17 sierpnia 2014

photography - moja pasja

Helo!
Wybaczcie mi tygodniową nieobecność, ale musicie mi uwierzyć, gdyż ten tydzień był dla mnie naprawdę ciężki. Ale już nadrabiam! :) Jaka u Was pogoda? U mnie się trochę ochłodziło, wczoraj padało. Na szczęście dzisiaj od rana świeci słońce i jest bardzo miło. :)

Fotografia - wybrałam taki temat na dzisiejszy post. Jest to jedna z wielu moich pasji. Interesuję się również siatkówką, wędkarstwem czy projektowaniem ubrań i wnętrz mieszkań. Ale ta pasja chyba jest największa. Zdjęcia robię od małego, od kiedy do ręki dostałam mój pierwszy w życiu telefon. Aparaty w telefonach nie miały wtedy najlepszej jakości, jednak robienie amatorskich zdjęć sprawiało mi przyjemność. W piątej lub szóstej klasie podstawówki dostałam swój pierwszy aparat, na który czekałam jakby wieczność. Był nagrodą za mój trud przez tyle lat i bardzo dobre wyniki w nauce.


Szczerze mówiąc, nie był to żaden przełomowy moment, że z dnia na dzień zaczęłam interesować się fotografią. Wszystko wzrastało stopniowo, ale dopiero w gimnazjum rozwinęłam swoją pasję najbardziej. Dzień bez zdjęcia był dniem straconym, hahaha. :D Moja karta pamięci była przepełniona przeróżnymi zdjęciami natury, zwierząt, ciekawych miejsc, a nawet zwykłego kawałka nieba. W tym czasie zainteresowałam się grafiką i polubiłam przerabianie zdjęć. Do dziś uwielbiam bawić się fotoedytorami.


Fotografia to coś wspaniałego. Można wyrazić dzięki niej to, co czujemy. Możemy uchwycić malutką chwilę na kartce papieru, możemy uwiecznić najpiękniejsze chwile w naszym życiu. Po prostu kocham robić zdjęcia, łapać uśmiechnięte buzie dzieci czy promyki zachodzącego słońca, próbujące przedostać się przez liście drzew w lesie. To jest w tym najpiękniejsze, że możemy jeden moment zamienić w wieczność.


Jakie zdjęcia lubię robić najbardziej? Uwieeelbiam wschody i zachody słońca. Na drugim miejscu są chmury. Czasem przybierają ciekawe kształty lub mają przepiękne kolory. Kocham także robić zdjęcia roślinom, głównie kwiatom, zwierzętom, krajobrazom i dzieciom. :)
Gdybyście chcieli zobaczyć więcej zdjęć mojego autorstwa, zapraszam serdecznie na photobloga i instagrama! :)

Teraz parę spraw organizacyjnych:
W tym tygodniu przyjeżdża do mnie przyjaciółka, a później ja będę nocować u niej. Być może następna notka pojawi się dopiero w niedzielę, ale postaram się w międzyczasie coś dodać! Nie widziałam się z nią bardzo długo, więc chcemy czas wykorzystać w 100%! Na pewno wrócę z masą zdjęć. :)

Do zobaczenia!

15 komentarzy :

  1. fotografia to świetna pasja , sama się nią interesuję :)
    świetne zdjęcia *,*

    przed-obieektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się! To coś wspaniałego :) Na prawdę śliczne zdjęcia, masz ogromny talent ! ;*
    Poklikałabyś u mnie w linki w poście? Zabiegam o współpracę i to na prawdę dla mnie ważne. Oczywiście się odwdzięczę :3
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia ! :) Strasznie dobra jakość :)
    http://iggynaturalblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. OOO jakie śliczne zdjęcia <3

    http://aiden-ejsmont.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, masz potencjał. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Również interesuję się fotografią i u mnie zaczęło się to podobnie. Bardzo lubię robić zdjęcia czy to niebo, jakiś kwiatek czy nawet ja.

    http://my-life-story-2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też uwielbiam robić zdjęcia, ale ja muszę poczuć taką jakby wene gdzieś w sercu wtedy wyruszam robić zdjęcia ;p Ty robisz świetne zdjęcia, bardzo mi się podobaja ;D
    zapraszam ;) http://na-diabelskim-mlynie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. :-) super post! :-) mam identyczna koszulkę z napisame: Love people not things ,z tym,że białą ;-))
    Może obserwacja? zacznij i daj u mnie znać:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też uwielbiam fotografię, ale brakuje mi lepszego sprzętu ;/

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znam to, sama działam na marnej jakości, ale jakoś idzie ;)

      Usuń
  10. Jak zawsze post dopracowany w 100%! super zdjęcia:D

    Mam prośbę, poklikasz w linki w tym poście? ->♔ Mój post - klik
    (wzamian Cie polece w następnym poscie i się zrewanżuję)

    OdpowiedzUsuń
  11. moją pasją też jest fotografia! Bardzo dobre zdjęcia robisz ;)

    ♔pisanepasja.blogspot.com♔

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne zdj :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!