1 lipca 2014

LBA!

Helo!
Co u Was? Znowu zapytam, jaka u Was pogoda? U mnie świeci ładne słoneczko i nawet jest ciepło. :) Słyszałam, że za tydzień temperatura na termometrze ma sięgnąć 30°C!
Miałam zamiar napisać dziś o czymś innym, ale zawsze można przesunąć to na następny raz, co nie? :)

Liebster Blog Award - co to jest?

"Nominacja ta jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Jest to moja druga nominacja, którą otrzymałam od Karoliny. :)
Jest mi bardzo miło!

1. Ulubiony kolor? Czerwony. :)
2. Jaka jest Twoja pasja? Siatkówka, fotografia, wędkarstwo. :)


3. Kto jest Tobie najbliższy?
Najbliższa jest mi pewna osoba... Nie chcę ujawniać kto. :)
4. Czy kiedyś pisałaś pamiętnik?
Tak, wciąż piszę. ;) Czasem zaglądam do niego, gdy mam zły dzień, a nie chcę o tym z nikim rozmawiać.
5. Czy masz psa?
Mam kota. Psa miałam zanim się przeprowadziłam, nawet dwa. Niestety zostały z rodziną. :<

6. Co jest dla Ciebie najdroższe?
Najdroższe jest dla mnie to, co bezcenne: miłość, przyjaźń, szczęście.
7. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
Trudny wybór. :D Smerfy, Naruto, Pszczółka Maja, serio nie wiem, co wybrać. :D
8. Twoje ulubione blogi? Bardzo lubię bloga Oliwii. :)
9. Ulubiony sport? Siatkówka, zdecydowanie! <3


10. Jaka fryzura jest dla Ciebie najwygodniejsza?
To zależy. W szkole lubię mieć włosy rozpuszczone, w domu chodzę w koku, czasem też lubię zwykły kucyk. :)
11. Czy masz rodzeństwo?  Mam brata Tomka. :)

Oto blogi, które nominuję do LBA:
1. Karolina - karollasworld
2. Weronika - niebieskie-mysli
3. Gosia - meryandret
4. Pamela - modakosmetykiopisy
5. Asia - stay-forget
6. Natalia - mylittleworldxdxd
7. Amelia - forever-yo
8. Martyna - martfotofashion
9. Nita - nitagracia
10. Kamila - mytruefacee
11. Martyna - my-life-story-2

A teraz pytania dla Was:
1. Ile znaczy dla Ciebie Twój blog? Umiałabyś z niego zrezygnować?
2. O czym najchętniej piszesz posty?
3. Co najczęściej ubierasz? Jaki styl lubisz? Może dodasz zdjęcie ulubionego letniego outfit'u? :)
4. O czym marzysz? Co pragniesz najbardziej?
5. Boisz się igły, tzn. szczepień, poboru krwi? ;)
6. Zdarza Ci się tęsknić za szkołą w czasie wakacji lub ferii?
7. Czy blog zmienił coś w Twoim życiu?
8. Jesteś otwarta na nowe znajomości?
9. Gdzie najchętniej robisz zakupy? Co najczęściej kupujesz?
10. Na jaki kolor najbardziej lubisz malować paznokcie? :)
11. Masz pasję, hobby - to wiadome, ale jak to się zaczęło? Opiszesz?

Mam nadzieję, że spodobają Wam się moje pytania i są w miarę ciekawe. Byłabym wdzięczna, gdybyście podesłali potem linki ze swoimi odpowiedziami. Chętnie poczytam! :)

Do zobaczenia!


15 komentarzy :

  1. Cieszę się że odpowiedziałaś na moje pytanka :) Mam nadzieję że moja nominacja przyniesie Ci większą liczbę osób które cię będą czytać :)
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nominacji! :)
    ♡cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe odpowiedzi :)
    Ja już odpowiedziałam na twoje pytania :) Dzięki za nominację !
    http://mytruefacee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nominacji!
    smajlek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję nominacji i bardzo dziękuję za nominację, obserwuję ;*
    http://my-life-story-2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja będę niedługo wstawiać ten post (LBA) :>
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też pod domu uwielbiam chdzić w koku (chyba większosć) Cudowna jest to zdjęcie z piłką siatkową <3
    ...
    http://kikaaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne odpowiedzi :) I gratulacje nominacji

    Zapraszam do mnie:
    http://klauuuudiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post. Masz ciekawy styl pisania.
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością się odwdzięcze :* .

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post!:)

    Chciałabym Cię bardzo przeprosić za tę formułkę,
    ale potrzebuje kliknięcia w link płaszczyka z Sheinside w tym poście
    http://karina-kaarina.blogspot.com/2014/07/white-coat.html
    Jeśli mogłabyś to zrobić w wolnej chwili, byłabym Ci ogromnie wdzięczna.
    Jeśli klikniesz w link, napisz w komentarzu, ponieważ planuję utworzyć na pasku bocznym,
    listę blogów które polecam, jeśli mi pomożesz, polecę twojego bloga:)
    Jeszcze raz ogromnie przepraszam i liczę na odpowiedź z Twojej strony.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwujemy? :) http://mojaszalonaopinia-anett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!