26 lipca 2014

Q&A, czyli pytania i odpowiedzi cz. 1 +mini photomix from my phone!

Helo!
Witam Was w ten piękny, słoneczny i jakże ciepły dzień. Myślę, że u Was jest tak samo! Nie wyspałam się dzisiaj za bardzo, ale na szczęście nie wstałam lewą nogą, więc wczesna pobudka nie zaszkodziła mojemu humorowi. Mam zamiar dzisiejszy dzień spędzić jak najlepiej! Aktualnie jestem u taty, wieczorem idę na grilla do rodziny, a resztę dnia spędzę na dniach mojego miasta ze znajomymi. :) A Wy? Macie jakieś plany?
Tak jak obiecałam ostatnio, dziś odpowiem na Wasze pytania zadane w komentarzach pod poprzednimi postami. Żeby czytanie Wam się nie znudziło, co jakiś czas będą pokazane zdjęcia z mojego telefonu. Niektóre są z dzisiaj. :)

1. Mogłabyś pokazać tutaj na blogu kiedyś takie etapy Twojego szkicu/rysunku?
Niestety nie mam możliwości, gdyż większość rysunków jest wyrzucona, w dodatku nie uważam, że potrafię rysować. Czasem coś mi się uda, ale muszę mieć naprawdę szczęście. :)

2. W jaki sposób jesteś związana z blogiem i Twoimi czytelnikami?
Hm... Blog to mój drugi pamiętnik. Lubię się dzielić szczęściem i tym, co się u mnie wydarzyło, z innymi. Jest on dla mnie ważny. A gdyby nie było Was, czytelników, nie byłoby sensu pisać posty. Dziękuję wszystkim, którzy chętnie odwiedzają mojego bloga i czytają! :)

3Ulubiony smak lodów?
Nie mam jednego ulubionego smaku, wręcz  jest ich wiele. Najbardziej lubię lody truskawkowe, cytrynowe, czekoladowe i śmietankowe z wiśniową polewą.

4. Czy czujesz czasem przymus związany z blogowaniem?
Szczerze to czasem tak. Jeśli przez parę dni nie dodaję nowego postu, zaczynam szukać obojętnie jakiego powodu, żeby napisać. Strasznie boję się, że zaniedbam bloga tak jak kiedyś, dlatego staram się tu być jak najczęściej.

5. Szczera przyjaźń w internecie...
Nie wiem, co tak naprawdę napisać na temat przyjaźni w internecie. Jeszcze nigdy takiej nie doświadczyłam i moim zdaniem najprawdziwsza jest przyjaźń "w realu".


6. Czy lubisz polskie kino?
Lubię, ale jednak wolę filmy zagraniczne. :)

7. Święta - radosne wydarzenie czy coroczna tortura?
Oh, moje święta już od paru lat nie są radosne. Z powodu ciężkiej sytuacji w rodzinie Boże Narodzenie i każde inne święto nie spędzam z oby dwoma rodzicami. Jest mi z tym bardzo ciężko, dlatego nie lubię świąt. Wolę je spędzić sama, zamknąć się w pokoju niż siedzieć przy stole z niepełną rodziną...

8. Prezent - wybierasz sama czy wolisz niespodziankę, nawet jeśli będzie nietrafiona?
Jeśli chodzi o moje największe marzenia (np. aparat), wolę wybrać sama. Ale jeśli są to małe niespodzianki, bardzo je lubię, nawet gdy są nietrafione! :)

9. Idealne wakacje - wygodny czysty hotel czy namiot i ognisko?
Nie ważne gdzie i jak, najważniejsze z kim!

10. Weekend - kino i kawa z przyjaciółmi, czy grzebanie w ziemi i rąbanie drzewa na działce?
Zdecydowanie wybrałabym kino i kawę z przyjaciółmi. Baardzo nie lubię pracować w ogrodzie.


Nie spodziewałam się, że będzie aż tyle pytań! Żeby notka nie była za długa, podzieliłam ją na dwie części. Kolejna ukarze się już w najbliższym czasie. :) Co do zdjęć z telefonu, mam nadzieję, że Wam się podobały. Mam tak już, że gdziekolwiek jestem muszę zrobić zdjęcie. Nie żałuję. Oglądając zdjęcia przypominam sobie udane dni, piękne chwile. Też lubicie robić zdjęcia telefonem? Czy jednak wolicie wziąć aparat na wybrane okazje i wtedy robić zdjęcia?

Do zobaczenia niebawem!


6 komentarzy :

  1. Też nie lubię pracować w ogrodzie, ja lubię najbardziej lody czekoladowe i waniliowe ^^
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe, ciekawe :)
    zapraszam na bloga : Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. widze, że mamy dużo wspólnego :)

    ciekawy blog, będę zaglądać tu częściej :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie, jeżeli spodoba Ci się mój blog - zapraszam do obserwacji

    http://dreamsstation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wole przyjaciół przez internet, wtedy wiem że nie są "interesowni" :)
    dzięki za koementarz :) może obserwujemy, pisz u mnie :) by-aneta.blogspot.com odnośnie chomika: ja moja mame przekonałam podstępem :D pierwszego chomika kupiła mi babcia, i musiala to jakoś znieść bo przecież go nie wyrzuci przez okno, aż w końcu sama go polubiła i stefana kupiła mi sama :D
    wpadam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie doświadczyłam nigdy przyjaźni w internecie, a bardzo chciałabym kogoś w taki sposób poznać :)

    Zapraszam na nową notkę- KLIK!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!