4 sierpnia 2014

my summer bag!

Helo!
Szok, że jest już 4. sierpnia. Minęła już połowa wakacji! Jak się z tym czujecie? Ja się z jednej strony cieszę, z drugiej nie, ale teraz trzeba żyć chwilą i wykorzystać ten miesiąc w 100%! :) Poprzedni miesiąc lipiec był bardzo leniwy, w porównaniu do czerwca, który był niezwykle pracowity. Ale teraz musi się to zmienić! Więcej aktywności, więcej spotkań z przyjaciółmi, więcej wycieczek rowerowych, więcej opalania i czytania książek, więcej udanych dni! :)
A dziś przygotowałam dla Was notkę o tym, co się kryje w mojej letniej torebce. Często zabieram ją ze sobą, czy to na zakupy, czy w odwiedziny rodziny albo koleżanki. Zdecydowanie wolę torebkę niż ciężki, wypełniony grubymi książkami plecak - Wy z pewnością też, co nie? ;)


KOSMETYKI
Zawsze i wszędzie zabieram ze sobą kosmetyczkę, gdzie podstawową zawartością jest pomadka i tusz do rzęs. Często też biorę krem do twarzy z ↓20, o którym już raz tutaj wspominałam, i dezodorant. Zapomnieć też nie mogę o szczotce do włosów! Idealna jest ta z biedronki, gdyż nie jest duża oraz ma skrytkę na spinki i gumki.



CZAS WOLNY
Telefon mam w przy sobie zawsze! O słuchawkach też nigdy nie zapominam. A gdy wiem, że jadąc pociągiem czy autobusem będę się nudzić, zabieram od jakiegoś czasu książkę. Jest to pierwsza od wielu lat, którą wypożyczyłam w wakacje. :D A może polecicie mi jakąś ciekawą? :) Czytam wtedy, gdy mam okazję: jak wspominałam wyżej - w pociągu i autobusie, opalając się czy nawet stojąc w długiej kolejce. Po prostu siadam i znikam wśród tłumu, jestem niezauważalna.


PODSTAWA
Niezależnie od okazji, biorę to zawsze! Są to dokumenty, portfel i kluczyki. Okulary słoneczne zabieram ze sobą nawet w pochmurne dni. Nieraz wyszło słońce i ja żałowałam, że nie zabrałam okularów. A pilnik? Tak, pilnik do paznokci też ma swoje miejsce w torebce. Mam bardzo łamliwe paznokcie i nienawidzę jak są nierówne.


INNE
A gdy wybieram się na spotkanie wieczorem czy na basen? Bez spreju na komary po zachodzie słońca nie wychodzę. Komary mnie kochają, hahah. A na basen bez stroju kąpielowego i kremu czy olejku do opalania też się nie wychodzi. :)


WERSJA MINI
Zaś co mam zrobić, gdy wybieram się na wycieczkę rowerową, a torebka jest za duża? Wybieram wersję mini, czyli malutką torebkę, w której mieszczą się tylko dokumenty, portfel, okulary przeciwsłoneczne, pomadka i oczywiście telefon oraz słuchawki.


A co Wy macie w swoich torebkach? :)
Do zobaczenia!


10 komentarzy :

  1. nie mam takiej letniej torby//świetne rzeczy w niej przechowujesz! ;)

    nochanel.blogspot.com/- klik♥
    +obserwujemy? Spodobało mi się u Ciebie//Daj znać u mnie♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Noszę identyczne rzeczy w swojej torbie, z wyjątkiem pilniczka :)

    MÓJ BLOG-klik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam takiej torby :/ Ale to świetny pomysł :)

    http://pastelgavi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post. Przyda mi się bo za tydzień wyjeżdżam :)

    http://diamentoowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny wygład bloga.! :D
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili.:)

    http://bloggeest.blogspot.com/
    Jak ci się spodoba, to zaobserwuj i daj znać a na pewno się odwdzięczę.;) Pozdrawiam i miłych wakacji.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite, że nie jestem jedyną osobą, która chodzi w okularach przeciwsłonecznych w deszcz:)
    I bardzo podoba mi się "game over"portfel <3
    Zapraszam do siebie!Obserwuję:)
    http://justylina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie noszę takich torebek z rzeczami, rzadko chodzę, ale może to się wkrótce zmieni xd

    somaddielife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post. :))
    Pozdrawiam
    Maja ♥
    http://friend-ffriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny wygląd bloga i ciekawa notka ;) Mam ten sam telefon :)
    Zajrzysz do mnie ? Możesz zaobserwować ;) ( ja się odwdzięczę )
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie noszę torebek, ale twoja jest genialna :)
    http://roksana-and-nicola.blogspot.com/ < nowy post

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!