30 sierpnia 2014

3, 2, 1... back to school, czyli moje przygotowania do szkoły

 
Helo!
Bardzo lubię czytać posty z serii "Back to school", więc postanowiłam również przygotować taką notkę. Nie będę chwalić się outfit'ami, skoro nie jestem w tym dobra, a 'moje sposoby uczenia się' mam zamiar pokazać Wam dopiero we wrześniu. Pozostało mi tylko pokazać to, co potrzebnego do szkoły wpadło mi ostatnio w ręce. :)


Teraz idę do drugiej klasy liceum ogólnokształcącego. Mogę się pochwalić, że jestem na mat-fizie, dlatego za parę dni rozpoczynam rozszerzenia z matematyki i fizyki oraz dodatkowo z niemieckiego. Chyba jestem jedyną osobą z rocznika '97, która cieszy się, że idzie znowu do szkoły. Bo kto by się cieszył, że rozpoczyna rozszerzenia? Ale musicie mnie zrozumieć, że naprawdę mam już dość wakacji i tej monotonni. Zobaczycie, że za miesiąc będę narzekać na nadmiar obowiązków i brak czasu. :P
Skoro teraz będę miała więcej godzin w tygodniu z matematyki i fizyki, niepotrzebne przedmioty odchodzą w niepamięć. Nareszcie pożegnałam się z chemią, geografią, biologią, a nawet z historią. :D W związku z tym pozostaje mi zaledwie parę przedmiotów: wspomniane wyżej dwa przedmioty, j. polski i j. niemiecki oraz his (historia i społeczeństwo - pikuś, powtórka z poprzednich lat :>). Nie muszę wspominać o wfie, religii i dodatkowych przedmiotach jak elementy robotyki czy grafika. :)

Kupiłam 5 zeszytów. Cztery duże, w których wygodniej mi się pisze, i jeden mały do his.


Nie muszę wspominać o podręcznikach i zbiorach zadań. Jak widać, grubość książek przeraża mnie równie tak bardzo jak ich zawartość. ;)


W tym roku postanowiłam kupić teczki, tym bardziej, że w biedronce była świetna okazja. Tym razem koniec z pogniecionymi kartami pracy i zgiętymi rogami kartek z referatem. I również zauważyłam, że zeszyt wygląda prawie identycznie jak te teczki, haha!


Dodatkowo kupiłam jeszcze jeden zeszyt, który posłuży jako brudnopis, a blok notatnikowy świetnie nada się do wyrywania kartek na kartkówki. :)


Dla mnie najważniejsze: przybory szkolne i zawartość piórnika, haha. A tak na poważnie, znowu skorzystałam z okazji i kupiłam w biedronce flamastry, cienkopisy, korektory i klej w taśmie oraz zakładki indeksujące. O zakładkach jeszcze wspomnę na tym blogu... :)


Ostatnim i, jak dla mnie, najpotrzebniejszym dodatkiem każdego ucznia jest kalendarz szkolny na rok szkolny 2014/15. Miałam zamiar kupić ten, który sobie upatrzyłam w reklamie, z napisem "mrs" i uszami Myszki Mickey, niestety gdyby nie kuzynka, zapomniałabym o tym całkowicie! Na szczęście trafiłam na ostatnie i złapałam ten ze zdjęcia, który również mi się podoba. :)


Zawsze miałam problem z organizacją. Często zapominałam o kartkówkach, sprawdzianach, a nawet zadaniach o domowych (najczęściej z matematyki, haha). Teraz koniec z tym! Mam zamiar w tym roku zszokować wszystkich nauczycieli, a nawet rodzinę, i pobić moją poprzednią średnią, która wynosiła 4,83. Myślicie, że mi się uda? Ja tak, bo trzeba myśleć pozytywnie! Pozytywne myślenie i wiara w siebie są połową sukcesu, pamiętajcie. :)


Wyżej zamieściłam "Margaret - Start a fire". Nie wiem, czy każdy o tym wie, ale ta piosenka to oficjalny hymn MŚ w piłce siatkowej mężczyzn naszych wspaniałych Polaków w tym roku. Skoro mistrzostwa są w Polsce, grają nasi, to nie ma mowy, żeby im nie kibicować. W związku z tym do ostatniego meczu, czyli do 21 września, ta piosenka będzie się tu pojawiać. Zachęcam również do kibicowania! Trzymajmy wszyscy mocno kciuki za naszych!

Życzę miłej niedzieli i ostatniego dnia wakacji! :)
Do zobaczenia.


11 komentarzy :

  1. Ja też wolę pisać w dużych zeszytach. Ucz się systematycznie a na pewno pobijesz poprzednią średnią, WIERZĘ W CIEBIE, NIE ZEPSUJ TEGO

    Obserwuję i zapraszam na nowy post o Belgii i szkole
    http://polgia.blogspot.be/2014/08/back-to-school-jak-wyglada-kupowanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że zakupy szkolne były bardzo udane :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kalendarz. :)
    cherry-pisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog obserwuję :) zapraszam do mnie http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zeszyty i kalendarz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super są te rzeczy^^

    pozdrawiam- Steffy, xoxo ;*
    ✿✿pisanepasja.blogspot.com✿✿

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy! też idę teraz do drugiej LO :)
    Całusy,

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Co ja bym dała, żeby pozbyć się chemii, biologii i geografii! :D Ale matematyka i fizyka to też zupełnie nie moje klimaty, dlatego podziwiam każdy umysł ścisły :)) Świetny kalendarzyk! :)
    http://rosylette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny design kalendarzyka!:)

    http://karina-kaarina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też musze kupić sobie jakiś kalendarzyk :)

    http://cytruskowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!