1 września 2014

witaj szkoło!

 
Helo!
"Ciągle pada"... Piosenka Czerwonych Gitar idealnie opisuje mój dzisiejszy dzień. Za oknem widzę tylko deszcz, kałuże na ulicy i ponurą szarość w oddali. Już od godziny nucę ich melodię. Po powrocie z uroczystego rozpoczęcia byłam strasznie senna i miałam ochotę pójść spać, ale jakoś przeżyłam ten dzień. A jaka u Was pogoda? :)
Wspomniałam o rozpoczęciu. Mimo nieciekawej pogody pojawiłam się na nim w kremowej sukience i kremowych baletkach, które zdążyłam już w drodze do szkoły ubrudzić. Oj, sierota ze mnie, haha! Na sali gimnastycznej zebrały się wszystkie klasy, pojawiło się wiele nowych twarzy. Po uroczystym przywitaniu nas, a również nowych uczniów wszyscy udali się do klas na krótkie spotkanie z wychowawcami.


Jakie mam postanowienia na nowy rok szkolny? Stawiam sobie bardzo wysoko poprzeczkę, nie tylko w nauce.

NAUKA
Chciałabym osiągnąć lepsze wyniki w nauce niż w poprzednim roku, marzy mi się średnia wyższa niż wcześniej - 4,83, ale 5.00 bym nie pogardziła :)

SPORT
Chciałabym poprawić swoje osiągnięcia w siatkówce, chcę być lepsza, lepsza i jeszcze bardziej lepsza. Uwielbiam tą dziedzinę sportu, siatkówka moim życiem i chciałabym popełniać coraz mniej błędów podczas gry. :)

PRACA NAD SOBĄ
Chcę popracować nad sobą. Nie mam na myśli tylko swojego wyglądu, ale również charakter. Nie zaprzeczam, że nie jestem idealna, ale dążę do ideału. Powracam do treningów, które w ostatnim czasie zaniedbałam. Chciałabym w przyszłe wakacje nareszcie stwierdzić: "tak, nie wstydzę się swojego ciała, możecie mi zazdrościć" (haha, skromna ja, żart!).

ZDROWE ODŻYWIANIE
Czytałam już na wielu blogach, że dziewczyny chcą zacząć zdrowo jeść. Ja tak naprawdę staram się zdrowiej odżywiać już od ponad roku. Połowa podstawowych zasad weszła mi już w krew. Pracuję nad resztą. Nie ukrywam, że impulsem do tego było to, że próbuję schudnąć. Po czasie zrozumiałam, że zdrowe odżywianie powinno pozostać już w moim życiu na zawsze.
Może chcecie na ten temat notkę?

ROZWINIĘCIE SWOICH ZAINTERESOWAŃ
O jednej ze swoich pasji już tutaj wspomniałam - siatkówka. Ale nadchodzi jesień, potem zima okryje białym puchem drzewa, Boże Narodzenie i następnie wiosna. Ta pora będzie dla mnie idealną okazją na rozwinięcie kolejnej z zainteresowań - fotografii. Uwielbiam robić zdjęcia spadającym z drzew liściom, ozdobionym świątecznymi światełkami choinkom czy krokusom przebijającym przez warstwę ostatniego śniegu. W zimne jesienne wieczory mam również zamiar zacząć znowu tworzyć bazgroły, projektować i malować.

LEPSZY KONTAKT Z PRZYJACIÓŁMI
W zeszłym roku szkolnym po prostu zawaliłam sprawę. Wystarczająco dobiła mnie przeprowadzka, ale wtedy widywałam się z większością przyjaciół w gimnazjum. Po pójściu do szkoły średniej wszystko się zmieniło. Zdarzało się nawet, że z niektórymi bardzo ważnymi dla mnie osobami widywałam się nawet co parę miesięcy. Teraz mam zamiar wykorzystywać każdą okazję, by z nimi się widzieć. Odwołana ostatnia lekcja? Pojadę zrobić przyjaciółce niespodziankę i odwiedzę ją w szkole. Wolny wieczór? Zaproszę koleżankę! Jakiś festyn w miejscowości, w której mieszkają znajomi? Czemu nie? Wpadnę tam!

