30 września 2014

Dzień Chłopaka & skąd wziął się pomysł na nazwę bloga?

Helo!
Na początek chciałabym wszystkim chłopakom złożyć z okazji ich święta najlepsze życzenia! Przede wszystkim dużo zdrowia, gdyż jesień daje w kość. Dobrych ocen w szkole, wielu szczerych i prawdziwych przyjaciół, kochających dziewczyn, udanych imprez i spełnienia wszystkich najskrytszych marzeń!


Aby już na tym nie zakończyć notki, postanowiłam napisać parę zdań na temat mojej nazwy bloga. Czym się zainspirowałam, że wyszło "krysiastyle"? Skąd miałam taki pomysł? Zaczęło się to od tego, że na drugie imię mam Krysia - to już dobry trop. W gimnazjum nauczyciele często mylili się i zamiast zwracać się do mnie Sandra, mówili Krysia. Z początku nie byłam z tego zadowolona, gdyż nie lubiłam tego imienia. Ale z czasem zdanie zmieniłam. Moje drugie imię zostało pseudonimem. Trochę ułatwiło mi to życie, gdyż do klasy chodziłam z drugą Sandrą (którą serdecznie pozdrawiam!) i zawsze nie wiedziałam, czy ktoś mówi do mnie, czy do niej. A teraz stało się to jasne - Sandra i Krysia. Nawet parę nauczycieli się do tego przystosowało i zwracało się do mnie tylko po drugim imieniu, bo nie było wtedy zamieszania. ;)
W tym samym czasie, gdy rozmyślałam nad założeniem bloga, popularne stało się znane Wam "Gangnam Style". W związku z tym, że moi koledzy uwielbiali żartować, zaczęli śpiewać... o mnie! Haha, tak, śpiewali o mnie, do mnie itd. Np. w piosence "Wódko ma" przekręcali tak słowa, że śpiewali "Krysio ma", hahaha. Zaś za czasów Gangname Style powstało "krysiastyle". I w ten sposób powstała nazwa bloga! Było wesoło. :) Do dziś jeszcze pamiętam, że mieli nagrać mi piosenki na płytę!
A więc zaczęło się od drugiego imienia, a skończyło na nazwie bloga. Postanowiłam również, żeby używać tutaj mojego pseudonima, zamiast imienia. :)
A jak powstała Wasza nazwa? :)


Jak w szkole? Bardzo ciężko. Bardzo dużo zadań domowych, nauki, małe problemy z jednym nauczycielem (nie ukrywam, że mnie strasznie denerwuje. 2/3 lekcji gada jacy my to głupi jesteśmy, a na drugi dzień oczekuje, że umiemy cały zaplanowany temat). Aktualnie siedzę nad zeszytem z matematyki. Pozdrawiam każdego, kto ma wielomiany już za sobą! Zrobiłam małą przerwę i weszłam tu na chwilę się odezwać. :)
A u Was, też tak ciężko?

Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia.
Do zobaczenia!

12 komentarzy :

  1. ♡ haha ciekawa historia :D a moja nazwa bloga wzięła się od tego, że miałam dość mojego pesymistycznego nastawienia do życia i postanowiłam ustawić 'optymistka' i dążyć do tego abym nią była :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe fajna historia z tą nazwą ;) Ja nawet nie mam drugiego imienia xD A co do mojej nazwy bloga to lunatyk dlatego, że kiedyś dużo lunatykowałam ;D Niestety nic ciekawego xD
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już nawet nie pamietam jak powstala moja;p
    pozdrawiam cieplutko;) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, fajna historia z tą nazwą :D

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam na drugie Krysia. :D U mnie jest ciężko w szkole, zwłaszcza z zawodowych.. :)

    http://andthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O fajnie powstała Twoja nazwa bloga :) U mnie w szkole też ciężko i mamy właśnie taką nauczycielkę od matmy jaką ty opisałaś :)
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł na tą nazwe bardzo oryginalna http://gabigabrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Kolejny bardzo fajny post :)
    Bardzo podoba mi się design bloga *.*
    Dodaję do zakładek i czekam na kolejną notkę

    Czy mogłabyś poklikać w banery? Odwdzięczę się obserwacją <3

    http://kate-and-her-world.blogspot.com/

    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy post ;))
    haha, a ja to nawet zapomniałam o Dniu Chłopaka xD

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie strasznie:(

    Mogła byś poklikać w linki i baner sheinside na moim blogu?
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie ciężko


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!