19 października 2014

must have na jesień i zimę

 

Helo!
Jak Wam mija przedostatni październikowy weekend? Ciężko mi się przyznać, ale całą sobotę spędziłam przed monitorem i ani na chwilę nie zajrzałam do książek, haha. Jednak poświęciłam ten czas na pracę nad blogiem. Przygotowałam zapasowe posty i popracowałam nad nagłówkiem i nowym wyglądem bloga. Co sądzicie?

Dzisiaj postanowiłam napisać o must have na jesień i zimę. Obie pory roku nie różnią się dla mnie za bardzo, więc postanowiłam zrobić jeden must have i na jesień, i na zimę. Pierwszą rzeczą na liście jest czerwona koszula w kratę. Planuję ją sobie już kupić od dawna, lecz ciągle coś stoi mi na przeszkodzie. Drugim planowanym zakupem są czarne zakolanówki. Moim zdaniem, świetnie pasują do jesiennych stylizacji, a przydadzą się również na wiosnę i chłodne, letnie dni. :)

Moja szafa pęka w szwach od sportowych bluz, t-shirtów, jeansów i leginsów. Brakuje w niej eleganckich ubrań, a o sweterkach nawet nie wspomnę! Nigdy nie przepadałam za swetrami, ale ostatnie urzekły mnie swetry oversize. Również myślę nad kupnem jesiennej kurtki. Wybór padł na parkę, a granatowa bardzo mi się podoba. Tym bardziej, że mam już jedną oliwkową kurtkę na zimę, więc dla odmiany granatowy będzie najlepszy. :)


Uwielbiam zapachowe świeczki! Przy zgaszonym świetle tworzą magiczną atmosferę, co bardzo lubię. Skoro planuję kupić cały zapas świeczek, przyda mi się świecznik. Świetnie pasowałby teraz jakiś z zimowym lub świątecznym motywem!
Robi się z dnia na dzień coraz zimniej, aż nadejdą mrozy. Moje usta ciężko przeżywają takie mroźne dni, dlatego czas zaopatrzyć się w balsamy do ust. Uwielbiam Nivea, więc stawiam na balsamy z tej firmy. To samo dotyczy moich dłoni, zimą skóra jest sucha, podrażniona, blada i żadne rękawiczki nie pomogą mi w tym, by było mi ciepło! Koszmar. Nie chciałabym być na miejscu osoby, która podaje mi rękę na przywitanie, brr. Dlatego pomyślałam nad jakimś kremem do rąk. Akurat trafiłam na kremy rozgrzewające i myślę, że się w takie zaopatrzę.
A może polecicie mi jakiś sprawdzony przez Was, dobry krem do rąk na zimę?


Jest to cały mój must have, a jak wyglądałby Wasz?
Do zobaczenia!


10 komentarzy :

  1. Czerwona - cudowna koszula *o*
    Świeczki - muszę się w nie zaopatrzyć <3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię nosić grube swetry w jesień <3
    patrycjapatkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Możesz kupić sobie też termofor i nim grzać łapki :D Mój must have prezentuje się podobnie :)
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za kolanówkami ale wyglądają fajnie. Akurat siedzę w czerwonej koszuli, kupiłam ładne parę lat temu ale nadal ją uwielbiam :D Krem z tołpy do rąk (zwany też koncentratem) jest całkiem dobry, ewentualnie z neutrogeny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem tu pierwszy raz, przejrzałam parę Twoich postów, i jest zachwycona :)!

    Mam prośbę, czy kliknęłabyś w banner sheinside? + u mnie konkurs! ♥
    Mój blog (klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już się zaopatrzyłam w świeczki, kremy do rączek i błyszczyki do ustek ♥ Ale koniecznie muszę kupić sweterki!!

    http://domajson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszula,świeczki i za kolanówki są idealne:)
    http://ariee-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też muszę sobie kupić zakolanówki :)

    Nowy post : http://mikijiu.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!