31 grudnia 2014

nowy rok, nowe możliwości

 

Hej, helo!
Rok 2015 zbliża się ogromnymi krokami. Już za parę godzin rozpocznie się odliczanie "3, 2, 1..." i krzykniemy "żegnaj 2014, witaj 2015"! Czy ten rok był dla mnie dobry? Nie za bardzo. Zagościło w nim za dużo smutku i problemów. A jaki był 2014 dla Was? Mam ogromną nadzieję, że teraz będzie o wiele lepiej. W końcu czekają na mnie 18-tka, próbna matura, egzamin prawa jazdy i pierwsze dorosłe wakacje. ;) Nowy rok traktuję jak czystą kartkę, żebym wszystko mogła teraz zacząć na nowo. Postawiłam sobie ważne cele i podkreśliłam je grubą kreską. Lista postanowień jest niezwykle długa, jednak częścią podpunktów podzielę się z Wami. :)
Od podstawówki (pomijając gimnazjum, które było dla mnie dziwnym okresem) staram się mieć jak najlepsze oceny. Zawsze twierdziłam, że dobrze zakończona szkoła gwarantuje nam dobrą przyszłość. Niestety jestem leniem. :D Wszystkie poprawy, wypracowania i zadania domowe na dłuższy termin zostawiam na ostatnią chwilę. Od tego roku chciałabym zacząć zmiany właśnie od tego i stawiam na regularność.
Parę razy już wspominałam na blogu o zdrowym stylu życia. Przez ostatni miesiąc trooochę się zapomniałam. Cóż, mikołajki, święta i inne okazje. Nadszedł czas by powrócić do starych nawyków wraz z 1. stycznia! Mam nadzieję, że pojawi się tu sporo ciekawych przepisów. :) Gdy tylko stopnieje śnieg i pojawi się nareszcie 20°C na termometrze, wsiadam na rower i wracam z nową motywacją do wycieczek rowerowych, które uwielbiam. Rower, rolki i spacery górą!
W tym roku mało czasu poświęciłam przyjaciołom. Nie będę szukać wymówek, że teraz mieszkam dalej od nich niż wcześniej, nie chodzimy do tej samej szkoły czy nie mam czasu, bo "jeśli potrafimy sobie coś wyobrazić, to potrafimy to również osiągnąć". Każdą wolną chwilę będę teraz poświęcać przyjaciołom. Koniec z siedzeniem w domu. Jest przecież tyle okazji, żeby spędzić wspólnie czas. To będzie dobry rok!
Każdy człowiek ma jakąś pasję, ja również. W tym roku rozwinę swoje skrzydła i spełnię swoje marzenia. Nie będę mówić jakie, gdyż marzeń nie można zdradzać, jednak jeśli osiągnę swoje cele, na pewno z Wami się podzielę tą radością! :)
Jak wspominałam wcześniej, za parę miesięcy kończę 18 lat. Dlatego w wakacje chciałabym zarobić swoje pierwsze pieniądze w pracy. Mam nadzieję, że mi się uda. :) Jeśli macie podobne cele, to trzymam mocno za Was kciuki!
Mam jeszcze wieeele postanowień, ale to już drobnostki. :) Jednak te 5 podpunktów należy do najważniejszych, które na pewno spełnię w tym roku.
A jakie są Wasze postanowienia?

Chciałabym Wam życzyć udanego sylwestra i szczęśliwego nowego roku! :)


Uwaga! Szykuje się baaardzo tematyczny post! Pojawi się niebawem. :)
Zapraszam również na instagrama i photobloga, gdzie będę dzielić się pierwszymi efektami swoich postanowień. ♥

21 komentarzy :

  1. Chyba możemy się wspierać nawzajem ponieważ co do nauki, zdrowego odżywiania mam takie same cele :)
    Uwielbiam jeździć na rowerze chodzi na spacery także :)
    Udanego 2015 roku :) I niech nasze postanowienia się spełnią :)
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. widze ze mamy podobne cele i mam szczerą nadzieję, ze się spełnią!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia ! I szczęśliwego Nowego Roku :))

    http://czekolaadowanuutii.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Niedługo na moim blogu pojawi się post z postanowieniami noworocznymi ;)
    Życzę powodzenia w ich dotrzymywaniu! :D

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia ! :)
    http://blog017.blogspot.com/2014/12/goodbye-2014-hello-2015.html
    Zapraszam na podsumowanie roku 2014 ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne masz postanowienia. Ja w tym roku ich nie robię, bo nie trwam w nich. Wolę sobie coś postanowić tak bez okazji. ;)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w spełnianiu postanowień :) Ja też kilka mam już, niektóre podobne do Twoich.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia z postanowieniami ;))
    Ja ich nie mam w tym roku ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. TEż muszę powrócić do zdrowego trybu życia :) Śliczne zdjęcia! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. mam nadzieje, że zrealizujesz wszystkie plany! ;)

    palczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. wytrwałości w postanowieniach:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:*

    Pozdrawiamy!
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam aż 16 postanowień x.x Głównie mam zamiar zdrowo się odżywiać i ćwiczyc

    Obserwuję i zapraszam :)
    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne te fajerwerki. Wytrwałości w postanowieniach życzę.
    cloudsareblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. powodzenia! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:*

    Pozdrawiamy!
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  15. obys wytrwała w swoich postanowieniach, zyczę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę wytrwałości w postanowieniach! Życz mi żebym swoje też zrealizowała haha
    Obserwuję ♥

    http://allexandrablog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie mam postanowień, nie umiem ich dotrzymywać. Ale tobie życzę powodzenia i wytrwałości! :D

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja przede wszystkim chciałabym zacząć ćwiczyć, głównie dla zdrowia.


    claudine-bloog.blogspot.com --> kliknij!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie przygotowałaś ten post! Życzę wytrwałości i powodzenia w realizacji swoich postanowień :) Szczęśliwego Nowego Roku!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia :) Ja też mam podobne cele...choć chyba nie dam rady wszystkich zrealizować....
    http://0czykota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!