24 lipca 2014

Opoole!

Helo!
Miałam napisać wczoraj, ale wieczorem rozpętała się straszna burza i zrezygnowałam. Zrobiło się przez to bardzo zimno i ponuro. Rano padało, a teraz sprawia wrażenie, że za chwilę znowu będzie padać. Mam już w naturze, że jeśli nie ma pogody, to nie mam humoru. I ogólnie źle się czuję. Mam nadzieję, że u Was jest jak najlepiej! :)


Wczoraj musiałam wstać bardzo wcześnie, bo aż o 5:30. Było mi bardzo ciężko, ale nie miałam innego wyboru. Ok 8:00 byłam już w Opolu. Najpierw musiałam czekać na wizytę u lekarza, a dokładnie u kardiologa. Na szczęście nie trwała ona długo i bardzo polubiłam panią lekarz. :) We wrześniu czeka mnie kolejna wizyta. Potem oczywiście poszliśmy z mamą i bratem do centrum handlowego Solaris. Po jakimś czasie dołączyła do nas moja przyjaciółka Sabrina. Poszłyśmy zaszaleć na zakupach, hahah. :D Kupiłam sobie ciepłą bluzę na chłodne dni i dwie bluzki, z czego jedna była po przecenie za 10zł! Później byliśmy jeszcze na obiedzie, lodach i wróciliśmy do domu. Niestety spóźniliśmy się na pociąg i musieliśmy poczekać na kolejny. Na szczęście miałam ze sobą książkę, która mnie tak wciągnęła, że przeczytałam naraz 3 rozdziały. :) To był udany dzień!


Postaram się na Wasze pytania odpowiedzieć w następnej notce. Jak chcecie, możecie jeszcze je zadawać! :)

Do zobaczenia!

3 komentarze :

  1. Super, że fajnie spędziłaś czas! :>
    1. Czy masz kompleksy? Jakie?
    2. Co sądzisz o wspólnej obserwacji? Czemu?
    3. Czy czytasz blogi tych osób, które zostawiają Ci linki w komentarzach?
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiało być fajnie, ja uwielbiam rano wstawać kiedy jadę gdzieś dalej. :)
    Pozdrawiam
    Maja ♥
    http://friend-ffriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też pochmurna pogoda ;/
    Widać, że fajnie spędziłaś czas :))
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    Chciałabym też prosić Cię o pomoc, jeżeli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!