10 sierpnia 2014

6 ulubionych aplikacji w telefonie!

Helo!
Mam nadzieję, że u Was piękny, słoneczny i ciepły dzień jak u mnie! Muszę skorzystać z tej pogody, gdyż nadchodzi ochłodzenie, deszcze i znowu ta szarość. Bardzo nie lubię, gdy jest ponuro. Nawet humor znika tak samo jak słońce za chmurami. :( Nie dotarło jeszcze do mnie, że za trzy tygodnie znowu szkoła. Czas mija tak szybko! Nawet nie zauważę, kiedy będzie 31. sierpnia, więc dziś byłam już kupić potrzebne zeszyty. Cieszę się, ponieważ nie będę już miała nigdy więcej chemii czy historii. Teraz idę do drugiej klasy liceum i rozpoczną się rozszerzenia, dlatego niepotrzebne przedmioty odpadają. Jakie wybrałam? Rozszerzyłam sobie fizykę, matematykę i obowiązkowo j. niemiecki. Znienawidzone przedmioty większości uczniów. Nie wiem, jak przetrwam te dwa lata do matury, gdzie połowę planu zajmą fizyka i matma, haha.
A Wy do której klasy teraz idziecie? :)
Dziś przygotowałam dla Was sześć moich ulubionych aplikacji, które mam w telefonie. Mam ich na prawdę wiele i ciężko było zdecydować się, która jest najlepsza. ;)


Na pierwszym miejscu jest "Subway Surfers". Tą grę mam zaledwie miesiąc, a już się od niej "uzależniłam". Najczęściej gram w nią, gdy mi się nudzi, ale chętnie grałabym godzinami. Pierwsze, co zauważyłam, to kolory - są bardzo żywe. Należę do ludzi, którzy uwielbiają kolory. Ponurym o ciemnych barwach aplikacjom mówię "nie"! Można połączyć się z Facebook'iem i rywalizować ze znajomymi. Na początku miałam wersję Paris, a teraz jest wersja Los Angeles. Polecam grę tym, którzy nie lubią monotonności, bo bodajże co miesiąc zmieniają wersję i za każdym razem jest inne miasto. :) Oceniam aplikację na 5 z małym minusem, gdyż czasem się zacina, zwłaszcza w wersji LA.
Dla ciekawych: na razie zajmuję 31. miejsce na 60 znajomych! :D


W telefonie mam tylko dwie gry: poprzednio wspominaną i ukochanego "Pou". Mam go już parę lat i na prawdę byłoby mi szkoda go usunąć. Oh, jak ja byłam "uzależniona" od tej aplikacji w gimnazjum. Grałam w domu, w szkole na przerwach, czasem też na nudnych lekcjach. Bardzo wciągająca gra. I przynajmniej jedyna istota, która nie umrze z głodu, hahah. Oczywiście jak każdy choruje, jest niewyspany, gdy brakuje mu snu lub jest smutny, gdy brakuje mu gier. Pou ma własny ogródek (który trzeba podlewać), samochód i zwierzątko. Można również zarabiać grając na ubrania, buty, fryzurę, okulary itd. dla Pou. :) Nawet mój mały brat pokochał "kartofelka". :D 


Tą aplikację odkryłam niedawno. Można powiedzieć, że dzięki jednej blogerce, która o niej wspomniała u siebie. Jest to "Wunderlist". Można tworzyć różne listy i skreślać jej elementy po wykonaniu danej czynności. Przydatne będzie to w czasie roku szkolnego. Koniec z "ups, zapomniałam o zadaniu!". Korzystam również z tej aplikacji do zapisywania pomysłów na kolejne posty. Nie ważne, gdzie jestem - ważne, że mam przy sobie telefon, i od razu mogę zapisać, zanim wszystko wypadnie mi z głowy. :) Aplikacja przydatna jak najbardziej!


Kolejną moją ulubioną aplikacją jest "CycleDroid". Uwielbiam jeździć rowerem i aplikacja bardzo mi się przydaje. Mierzy odległość, którą przejechałam, z jaką prędkością i w jakim czasie. Dodatkowo oblicza liczbę spalonych kalorii czy np. ilość zużytego tlenu. Jest nawet opcja wyświetlenia trasy na mapie, co również jest pożyteczne. :)


Wybaczcie za rozmazane nazwy miejscowości, ale nie chcę by ktoś wiedział, jakimi drogami jeżdżę... Zrozumiecie na pewno. :)
Kolejna aplikacja jest bardzo fajna, a nazywa się "Retrica". Założę się, że już każdy ją zna. Zdjęcia wychodzą wspaniałe i jest wiele opcji: szare, bardzo jasne, o zimnych barwach czy ciepłych. Uwielbiam robić sobie w tej aplikacji tzw. "selfie". :D


Ostatnia i chyba najlepsza aplikacja to "Blogger". 8) W każdym miejscu i o każdej porze mogę sprawdzać nowe komentarze czy nawet napisać z telefonu notkę. Jest świetna!


A jakie są Wasze ulubione aplikacje? :)
Wszystkie są ze Sklepu Play (Androi Market). Każda przedstawiona wyżej jest darmowa, nie pobierają za nie żadnych opłat - tylko za pakiety pro, z których nie korzystam. :)

O czym chcecie następną notkę?

14 komentarzy :

  1. Znam subway surfers, ale nie mogę mieć jej na telefonie. Znam retrica, to mam, nie znam tylko tej 3 i 4.
    blgmalolaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilkadziesiąt dni temu kochałam subway surfers, ale usunęłam to, bo mnie znudziło :D
    Fajne są te aplikacje:3

    OdpowiedzUsuń
  3. Subway Surfers jestem od tej gry uzależniona,aktualnie mam Subway Surfer Los Agneles :)
    Posiadam również Pou.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tak jak ty uwielbiam Subway Surfers i Cycle Droid, bo to pomocne dla mnie, kiedy np. chciałam trochę zrzucić i pokazywało mi to właśnie te kalorie :)

    zapraszam do mnie :)
    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post, używam prawie wszystkich tych aplikacji. :)
    Pozdrawiam
    Maja ♥
    http://friend-ffriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe :) Tych pierwszych nie znalam wcześniej :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta aplikacja z możliwością robienia list bardzo mi się przyda :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. CycleDroid-zakochałam się! Jutro rano wybiorę się chyba na przejażdżkę, aby przetestować tę apk'ę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię grę Subway Surfers, jest świetna na nudę :D
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio rzadziej korzystam z aplikacji na moim telefonie, jednak kiedy już jakiejś używam jest to zazwyczaj Tumblr :)

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię Pou i Blogger . ;)

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dwie pierwsze gry znam i są super, chyba wypróbuję tą wunderlist :)

    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jak skomentujesz lub zaobserwujesz jak ci się spodoba :3
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam Pou i Blogger, a co do rozszerzeń to ja w gimnazjum na fizyce przysypiam :D
    olaandnina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!