OGRANICZENIE INTERNETU, WIĘCEJ CZASU DLA SIEBIE
Internet to mój nałóg, straaaszny nałóg. Mogę przeglądać blogi czy odpowiadać na pytania na asku godzinami. Ale to zabiera mi właśnie cenny czas, który mogłabym wykorzystać dla siebie! Poczytanie książki, może jakiś ciekawy film czy może pomalowanie paznokci. Zdecydowanie, przez internet brakuje mi na to czasu. Czas go ograniczyć!

Hm, zapewne znajdzie się jeszcze wiele postanowień. Myślę, że to będzie dobry rok! :)
A jakie Wy macie postanowienia?

Chciałabym również Was poinformować, że nie będę tu już tak często. Postaram się o to, by posty pojawiały się tutaj co dwa dni, tak jak wcześniej, ale pogodzenie tego z nauką będzie bardzo ciężkie. Ale obiecuję, przynajmniej raz w tygodniu coś ciekawego się tutaj pojawi! Mam nadzieję, że o mnie nie zapomnicie i zostaniecie. Myślę, że wydarzenia w szkole i związane z nią będą świetną inspiracją dla mnie. Już mi wpadło do głowy parę pomysłów! :)

Dobranoc!

14 komentarzy :

  1. u mnie też na rozpoczęciu była brzydka pogoda,że bałam się,iż się rozpada.Dlatego paradowałam po całej szkole (i poza nią) z parasolem :P A i tak z nieba nie spadła żadna kropla :P
    http://sindi-withs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie obyło się bez deszczu, natomiast cały dzień było pochmurno i chłodno :// Ja nie stawiam sobie żadnych postanowień, bo zauważyłam, że lepiej mi wychodzi realizowanie celów, gdy ich nigdzie nie zapisuję :)
    http://rosylette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też deszcz i jest strasznie pochmurno :(
    Ja nie mam postanowień no może tylko jedno, którego nie chcę wyjawiać. ;)
    I tak jak koleżanka wyżej napisała - lepiej wychodzi realizowanie gdy się właściwie w ogóle nie ma postanowień :)
    olaani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje postanowienia to oswoić się z nową szkołą, poznać nowych ludzi, dobrze się bawić i nie zawalić nauki :D
    http://alexbloggerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim postanowieniem jest to co i większości uczniów pewnie - wziąć się za naukę :)
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie właśnie ostatnio nie pada, więc trochę do mnie nie pasuje temat posta ;)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cały czas jest pochmurno.. :( A moje postanowienia są podobne do Twoich i bardzo chętnie przeczytałabym notkę o zdrowym odżywianiu!
    Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award! Szczegóły na moim blogu.
    http://weronika-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. JA postanowiłam się uczyć, zdrowiej odżywiać, ćwiczyć codziennie i przede wszystkim systematycznie zajmować się blogiem :)

    Mogłabym liczyć na twoją pomoc w nowym poście?
    http://greentea83.blogspot.com/2014/08/school-clothes-proposals.html

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja postanowiłam , że będę bardziej ogarnięta :)

    Czy możesz poklikać w link w najnowszym poście? Byłabym ci bardzo wdzięczna , ponieważ wiesz , że to dla mnie strasznie ważne , a ja za to wiem , że bez Twojego kliknięcia mi się nie uda

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojj,mi w mojej szkole wgl się nie podoba :/ powodzenia w nauce :)
    blog017.blogspot.com/2014/09/czech-donuts.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    A u mnie giveaway z firmy choise.com
    Co powiesz na obs za obs ?
    Czekam na odp. u mnie ;
    Możesz kliknąć w baner sklepu chiose i mart of china u mnie ?
    ♥ ♥ ♥ http://sawanowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. porady? przecież to są moje postanowienia.

      Usuń
  13. Ja również chciałabym nieco podciągnąć moje oceny, zwłaszcza, że po pierwszej klasie pewnie przeniosę się do mat-fizu ;)

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!