13 lipca 2014

sposób ma letnią fryzurę!

 
Helo!
Co u Was? U mnie świeci przepiękne słoneczko, jest cieplutko i ogólnie bardzo miło. :) Jak na razie dzień spędzam na leniuchowaniu, ale o blogu zapomnieć nie mogłam! Dzisiaj przygotowałam dla Was notkę, a właściwie pomysł na letnią fryzurę. Nie potrzeba tu żadnego specjalnego sprzętu, odżywek - nic. Wystarczy woda i trochę czasu. :)

1. Najpierw myjemy włosy. Ja po myciu na chwilę zawijam je w ręcznik.
2. Następnie robimy warkoczyki czy jeden duży warkocz. Nie mam talentu do robienia idealnych warkoczy, więc z prośbą zwróciłam się do mamy. :D
3. Ostatni etap jest najdłuższy. Można iść z warkoczami spać, tak jak ja to zrobiłam, albo na parę godzin znaleźć sobie jakieś zajęcie w domu - usiąść i poczytać książkę, obejrzeć jakiś ciekawy film czy poczatować ze znajomymi w internecie. :)
4. Rano wystarczy warkocze rozplątać, ale nie rozczesywać! Chyba nie chcecie, aby włosy się napuszyły i wyglądałybyście jak król lew? haha. Raz tak kiedyś z ciekawości zrobiłam i nie wyglądałam za ciekawie. :D
Jaki ostateczny efekt?


Wybaczcie, że to zwykłe tzw. selfie z rąsi, ale rano mój aparat zwariował i nie miałam innego wyboru jak tylko użyć telefonu. :c
Jak widzicie efekt samego warkocza jest wspaniały. Mam teraz śliczne fale, nie to co moje naturalne włosy, które to ani prostymi, ani falowanymi, ani kręconymi nazwać nie można. Musicie same spróbować! Nie potrzeba tu żadnego specjalisty, nie musimy nawet narażać naszych włosów na zniszczenia od lokówki czy prostownicy, a efekt jest wspaniały! Idealny na letnie wypady. :)
Postaram się w najbliższym czasie przygotować dla Was jakiś wakacyjny outwit, co Wy na to?

Miłego dnia!

11 komentarzy :

  1. również używam tego sposobu i jestem z niego bardzo zadowolona ;)
    mint-strawberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo często w taki sposób robię fryzurę, bo tak jak pisałaś, nie trzeba niszczyć włosów lokówką ani prostownicą. I ma ten sam problem z włosami, czyli nie są one proste i nie są kręcone - taki nie wiadomo co.
    Śliczne zdjęcia, mimo że z telefonu :D

    lunandraw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kilka to robiłam i strasznie mi się po tym puszyły włosy:/. No ale to moje włosy, ich nie ogarniesz xD.
    Tobie wyszło ślicznie *.* ♥.
    Może masz ochotę na wspólną obserwację? :)))
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka fryzura wygląda świetnie ! ;)
    zapraszam : aggie-agie@gmail.com
    kom mile widziane ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wygląda :). W wolnej chwili zapraszam na nowy post :) http://fovingues.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie !

    http://modaiurodaczternastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety nie moge sobie zrobić takiej fryzurki :((

    Zapraszam na rozdanie http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię spać z warkoczem, ale fale nie wychodzą mi tak fajnie jak Tobie :)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem ładny efekt,ja zrobiłam sobie rude końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się fale po warkoczu :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny efekt, sama tak często robiłam ;)
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!