5 grudnia 2014

Santa Claus!

Hej, helo!
Dzień Mikołaja jest dopiero jutro, ale już dzisiaj w szkole świętowaliśmy ten dzień. Na pierwszej lekcji mieliśmy konkurs na najlepiej udekorowaną klasę. Dyrektorki i nauczyciele byli pod wrażeniem, ja również. :) Tyle światełek, kolorowych bombek i innych dekoracji. Pod tym względem zawsze uwielbiałam święta. Bardzo lubię wybierać się na przedświąteczne zakupy do centrum handlowych, gdzie na każdym kroku stoi ładnie udekorowana choinka, w każdym sklepie wiszą łańcuchy i zamiast "do widzenia" życzą wesołych świąt. :)
Na drugiej lekcji rozpoczął się mikołajkowy turniej z siatkówki.
Mogę się pochwalić, że zajęliśmy z ośmiu drużyn 1. miejsce! Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa, mimo że wszystko mnie boli i jestem zmęczona. Mecze nie były łatwe, mieliśmy dobrych rywali. ;) W nagrodę dostaliśmy milkę i zostaliśmy zwolnieni z reszty lekcji!


Już dzień wcześniej rozpoczęliśmy strojenie naszej klasy. Przy okazji zrobiliśmy wszyscy miliony zdjęć! Kolorowe światełka, bombki, czapki Mikołaja - nie mogliśmy postąpić inaczej! Kończę Was zanudzać i zapraszam na fotorelację z dzisiaj i strojenia klasy. :)







A Wy? Jak udekorowaliście klasę? :)
Chciałam przy okazji Was poinformować, że do świąt posty tutaj będą pojawiać się bardzo rzadko. W ciągu tych niecałych trzech tygodni muszę popracować nad ocenami, w dodatku mam małe problemy techniczne. Wybaczcie. :)
Częściej jestem tutaj i tutaj, zapraszam!
Życzę Wam miłego weekendu, do zobaczenia!


21 komentarzy :

  1. My jeszcze nie dekorowaliśmy klasy ale na pewno niedługo to zrobimy :)
    Ale wasza jest śliczna i śmieszny jest ten mikołaj z balonów :)
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nasza klasa nie jest jeszcze udekorowana, ale wasza jest cudowna! I ten mikołaj mnie urzekł.
    Gratuluję za zdobycie pierwszego miejsca :)

    http://my-life-story-2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że mikołajki spędzone fajnie, u mnie to samo! ;)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaaa ale mega udekorowane salę! Zazroszczę <3 ja tez ubie klasowe mikołajki :3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. My nie mieliśmy tak udekorowanej klasy! Mikołaj z balonów jest świetny! ;-)

    Zapraszam na nowy post!
    Mój blog ♥
    Mój kanał na YT ♥
    Już dzisiaj nowy filmik, więc zapraszam do subskrybowania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja klasa prawie w ogóle nie jest udekorowana XD choinkę będziemy ubierać za tydzień. Mamy na gazetce wielką choinkę i tyle ;)
    jestemfolta.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja i moja klasa tylko dekorujemy gazetkę obok naszej sali, a resztą zajmuje się nauczycielka ;)
    obserwuję, rewanz?
    wave-flow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny post <3

    http://julia-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. moje klasa jeszcze nie jest udekorowana :/ A twoja jest świetnie!

    Pozdrawiamy!
    ♡ Nasz blog (Twins Life) - kliik ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję 1. miejsca :)

    viicky-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. My swojej jeszcze nie udekorowaliśmy (na gazetce wciąż 11 listopada XD), ale jedna z klas już jest udekorowana od kilku dni. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia i świetny post :)
    Obserwacja za obserwację?
    Jak tak to zacznij i napisz u mnie :)

    http://to-many-things.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie udekorowana sala :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ładnie mieliście ustrojoną szkołę *-* U mnie w szkole niestety Mikołajki nie były za bardzo obchodzone ;)
    Świetne zdjęcia :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. super blog
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie ozdobiona klasa :D Podziwiam za 1 miejsce w siatkówce, ja słabo ogarniam ten sport...
    http://everythingandcooking.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. cudne zdjęcia :) Ja wlę ręczną :)
    My nie dekorowałyśmy klasy :)
    Mogłabyś poklikać w linki choices ?
    Z góry dziękuje ♥
    http://karolinaaa-karolinaaa.blogspot.com/2014/12/choices.html

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie piszesz, widać, że dużo pracy wkładasz w bloga!
    a do tego, design jest bardzo przejrzysty i estetyczny :D

    ♥ V R N Q ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!