6 lipca 2014

ulubione przedmioty w moim pokoju!

Helo!
Co u Was? U mnie strasznie gorąco, ponad 30°C! Przez ten upał całkowicie straciłam ochotę na wszystko, najchętniej poszłabym na basen, Wy z pewnością też. :) O, właśnie zaczęło padać! Przynajmniej zrobi się chłodniej. :) Spałam dzisiaj bardzo długo. Miałam strasznie dziwne sny, ale nie zdradzę jakie. :D Jutro nareszcie przyjdzie mój nowy telefon i jestem z tego powodu prze szczęśliwa!
Jak widzicie wyżej, przygotowałam dzisiaj trochę dziwny temat na notkę. Ale wybaczcie, przyznam się, nie chce mi się już nawet wyjść z pokoju, hahaha. :D Te wakacje zrobiły ze mnie strasznego lenia. Oby się to jak najszybciej zmieniło!

Ulubione przedmioty w moim pokoju? Na pewno łóżko. Kocham spać! <3 Też komputer, bo bez niego zanudziłabym się na śmierć, naprawdę. Telewizor też jest bardzo ważny, bez niego nie mogłabym obejrzeć naszych wspaniałych siatkarzy w czasie gry! :(
Hm, uwielbiam też wszystkie moje kwiatki w pokoju. Kwiatek w doniczce to najlepsza ozdoba dla moich ponurych czterech ścian. Staram się zdobić je też zdjęciami, pocztówkami, a nawet kolorowymi światełkami. :)


Co jeszcze lubię w swoim pokoju? Puchary. Uzbierałam je z zawodów wędkarskich. :) Najbardziej w takich zawodach lubię cierpliwość. Nie jedna osoba potrafi 2-3 godziny usiedzieć w jednym miejscu patrzeć w jeden i ten sam punkt. :D A ja to lubię. :)

Jest jeszcze wiele, wiele innych rzeczy w moim pokoju, które lubię, np. albumy ze zdjęciami, ale to szczegóły.
A jakie są Wasze ulubione przedmioty w pokoju? :)

Do zobaczenia!

ps. Co sądzicie o takiej wielkości czcionki? Jest czytelna? :)
Czy lepsza taka?

9 komentarzy :

  1. Ja chyba najbardziej lubię łóżko i komputer :D Co do czcionki, to teraz jest czytelna.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam moje łóżko i szafę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czcionka jest okej :) Jakie śliczne kwiatuszki <3
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiatuszki <3
    http://jesykabloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł na posta :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę pucharów, ja nie mam nic takiego. Moja mama uwielbia właśnie kwiaty i różne rośliny :)

    http://werczill.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też takie upały, a jak pada, to tylko przez chwilę jest chłodno i później znowu robi się gorąco. :) Najważniejsze to lubić swój pokój i przedmioty które się w nim znajdują, w końcu gdybyśmy tego nie lubili, to nie byłby w pełni nasz pokój. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na post. Bardzo mi się podoba. czy mogłabym zrobić też taki na moim blogu?
    Też uwielbiam moje łóżko :D
    ...
    http://kikaaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!