21 lipca 2014

moje sposoby na nudę, czyli jak spędzam czas wolny!

Cześć!
Co u Was? Jak Wam mijają wakacje? Mam nadzieję, że są dotychczas jak najbardziej udane! Wczoraj wybrałam się na kolejną wycieczkę rowerową, tym razem dłuższą niż zwykle. W sumie przejechałam 20km w niecałe 1,5h! Może ,według niektórych, to słaby wynik, ale ja z siebie jestem bardzo dumna. :)
Dzisiaj chciałabym Wam opisać, jak spędzam wakacje i czas wolny w czasie szkoły. Zwykle się nudzę, ale ostatnio zmieniłam to i czuję się świetnie!

☼ Ostatnio pokochałam jazdę na rowerze! W sumie zawsze to kochałam, ale na początku lipca jakoś mi się nie chciało, ponieważ zrobił się ze mnie straaaszny leń. Ale postanowiłam ruszyć swoje cztery litery i zrobić coś dla siebie! Rower, rolki, zwykły spacer... Przecież ruch to zdrowie, nie ważne pod jaką postacią! :)

☼ Nigdy nie lubiłam czytać książek, ale obiecałam sobie, że w te wakacje przeczytam chociaż jedną. Planowałam wypożyczyć "Pamiętnik narkomanki" albo "Igrzyska śmierci", ale niestety nie było ich w bibliotece. Więc wybrałam "Blask księżyca" autorstwa Rachel Hawthorne. Czytał ktoś? :)



☼ W chwilach, gdy jestem zmęczona i po prostu nie mam siły na nic innego, kładę się na łóżko, zakładam słuchawki na uszy, zamykam oczy i włączam muzykę... Relaksuje mnie to.

☼ Często, gdy byłam zmęczona masą informacji na raz, rysowałam sobie. Żaden artysta ze mnie, ale lubię to. :) Czasem też projektuję i takie tam...


☼ Spotkania z przyjaciółmi są dla mnie równie ważne. Bez nich nie dotarłabym tam, gdzie dziś jestem. Uwielbiam się z nim śmiać, żartować, opowiadać co nowego u każdego, a nawet poplotkować, haha. :D Jeszcze nigdy nie uznałam czas spędzony z nimi za stracony. Polubiłam nawet grę w "głupiego Jasia" z bratem i sąsiadem. :)

☼ W wolnej chwili uwielbiam poszukiwać w internecie przeróżnych przepisów. Ostatnio miałam bzika na punkcie ciast z owocami, zdrowych obiadów i koktajli. Najbardziej polubiłam pieczenie babeczek, to takie fajne! Może niebawem zawita tu jakiś przepis? Zobaczymy. :)



☼ Pewnie jak każdy sporo czasu też spędzam na oglądaniu filmów, seriali, graniu w gry na telefonie, siedzeniu przed monitorem - ale no cóż, mamy dwudziesty pierwszy wiek. :/

Mam nadzieję, że w najbliższym czasie coś się zmieni i coraz rzadziej będę przesiadywać w domu a częściej wybierać się na wycieczki, spotkania z przyjaciółmi, wypady na zakupy czy zwykłe wyjścia na spacer. :)
A jak Wy spędzacie swój czas wolny?

Mam teraz dla Was ogromną prośbę!
Zadawajcie pytania w komentarzach, a ja odpowiem na nie w najbliższym czasie. :)

Do zobaczenia!

10 komentarzy :

  1. Też rysuję i czytam, gdy mi się nudzi ;>
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super post ^^ .też lubię rysować ale jakoś nie specjalnie mi to wychodzi :D
    zapraszam do mnie : http://paulinadme.blogspot.com/
    Jeśli klikniesz w jeden link z sheinside mogę dodać twojego bloga do pasku bocznego u mnie :)
    pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post, też lubię rysować.

    http://pasjonatiks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej świetnie Ci wyszły te oczy, śmiało można Cię nazwać artystom :)
    nataliaasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie piękne oczy narysowałaś *.* '

    zapraszam do mnie : http://sweetbaby-cakes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię odkrywać jakieś nowe przepisy kulinarne! :)))
    1. Mogłabyś pokazać tutaj na blogu kiedyś takie wtapy Twojego szkicu/rysunku?
    2. W jaki sposób jesteś związana z blogiem i Twoimi czytelnikami?
    3. Ulubiony smak lodów?
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny blog który mnie w jakiś sposób wciąga, aby też również rozpoczeła blogowanie :*
    1. Czy czujesz czasem przymus związany z blogowaniem?
    2. Szczera przyjaźń w internecie...
    3. Czy lubisz polskie kino?
    4. Święta - radosne wydarzenie czy coroczna tortura?
    5. Prezent - wybierasz sam(a) czy wolisz niespodziankę, nawet jeśli będzie nietrafiona?
    6. Idealne wakacje - wygodny czysty hotel czy namiot i ognisko?
    7. Weekend - kino i kawa z przyjaciółmi, czy grzebanie w ziemi i rąbanie drzewa na działce?
    8. Dla "urodzonych morderców" - kara śmierci czy szpital psychiatryczny?
    9. Czy należy karać kobiety w ciąży używające papierosów i alkoholu?
    10. Akcje humanitarne w Afryce - więcej zła czy pożytku?
    11. Czy Sylwester ma dla ciebie znaczenie?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo lubię gotowanie w wolnej chwili.. To moje ulubione zajęcie heh :)

    1. Czy przywiązujesz uwagę do mody?
    2.Ulubiony kolor?
    3.Lubisz Sushi?

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post! Masz śliczny kolor włosów i prowadzisz świetnego bloga :)

    gavi-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!