16 lipca 2014

jak dbam o cerę?

Helo!
Co u Was? U mnie dzisiaj strasznie ciepło i bez przerwy świeci słoneczko! Skorzystam z pogody i wieczorem zrobię sobie małą wycieczkę rowerową. :) Planowałam odwiedzić przyjaciółkę, ale coś jej niestety wypadło i zostałam w domu. Za nami już ¼ wakacji, za mną 2 tygodnie siedzenia w domu. Hm, niedobrze... Wielkimi krokami zbliżają się dni mojego miasta, więc nareszcie zacznie się coś dziać! :)
Dzisiejszym tematem notki jest moja cera i pytanie, jak o nią dbam. Zacznijmy od tego, że jest trudno ją ogarnąć, jest bardzo wrażliwa.

Do mycia twarzy używam żelu z firmy Nivea. Głęboko oczyszcza pory. Co mnie skusiło do zakupu? Nawilża. Od zawsze miałam problem z suchą skórą, od kiedy używam żelu "aqua effect" problem sam zniknął. :) Około 4-5 miesięcy temu skusiłam się na zakupienie maseczki. Wybrałam maseczkę na wągry z Avon. Z początku byłam zawiedziona, że nie ma żadnych efektów i wydałam niepotrzebnie pieniądze, jednak po miesiącu - wow! Byłam naprawdę mile zaskoczona. :)
Do demakijażu i tonizacji używam płynu miceralnego z firmy BeBeauty. Można znaleźć go nawet w Biedronce!


Jeśli chodzi o suchą skórę, najlepszy jest krem z firmy Nivea. Jest to moja ulubiona i raczej nie zmienię zdania! :) A na małe skaleczenia lub inne problemy idealny jest krem Penaten. Kupiłam go w aptece i sprawdza się wspaniale. Wysusza i leczy szybko każdą ranę. Daje radę ze wszystkim! W mojej rodzinie swoje miejsce ma on już od wieeelu lat. :)


Makijaż to też jakiegoś rodzaju pielęgnacja, co nie? Ja w te upalne dni używam tylko kremu nawilżającego, nic więcej. Po co niepotrzebnie zatykać pory podkładami, innymi kremami i pudrami? Skóra powinna oddychać, a poza tym naturalność jest najlepsza! Bardzo polubiłam krem z ↓20, który ma także właściwości matujące. W swojej kosmetyczce mam również krem BB, fluid matujący i żel rozświetlający, ale używam je tylko wtedy, gdy chcę zakryć swoje niedoskonałości i dobrze wyglądać, czuć że dobrze wyglądam (jakieś ważne spotkanie, uroczystość czy wypad na zdjęcia). A tak to tylko tusz do rzęs, pomadka i lecimy! :)


To wszystko.
A jak Wy dbacie o swoją cerę? Macie jakieś swoje domowe sposoby? A może macie innych ulubieńców kosmetycznych? :)

Pozdrawiam!

7 komentarzy :

  1. też używam tych produktów i under 20
    pozdrawiam paulinadme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam te rzeczy z Biedronki i krem BB z Under20 ;>
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam trochę kosmetyków z under 20 ;)
    mam dla ciebie radę - nie rób zdjęć pod światło ;)
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Żel z NIVEA kiedyś używałam ale mi nie służył ..

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używam tonika z ziaji czasami żelu z under twenty i korektora do twarzy :))
    Obserwuje od dawna jestem na końcu obserwacji

    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Krem Nivea jest najlepszy! <3
    # obserwuję. Jeśli spodoba ci się mój blog - zaobserwuj, będzie mi ogromnie miło :)
    http://baatmaaan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!