21 sierpnia 2014

happy time with my friend!

Cześć!
Co u Was? Mam nadzieję, że wieczór macie zamiar spędzić jak najlepiej! Jeśli to czytacie, zapewne ja już wróciłam z centrum handlowego i świetnie się bawiłam. Zakupy to dobra okazja na spędzenie miło czasu z przyjaciółką. Stwierdziłam, że moja nieobecność tutaj aż do soboty będzie za długa i postanowiłam, że notka doda się automatycznie. Przez te wakacje blogowanie pokochałam jeszcze bardziej! Wspominałam już ostatnio, że dzisiaj będę nocować u przyjaciółki i wrócę dopiero w sobotę. Jeśli przekupię ją, by podała mi hasło od wifi, to będę na bieżąco z Waszymi komentarzami! :D


Pakowanie, to uwielbiam w każdym wyjeździe. Nawet jeśli nie będzie mnie dwa dni w domu. Znana jestem z tego, że zabieram ze sobą pół swojego pokoju, haha. Ale czuję się pewniej, że mam wszystko ze sobą i o niczym nie zapomniałam. Tym razem udało mi się najpotrzebniejsze rzeczy zmieścić do torebki. Ciężko byłoby zabrać ze sobą walizkę do centrum handlowego, haha. :P


Miś - bez niego nie idę! Zwłaszcza, że mamy zamiar wieczorem oglądać horrory, a nie zasnę jak nie będę miała się do czego przytulić, hahah. Również na wszelki wypadek zabieram ze sobą moją ukochaną bluzę z uszami, która idealnie nadaje się na chłodne poranki lub nocne spacery. :3 Pierwszy raz w życiu zmieściłam wszystkie swoje kosmetyki do jednej kosmetyczki, hahahaha.
Czekają mnie wspaniale spędzone dni. Również Wam życzę udanych i przede wszystkim słonecznych, ciepłych dni! Wakacje powoli się kończą i trzeba wykorzystać czas w 100%! :)

Widzimy się w niedzielę! Do zobaczenia! :)

3 komentarze :

  1. Słodki misiu ;3
    Udanej zabawy życze ;)

    http://my-life-story-2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam swojego misia i też uwielbiam się pakować :D

    Obserwuję i zapraszam :)
    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!