18 lipca 2014

wakacyjna codzienność.

Helo!
Jak Wam mijają wakacje? U mnie całkiem dobrze, chociaż ostatnio nie czuję się najlepiej. Zdrowie w nie najgorszym stanie, ale odczuwam tak jakby wewnętrzną pustkę. Sama nie wiem, co jest tego powodem. Ale nie o tym mam zamiar pisać. :) Od paru dni pogodę mam jak ze snu, wymarzoną. Upały straszne, ale wieczorem robi się mile cieplutko. Wykorzystałam okazję i na parę dni swoje serce oddałam dwóm kółkom, czyli rowerowi. Wracałam dosyć późno do domu, ale jeszcze zanim zapadł zmrok. Widoki zachodzącego słońca za lasem lub odbijające się pomarańczowe światło na rzece były przepiękne! Musiałam się co chwilę zatrzymywać, by zrobić zdjęcia. Nie umiałabym sobie wybaczyć, gdybym takich wspaniałych momentów nie uchwyciła! 


Dzisiejszy dzień poświęciłam na odpoczynek. Jutro mam zamiar wyciągnąć swoje zakurzone rolki z szafy i sobie pojeździć. :) Planuję również się wreszcie opalić, ponieważ stojąc obok znajomych i członków rodziny czuję się jakbym była śnieżnobiała! Plany jeszcze niepewne. Niewiadome, czy będzie jutro pogoda i, czy znajdzie się osoba towarzysząca na małą wycieczkę na rolkach. Dziś razem z mamą wybrałam się na miasto, oczywiście na rowerze. :3 Odwiedziłam swoje liceum, ponieważ miałam bardzo ważną sprawę i również zahaczyłam o parę sklepów. Byłam poszukać klatki dla chomika, którego mam zamiar niedługo przygarnąć! :) Nawet zaczęłam się zastanawiać nad imieniem, wpadłam na Tadzio, co sądzicie? Później wstąpiłam do drogerii po olejek do opalania i balsam po opalaniu i szybko wróciłyśmy do domu. W okolicy kręciła się burza, a było dosyć duszno i nie chciałyśmy by nas złapała ulewa.


Zauważyłam, że dawno nie opisywałam Wam mojego codziennego dnia, zawsze próbowałam mieć jakiś temat. Myślę, że dzisiejszy dzień idealnie się nadawał.
O czym następnym razem napisać? Podawajcie propozycje. :)

Również zapraszam na mojego instagrama, na którym znajdziecie jeszcze więcej zdjęć z moich rowerowych wypadów i nie tylko!
Możecie też podać swoje, chętnie je odwiedzę. :)

Pozdrawiam!

9 komentarzy :

  1. Swietne ujęcia :)
    A kolastyny osobiscie nie lubie... jakos tak nie pasuje mi zapach

    http://alice-says-hello.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam wszędzie jeździć na rowerze^^ Mam nadzieję, że już niedługo pokażesz nam chomiczka^^ Śliczny zachód słońca♥
    padzi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Następnym razem może odpowiedz na jakieś pytania od nas lub coś :D I mam te same kosmetyki z Kolastyny, muszę je polecić :)
    NO i mi wakacje mijają świetnie!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. wybacz, ale nie zależy mi na jak największej liczbie obserwatorów, tylko prawdziwych obserwatorach, którzy będą chętnie odwiedzać mojego bloga i czytać każdy post :)

      Usuń
  5. Śliczny zachód słońca *___* miłego jeżdżenia na rolkach :)) ja wole rower :>
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajowe imie na chomika i ładne zdjęcia ;)
    zapraszam http://roksana-and-nicola.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachód słońca *-*
    Proszę o klikanie w linki TUTAJJ

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że zrobiłaś te zdjęcia, bo miło się je ogląda :)

    http://miasto-inspiracji.blogspot.com/ (klik)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!