26 sierpnia 2014

"...and althought the autumn wind blows soon"

Helo!
Ostatnio wieczory są coraz chłodniejsze, słońca jest coraz mniej -  tak, nadchodzi jesień. Z jednej strony jest to bardzo piękna pora roku, z drzew spadają kolorowe liście, a ciepłe barwy tworzą wyjątkową atmosferę. Jednak wszystko psuje deszcz, ponurość i zimne dni. Zdecydowanie nienawidzę takiej pogody, a Wy?
W związku z tym, że ciepłe promienie słoneczne powoli znikają za ciemnymi chmurami, postanowiłam przywołać trochę ciepła na ten blog i podzielić się z Wami najpiękniejszymi widokami w te kończące się już wakacje.
Uwielbiam wschody i zachody słońca! Nie lubię zimnych barw, zdecydowanie wolę odcienie czerwieni, żółtego czy pomarańczowego, czego w tych oto zachodach nie brakuje. Widok ich na zdjęciach sprawia, że błyskawicznie zapominam o tym, że mi zimno. Przypominają mi się wtedy całe wakacje, miłe chwile czy udane wycieczki rowerowe. Przedstawiam Wam niżej moje ulubione zdjęcia przepięknych zachodów słońca, zrobione w te wakacje.


A kolorowe chmury? Również mają swój urok. Uwielbiam, gdy mają czerwony, pomarańczowy i różowy odcień. Są naprawdę ładne! Moja babcia zawsze powtarzała, że jeśli chmury zmieniają kolor na czerwony i pomarańczowy, to znaczy, że św. Mikołaj piecze już swoje ciastka dla dzieci na 6. grudnia, hahaha. :)


Czy tylko mi pola i zboże kojarzą się z latem? Każdy z Was na pewno widział zdjęcia znajomych w zbożu, a może sami na takiej sesji byliście? Zboża na polach czy kwitnące łąki - jest to typowy widok w lato.


A Wy macie swoje ulubione widoki? Z czym kojarzy Wam się lato? :)

O czym chcecie następną notkę? Przygotować coś z "Back to school"? :)
Do zobaczenia!


16 komentarzy :

  1. bardzo ładne zdjęcia <3
    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia. Każdy zachód słońca to wspaniały widok, uwielbiam patrzeć na niebo w takich momentach.

    Pozdrawiam,
    essence-of-thoughts

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc to już nie mogę doczekać się jesieni. To chyba moja ulubiona pora roku. Uwielbiam wieczory na kanapie, pod kocykiem, z książką i kubkiem herbaty w ręku :)

    Pozdrawiam,
    ogurczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo barwny, cieplutki blog. Twoje posty są przejrzyste i ciekawe. ;)) Nic dodać, nic ująć. Twój blog jest jednym z lepszych, na które ostatnio wpadłam. A uwierz mi, ostatnio widziałam naprawdę duuużo blogów.

    Nie rozumiem jak twoi rodzice mogą namawiać cię do likwidacji bloga.

    Jestem świetną blogerką, życzę powodzenia w dalszym pisaniu. ;))

    lukrowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. twierdzą (a dokładnie twierdzi to mama), że nie powinnam w internecie ujawniać takich informacji jak: co kupuję, gdzie byłam, z kim spędzam czas itd ;)

      Usuń
  5. hehe.... tag ''Back to school'' to chyba tradycja na (prawie) każdych blogach :P
    Zdjęcia-udane!
    http://sindi-withs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia nieba o różnych porach dnia są świetne! :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  8. ja osobiście nie lubię jesieni, ale jak trzeba to trzeba ją przeboleć :)
    http://kiasob.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne widoki.
    Podoba mi się jesień, ale gdy nie muszę nigdzie wychodzić. Tylko tak popatrzeć sobie przez okno.
    Śliczne widoczki :D

    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne.
    http://alia-natalia.blogspot.com/
    Może wymiana obs? Napisz u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. GRATULUJĘ ! TWÓJ BLOG ZOSTAŁ NOMINOWANY DO LIEBSTER BLOG AWARD .
    SZCZEGOLY U MNIE NA BLOGU : ) ---> http://vikaa123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne widoki !
    Obserwuje i liczę na rewanż
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny post :)

    zostaję na dłużej ... zapraszam do mnie : nkrwy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Back to school będzie dobre :) fajne zdjęcia, ja bardzo chciałabym ciepłą złotą jesień. Za to jest strasznie ponuro :c
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!