12 lipca 2014

nowa miłość?

 
Helo!
Tak naprawdę powinnam tą notkę napisać parę dni temu, a dokładnie we wtorek. Ale co chwilę coś mi stawało na przeszkodzie. We wtorek była straszna burza, a później przez jakiś moment nie mieliśmy prądu na mojej ulicy. W środę byłam u kuzynki, wróciłam wieczorem i stwierdziłam, że nie opłaca się dodawać notki tak późno. Zrobiło się już ciemno i nie było tego ładnego światła dziennego, by zrobić zdjęcia. Nie za bardzo przepadam za moim oświetleniem w pokoju. :) Czwartek i piątek, te dwa dni były dla mnie bardzo pracowite. Mogę nareszcie przyznać, że mój pokój jeszcze nigdy nie był taki czysty, haha! :) Tak tak, wielkie porządki. Jutro wraca moja babcia z Niemiec, z czego bardzo się cieszę.
Hm, o czym ja dzisiaj napiszę? O mojej nowej miłości, haha. Parę dni temu przyszedł mój nowy, wymarzony telefon. Ponieważ naprawa poprzedniego się już nie opłacała, wygrzebałam wszystkie swoje oszczędności "na czarną godzinę" i pojechałam do sklepu kupić Samsung'a Galaxy SIII Mini. <3 Jestem bardzo z niego zadowolona. :)


Wybrałam biały kolor. W porównaniu do poprzednika nie ma on wysuwanej klawiatury qwerty i trochę ciężko mi przyzwyczaić się do dotykowej. :D Nie jest za duży, mieści się w kieszeni i to mi się podoba! Nie przepadam za mega dużymi wyglądającymi jak tablet telefonami. ;) Ma on aparat z przodu 0,3 Mpx i z tyłu 5 Mpx. Kolory ekranu są bardzo żywe, aplikacje się nie zacinają. Tylko trochę szkoda, że przy robieniu zdjęć nie ma opcji makro. :(
"es trójkę" mogę jak najbardziej Wam polecić!


    ☆ ☆ ☆ 


Hah, dzisiaj byłam z tatą w sklepie i dostaliśmy taką fajną piłkę. ^^

Do zobaczenia!

7 komentarzy :

  1. Śliczny ten telefon, sama taki bym chciała :)

    pozdrawiam i życzę udanych wakacji !

    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny telefon, zazdroszczę :)
    3maj się cieplutko ^^

    Jeżeli ci się spodoba zaobserwuj.
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powinnaś zmienić czcionkę, bo nie mogę rozczytać co jest napisane ;/

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio się pytałam, czy może być taka czcionka i parę osób stwierdziło, że jest czytelna :)

      Usuń
    2. Jest czytelna, ale bardzo trudno ją rozszyfrować :)
      Blog♡

      Usuń
    3. okej, powrócę do starej :)

      Usuń
  4. Ja tez robiłam u siebie ostatnio "większe" porządki :D
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!