21 września 2014

helo, helo

 
Helo!
Co u Was, jak minął tydzień w szkole? Mogę się przyznać, że w tym tygodniu mury szkoły przekroczyłam tylko trzy razy, ponieważ w czwartek i piątek miałam wizyty u lekarza. Spokojnie, wszystko jest okej, jestem zdrowa! :) W związku z tym, że musiałam jechać do lekarza aż do Opola, postanowiłam, że wykorzystam okazję i odwiedzę centrum handlowe. Udało mi się nawet spotkać z przyjaciółkami na kawie, z czego bardzo się cieszę, bo jest mało okazji, by się zobaczyć. W sklepach można znaleźć już sweterki, ciepłe bluzy i jesienne buty. Szczerze mówiąc, lubię tą porę pod tym względem. Kupiłam wczoraj już zimową czapkę, cieplutką z misiowatymi uszami. ^^


Zeszłej niedzieli byłam również na kolejnych dożynkach, tym razem w mojej ukochanej wsi, w której się wychowałam i mieszkałam 15 lat. Bardzo tęsknię za tym miejscem, bo jest naprawdę piękne. Postaram się kiedyś wziąć aparat i przejść się po tej miejscowości. Jeśli uda mi się uchwycić te piękne miejsca, na pewno się z Wami podzielę! Zawsze bawiły mnie takie "imprezy". Czasami przebrani ludzie i ich scenki bardziej śmieszą niż niejeden kabaret! Ci, którzy jeszcze nie mieli okazji być na dożynkach (czy inaczej ujmując żniwnioku), na prawdę muszą się na to wybrać! Nie będziecie żałować, obiecuję. :)




A jak Wy spędziliście ostatni tydzień? :)
Mam nadzieję, że jesień jeszcze u Was nie zagościła, ponieważ u mnie zauważyłam już pierwsze żółto-czerwone drzewa, mimo że wciąż jest przyjemnie ciepło. :) Podobno zima ma w tym roku przyjść bardzo szybko, co mnie bardzo martwi, gdyż nienawidzę wychodzić z domu, gdy jest zimno.

Również krótka informacja dla czytelników:
Postanowiłam, że posty będą się tutaj pojawiać co 3 dni i obowiązkowo jeden w weekend. Mam nadzieję, że wytrwam w tym postanowieniu i Was nie zawiodę. :)
W dodatku pod nagłówkiem pojawi się nowa zakładka pt.: "ulubieni", czyli miejsce, w którym będą zamieszczane moje ulubione blogi, które obserwuję i staram się czytać każdy post. A może akurat Twój blog się tam znajdzie! :)

Pozdrawiam ciepło, do zobaczenia!

7 komentarzy :

  1. Ja nigdy nie byłam na dożynkach :/ Ten tydzień spędziłam na nauce

    http://polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post.

    U nas konkurs do wygrania jedna z pięciu bluz z firmy Oasap.
    http://www.susan-and-olivia.blogspot.com/2014/09/giveaway-oasap.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja muszę przyznać, że nie pamiętam kiedy byłam w centrum handlowym na zakupach, czas to nadrobić!
    Dekoracje dożynkowe- cudo!

    http://milionioliwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy na dożynkach nie byłam, szczerze mówiąc zazdroszczę! :)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. powiem tak: fantastyczne zdjęcia! Czas już szykować ubrania na zimę i przede wszystkim, byle do wiosny!
    A ostatni tydzień? Nawet nie jestem w stanie przypomnieć. Wrzesień okropnie się dłuży:)
    życzę wytrwałości w postanowieniu.
    Pozdrawiam
    Paula
    www.dostrzecpozytywy.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio bardzo rzadko bywałam na dożynkach lub innych zabawach/festynach.
    Super zdjęcia!
    http://kolorowe-chmury.blogspot.com/(klik)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!