28 sierpnia 2014

kosmetyczni ulubieńcy lata!

Helo!
Co u Was? Jak pogoda? Mam nadzieję, że słońce świeciło cały dzień i było ciepło, tak jak u mnie. :) Oby jesień była taka piękna, ponieważ deszczu, wiatru, błota i kałuż nienawidzę! Ale słyszałam, że wrzesień ma być bardzo ciepły, co mnie strasznie cieszy. :)
Skoro wakacje powoli się kończą, przygotowałam dzisiaj moich kosmetycznych ulubieńców lata.

Tę pomadkę zna już caaały świat. Oczywiście! Jest to "Baby lips". Skusiłam się na nią, gdy skończyła mi się poprzednia pomadka z Nivea. Potrzebowałam takiej, która dobrze nawilża usta, a "Baby lips" świetnie się sprawuje! Mogę ją Wam szczerze polecić. :)


Kolejnymi moimi ulubieńcami są wspomniane już parę razy na blogu kosmetyki z ↓20. Krem nawilżająco- matujący był idealny na upały. Zaś fluid matujący świetnie krył niedoskonałości idąc na spotkanie, urodziny czy chociaż na zdjęcia. Od niedawna ↓20 podbiło moje serce, gdyż wcześniej nie byłam do tej firmy przekonana, jednak postanowiłam spróbować i nie żałuję. :)


  Jeśli chodzi o oczyszczanie cery, na pierwszym miejscu stoją: żel-peeling-maska z Nivea i płyn miceralny z BeBeauty. Żel świetnie oczyszcza i matuje skórę, zaś płyn miceralny nadaje się nie tylko do zmywania makijażu, ale również wspaniale odświeża. A znaleźć go można nawet w biedronce! :)


Nigdy nie gustowałam w znanych i drogich perfumach. "Love dance" dostałam na urodziny od mojego kochanego tatusia i trafił w dziesiątkę! Jest to słodki zapach, taki jaki uwielbiam. Moim zdaniem idealnie nadawał się na letnie poranki, popołudnia i wieczory. Używam go od kwietnia, a zużyłam dopiero połowę. ;)


Jeśli chodzi o ulubieńców wśród lakierów do paznokci, te zdobyły moje serce na zawsze! Są to "ColoRama". Kolor czerwony (nr 352) i srebrno-czarny brokat (nr 197) pasują do siebie idealnie. Lubię łączyć je za sobą. Czerwony to mój ulubiony kolor, zaś brokat pasuje do każdego odcienia i koloru tęczy i też świetnie wygląda na czarnym! :)


To są moje ulubione kosmetyki w te wakacje, a jacy są Wasi ulubieńcy? A może lubicie to samo co ja? :)

Postaram się, aby w tym tygodniu pojawił się post "Back to school". Skoro tradycja to tradycja, więc nie będę jej zmieniać, haha. :D W głowie mam już tyle pomysłów, że cały wrzesień mi nie wystarczy, ale to dobrze! :)
Do zobaczenia!


16 komentarzy :

  1. pogoda do kitu, niesety ciągle pada i pada:<

    Poklikasz w linki? Bardzo prosze♡ Post - kllik! ♔

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ja wiem, ja taką fanką baby lips nie jestem, nie wiem co wszyscy widzą w tej pomadce, natomiast płyn micelarny używam i również jestem zadowolona:)

    proszę o kliknięcie w link sheinside, jeśli to zrobisz, daj znać w komentarzu;)
    http://karina-kaarina.blogspot.com/2014/08/sweater-weather.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kosmetyki,kilka z nich używałam :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również posiadam żel-peeling-maska z Nivea i pomadkę Baby Lips (tą samą co na zdjęciu) i jestem z nich bardzo zadowolona. Chcę właśnie kupić jakiś kosmetyk z ↓20, ponieważ słyszałam dużo pozytywnych ocen.

    Zapraszam na nowy post z moimi przemyśleniami http://my-life-story-2.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej , świetny post i oczywiście blog , czy mogłabyś zajrzeć do mnie dopiero zaczynam . Gdyby było coś nie tak napisz mi w komentarzu na pewno to poprawię i zaobserwuję na stałe
    http://diffrentcholy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawi ulubieńcy, bardzo zaciekawił mnie lakier brokatowy colorama :)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam jeden lakier z tej firmy co Ty i Baby Lips ale miętową.

    Obserwuję i zapraszam
    http://polgia.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię żele od Nivea, a Baby Lips od niedawna używam i świetnie się sprawuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja od dawna używam kosmetyków z ↓20 i nie żałuję :3
    pozdrawiam
    http://klaudiaandclauudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Baby Lips, mam trzy pomadki i wszystkie są świetne :)
    koniandvivi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. w tym miesiącu zaczęłam używać krem bb z eveline i jestem bardzo zadowolona, polecam :)
    a co do baby lips, będę musiała się w to zaopatrzyć :D

    http://phycocyanin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. moim ulubieńcem jest na pewno baby lips :D jest najlepsza <3
    http://jestemfolta.blogspot.com/ skomentujesz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W końcu post z recenzją kosmetyków, które sa bardzo dostępne. Dla mnie takie recenzje kosmetyków sa ważne, bo ja wole kupić coś poleconego. Mogłabym się dowiedzieć w jakiej cenie kupiłaś Baby Lips?
    Pozdrawiam :)
    http://uchwycone-chwile-inspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak się nie mylę, 7, 99 w Rossmanie :)

      Usuń
  14. Kosmetyki 'Under Twenty' są najlepsze!

    http://sindi-withs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!