3 lipca 2014

moi prywatni "ochroniarze".

 

Helo!
Jest dziś 3-go lipca, za oknem piękne słoneczko, ponad 30°C na termometrze w słońcu, zapowiada się wspaniały dzień! Tak powinien wyglądać każdy dzień w te wakacje. Znudziła mi się już szarość za oknem. Każdego dnia ma być coraz cieplej, z czego się niezmiernie cieszę! :)
Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić moich prywatnych "ochroniarzy". Co mam na myśli? Pomadki i balsamy. Zostały one stworzone, aby dbać i chronić nasze usta. Dam głowę, że każdy ma przynajmniej jedną. :)


Pierwszą jest na pewno Wam znana "Baby Lips". Wybrałam niebieską. Zapewnia ona 8 godzin nawilżenia ust i widocznie je odnawia. Od razu ją polubiłam. Świetnie nawilża! Drugą jest pomadka "Nivea Hydro Care", ona również świetnie nawilża. Błyskawicznie się wchłania. A trzecią jest pomadka "Nivea Pearly Shine". Rzadko ją używam, ale jednak ją polubiłam. Usta są miękkie i mają piękny połysk. :)
Osobiście je polecam! Kiedyś miałam ogromny problem z suchymi ustami i już od dawna tak nie mam.


Balsam ze zdjęcia z firmy "Essence" przypomina błyszczyk, jednak nim nie jest. Długo utrzymuje się na ustach i można nawet przyznać, że nawilża. Świetna dla tych, którzy lubią łączyć ochronę z ładnym wyglądem ust. :)


Pewnie teraz pomyślicie: "ah, teraz będzie gadać o szminkach, gdzie głównym tematem są pomadki i balsamy". Nie do końca to prawda! Jedna z nich to wciąż pomadka! Jest to 2w1 - nawilżająca pomadka i błyszczyk w jednym z firmy Celia. Dla zainteresowanych jest to nr 506. :) Podarowała mi ją znajoma mojej mamy. Z początku pomyślałam, że to zwykła szminka, ale gdy ją pierwszy raz użyłam i przeczytałam co nieco o niej w internecie, to polubiłam ją. Ma ona właściwości nawilżające, jej formuła została wzbogacona o witaminę E i C, posiada winogronowy zapach i ma ładny czerwony kolor.


Hm, a to co to za pomadka? Kupiłam ją w Oriflame. Nie wiem, co mnie do tego skusiło, ponieważ jest to według mnie szminka typowa na imprezy, a ja - no cóż - nie lubię dyskotek i nie chodzę. O co mi chodzi? Żywy kolor na dzień (w moim przypadku 'Screaming Pink') przekształca się w neonowy blask w świetle UV podczas imprezy w klubie. Jest świetna, ale niestety rzadko mam okazję ją użyć. :<

Teraz mam dla Was ogromną prośbę. Pomożecie mi? Mam dylemat, o czym napisać kolejną notkę.
♥ może jak dbam o włosy i cerę?
♥ albo o moim kocie Tofiku?
♥ a może jakiś przepis na obiad albo deser?
♥ hm, albo jakiś outfit? :)

Mam wiele pomysłów na notki i teraz nie wiem od czego zacząć. Nie było pomysłów - problem, teraz są - też problem, haha. Liczę na Waszą pomoc. :) A może macie jakieś własne propozycje na notki?

Do zobaczenia!

10 komentarzy :

  1. Właśnie jestem ciekawa co do BL dotychczas kupowałam jedynie pomadki Nivea ;P
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne pomadki. Również używam "Baby Lips" ten sam kolor. Mi by się podobał post z jakimś outfitem lub o twoim kocie ;)

    http://my-life-story-2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Z pierwszego zdjęcia nie mam tylko tej z nivei niebieskiej ;> Całkiem sporo ogólnie ich masz!
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam firmę essence. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam baby lips tylko inną :) i też jestem z niej zadowolona ;d
    Co do posta to podoba mi się ten pierwszy pomysł :)
    http://fotismylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam swoją pomadkę z neutrogeny która bardzo lubię :)
    Dl mnie mogłabyś napisać najpierw o kotku :)
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne kolory szminek ;)

    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie napisany post, bardzo przyjemnie się czyta :3
    czy tylko ja nie używałam baby lips? xd
    ciekawy blog ;)
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hejka bardzo fajny post i ładnie wyglądasz zapraszam na mój blog :
    http://aleksandra-blogerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy post :)
    Widzę, że masz dosyć dużo tych pomadek :)
    smajlek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!