałaś się świetnie bawić! Mój najlepszy weekend w wakacje będzie raczej w sierpniu, ponieważ prawie przez cały miesiąc się nie widziałyśmy. Na szczęście wraca 6 :)

    www.ola-write.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje wakacje raczej nie są fajne. Nigdzie nie wyjeżdżam, pogoda jest koszmarna, pada, jest zimno... Całe wakacje w domu.. :/
    Zapraszam do mnie! ♥

    eustachowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że świetnie się bawiłaś :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. To naprawdę świetnie się bawiłaś :D ładne zdjęcia, obserwuję i zapraszam do mnie :*
    http://annabell-xoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w wakacje byłam na razie tylko nad morzem, ale może gdzieś jeszcze pojadę...
    meerga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. "Dni ..." w różnych miastach są fajnymi imprezami, u mnie jest podobnie :D Ja też reaguję śmiechem na różne strasznie sytuacje xd
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. moje wakacje zaczynają się powoli psuć :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę bo u mnie ciągle pada nawet z domu nie można wyjść :)
    Ja bardzo lubię burze i nie chciałabym żeby mnie ominęła :/

    Obserwuje i zapraszam
    http://aleeksandrablog.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!