10 listopada 2014

ZAKSA Kędzierzyn-Koźle!

Cześć!
Co u Was? Też macie długi weekend? Niestety, co dobre szybko się kończy. Jutro czeka mnie ostatni dzień spania do południa, nicnierobienia do późna i zero stresu. Po czterech dniach powrócą obowiązki, sprawdziany, kartkówki i zadania domowe.
Niedawno razem ze swoją i inną klasą pojechaliśmy na mecz siatkarski ZAKSA Kędzierzyn-Koźle z MKS Banimex Będzin. Był to mój pierwszy taki wyjazd, więc bardzo się ucieszyłam. O 18 mieliśmy zbiórkę pod szkołą, w końcu przyjechał autobus i ok 19 byliśmy już w Kędzierzynie koło hali "Azoty". Na miejscu było bardzo głośno, wszyscy krzyczeli i dopingowali. Wrażenia były ogromne. W końcu Zaksa wygrała 3:0!



Najbardziej spodobał mi się Zaksiołek - maskotka Zaksy. :D Zawsze cieszę się jak dziecko, gdy widzę maskotki różnych drużyn. Tak właściwie nie wiem, dlaczego, ale po prostu mi się podoba jak wokół boiska chodzi Koziołek i zabawia dzieci. Niestety nie mam z nim zdjęcia. :( Wracając do domu część grupy wstąpiła jeszcze do McDonalda, a potem ruszyliśmy prosto do domu! Czas spędziłam naprawdę miło. Na pewno skorzystałabym jeszcze raz z takiej okazji. A Wy? :)



Zdjęcia są zrobione telefonem, więc przepraszam za jakość. :)
Do zobaczenia wkrótce.


23 komentarze :

  1. Nie przepraszaj za jakość bo zdjęcia są dobre :)
    A co do meczów nie przepadam zbytnio nasza klasa ostatnio była na Legi na pepsi arenie :)
    No tak ja też miałam dziś wolne od szkoły ale niestety nie leniuchowałam cały dzień pomagałam rodzicom zbierać jabłka i już czuje zakwasy :(
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę, ja rzadko kiedy jestem na takich meczach :(
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są ok. :) Super wyjazd! ;*
    Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog! .
    napisz jak kliknęłaś w banner sheinside w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  4. to musiało byś super przeżycie! mecze siatkówki są zwykle emocjonujące, a maskotki są świetne <3
    Konkurs! Do wygrania m. in. posty promujące (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  5. musiało być świetnie :)

    http://cytruskowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie byłam na takim meczu, ale mogę sobie wyobrazić, że emocje ogromne! :)

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ♡ mi na początku roku udało się zobaczyć kilka meczy na żywo BBTS z Bielska :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Musiałaś się świetnie bawić :3

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie!! A ja byłam na meczu Polski w warszawie ostatnio było mega- relacja na blpgu. A dodatkowo konkurs można wygrać prezent mikołajkowy dla siebie i przyjaciółki :* ZAPRASZAM - www.teamparisgirl.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Też bym chętnie wybrała sie na mecz siatkówki. To chyba mój ulubiony sport do kibicowania.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne wydarzenie!

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super zdjęcia :) czekam na kolejny wpis

    zapraszam - http://nikoladrozdzi.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Kilka dni temu w mojej szkole była zorganizowana podobna wycieczka również na mecz siatkówki. Niestety ja nie mogłam pojechać ;/
    Fajne zdjęcia ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Musiało być bardzo fajnie na tym meczu ;) Też bym chciała kiedyś mieć z klasą taki wyjazd ;D
    Zapraszam również do mnie >klik< :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super mecz :D no raczej maskotka musi byc mega fajna haha :D ja nie bylam na takim meczu ale zdjecia sliczne :3
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie byłam na takim meczu :)) a chęcią bym na taki poszła :) może wspólna obserwacja?

    Zerknij http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. byłaś u mnie w mieście haha czuję się z tym strasznie dziwnie XDD

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!