24 sierpnia 2014

4 days with Marta!

Helo!
Co u Was? Jak godzicie się z tym, że za tydzień będziemy szykować się już na rozpoczęcie roku szkolnego? Jest mi ciężko zaakceptować to. Tak bardzo zniechęca mnie rozszerzenie z matematyki i fizyki. Jednak z drugiej strony cieszę się, że nareszcie zobaczę się z całą klasą. Zaczną się obowiązki, zadania domowe i brak czasu na cokolwiek innego. Trochę głupio, bo jednak człowiek nie samą szkołą żyje. Wraz z początkiem września przestanę widywać się z przyjaciółmi. Niestety nie mieszkamy blisko i chodzimy do różnych szkół, dlatego wykorzystałam ostatnie dni i zaprosiłam swoją przyjaciółkę do siebie. Nie widziałyśmy się całe wakacje i naprawdę czas spędziłyśmy jak najlepiej! Mamy bardzo dużo zdjęć, bo w ciągu czterech dni zrobiłyśmy aż ponad 250! A większość z nich to typowe "selfie". Stwierdziłam, że dobrym pomysłem będzie fotorelacja. :)


Hm, wypada ją Wam najpierw przedstawić. Ma na imię Marta. Jesteśmy z tego samego rocznika, jednak jest ona 7 miesięcy młodsza ode mnie. Chodziłyśmy przez 6 lat do tej samej klasy. Kocham ją jak siostrę, której nie mam, mimo że czasem krzyczy na mnie jak prawdziwa matka. Pomaga mi w ciężkich chwilach i wiem, że mogę zawsze na nią liczyć. Jest także moją kuzynką, trochę daleką, ale jednak rodziną. Przyjaźnimy się już prawie 10 lat. :)


Przyjechała do mnie w środę po południu. Pogoda nie była zła, więc wybrałyśmy się na zdjęcia. Niedaleko mojego wujka znajduje się pole słoneczników, dlatego pomyślałam, że mogłoby to być świetne miejsce. Wieczorem wybrałyśmy się na rolki i jeździłyśmy aż nadeszła noc. Komary miały istną ucztę, bo dopadły mnie. Cała pogryziona, ale szczęśliwa po przejechaniu 7 km na rolkach wróciłam z Martą do domu. Byłyśmy zmęczone, więc za chwilę poszłyśmy spać. Rano wstałyśmy, zjadłyśmy na spokojnie śniadanie, a potem zaczęło się bieganie po domu, bo "przecież spóźnimy się na pociąg"! Na szczęście zdążyłyśmy i to jeszcze przed czasem!


Musiałyśmy bilet kupić w pociągu, gdyż kasa nie była czynna z powodu braku prądu. Była to dla mnie przygoda, gdyż zawsze kupowałam w kasie i to był mój pierwszy raz kupowany w pociągu bilet. Na miejscu, czyli w Opolu, udałyśmy się do centrum handlowego Solaris szaleć, haha! Zjadłyśmy pyszny obiad - pizzę. A ja kupiłam sobie upragnione niebieskie jeansy, których brakowało mi w szafie. Po jakże udanych zakupach wróciłyśmy do domu, do jej domu i tam już zostałam. :)


Następnego dnia poeksperymentowałyśmy w kuchni. Znalazłam przepis na amerykańskie naleśniki, czyli pancakes, w wersji polskiej. Wyszły pyszne! Po południu udałyśmy się razem z koleżanką Olą na zdjęcia. Efektami sesji pochwalę się w najbliższym czasie. :)


W sobotę pojechałam z Martą do Prószkowa na zawody z siatkówki. Siedzenie w słońcu mi nie sprzyjało, gdyż wieczorem zauważyłam rumieńce na policzkach, hahaha. Trochę sobie pograłam, ale nie byłam zadowolona z mojej gry, niestety. Wróciłyśmy na obiad, potem poszłyśmy do ogrodu i wróciłam do domu. Było mi bardzo smutno z tego powodu, ale wszystko się kiedyś kończy... :(


Te dni były jak najbardziej udane! A jak Wam minął przedostatni tydzień wakacji? :)
Pozdrawiam!


15 komentarzy :

  1. świetne zdjęcia i mix :)
    http://blog017.blogspot.com/2014/08/moje-ulubione-cytaty-cz3.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, musiało być fajnie ;)
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia. Widzę że świetnie się bawiłaś :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)
    http://julieeettee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie zostałaś nominowana do LBA zapraszam do siebie na bloga po wiecej informacji :))


    http://czekolaadowanuutii.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, podoba mi sie Twój blog ;))

    zapraszam - http://doublexdiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super blog obserwuje i zapraszam c;
    beautifulislifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. 250 zdjęć! Widać,że nie marnowałyście czasu...he he :)
    obserwuję
    http://sindi-withs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjęcia :)
    Może obserwacja? Zapraszam do mnie ;)
    http://bigidea-smallblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny post!
    obserwuję i liczę na rewanż.
    siudeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3
    Będę wpadała tu codziennie < Masz talent >
    Obserwujemy ?<33
    http://syyyyyylwia.blogspot.com/
    Odpowiedz u mnie ok <3:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że od początku września przestaniesz widywać się ze swoimi przyjaciółmi ;/
    Moje przyjaciółki również nie mieszkają blisko mnie, ale na szczęście chodzimy do jednej szkoły ;)
    Świetne zdjęcia!

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, sporo tych fotek się nazbierało ;) Chyba zakochałam się w Twoim nagłówku <3
    http://kala-calling.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie mam zamiar poeksperymentować nad nowym :)

      Usuń
  13. Bardzo podobają mi się ostatnie foty :-)

    http://weraweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!