17 grudnia 2014

świąteczna wishlista

Hej, helo!
Święta coraz bliżej, kto się cieszy? :)
Na dzisiaj przygotowałam moją świąteczną wishlistę. Są to same drobiazgi. Tą "wisienkę na torcie" mam zamiar sama sobie kupić, na którą muszę ciężko zapracować, ale późniejsza satysfakcja będzie wspaniałym uczuciem. :) O czym tu mowa? O wymarzonej lustrzance. Postanowiłam kupić ją za własne zarobione w pierwszej pracy pieniądze, bez żadnej pomocy - taki pierwszy krok w dorosłość. :) Jednak przejdźmy do wishlisty.

Na pierwszym miejscu jest szczotka z naturalnego włosia. W ostatnim czasie stałam się w jakimś stopniu włosomaniaczką i bardziej dbam o moje długie włosy. Na temat takiej szczotki naczytałam się dużo pozytywnych opinii i skusiłam się na nią. Ktoś taką używa? Polecacie?

Tuż po świętach, w styczniu czeka mnie półmetek. Chciałabym pojawić się tam w czarnej sukience, niestety po przeszukaniu szafy nie znalazłam takowej. Bardzo ubolewam nad tym, ale w związku z sylwestrem w sklepach pojawia się teraz dużo ładnych sukienek, więc czemu by nie skorzystać z okazji? Zobaczymy. :)

Z natury jestem osobą, która nie potrafi żyć w czarno-białym świecie, więc pewnego wieczoru poprosiłam rodziców o nowe, kolorowe doniczki do kwiatów, gdyż białe mi się już znudziły. Ich mina była bezcenna! Hahah, pewnie Wasza też. :D Zdecydowanie wolę na święta dostać taki prezent niż kolejne słodycze, które wysypują mi się już z każdej torby.

Ostatnią rzeczą jest odżywka do paznokci. Regenerum, o którym tu raz wspominałam, powoli się kończy, a moje paznokcie wciąż nie są w zadowalającym stanie. A więc potrzebna mi kolejna! Jednak teraz stawiam na Eveline 8w1. Polecacie ją? Opinie są podzielone, więc zdam się na Waszą. :)


A jak wygląda Wasza wishlista? :)


20 komentarzy :

  1. Rzeczywiście, nie wymagasz "wygórowanych" rzeczy ;) Ja chciałabym lustrzankę (ale i tak nie dostanę) :(
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te doniczki :D

    Zapraszam :)
    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie taka lekka lista ja takową też posiadam chciałabym jakąś dobrą owocową herbatkę, cieplutkie skarpetki i książkę Gwiazd naszych wina :) A wiesz że łatwo robić takie doniczki w tamtym roku szkolnym robiliśmy takie doniczki techniką dekupaż spróbuj spodoba Ci się :) A jaką będziesz mieć satysfakcje że sama ja zrobiłaś :)
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy :3
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne rzeczy
    http://fashionbloginstyle.blogspot.com/
    dopiero zaczynam blogowanie więc każdy jest mile widziany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja czekam na piękna torebkę z Zary ale coś czuję że nie dostane...:(
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chce dużo rzeczy, najbardziej chyba jakis nowy aparat :)
    Klikniesz w link Sheinside u mnie?
    Klikniesz w linki w tym poście? Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też wolę bardziej praktyczne prezenty. Ja osobiście wolę dostać pieniądze i jakieś małe drobiazgi, abym mogła sama sobie coś kupić lub odłożyć. ;)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w tym roku nie tworzyłam takiej listy, chciałabym dostać jakąś niespodziankę :D Tobie życzę, żebyś otrzymała przynajmniej jedną rzecz z tej listy! :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł z tymi doniczkami haha :D Ja chciałabym dostać czarny i czerwony lakier do paznokci, biały koc i książkę "Zostań jeśli kochasz" :)

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna wishlista:) Ja w tym roku nie robiłam takiej, ponieważ chciałam niespodziankę:) Życzymy Wesołych świąt!

    Pozdrawiamy!
    ♡ Twins Life. - kliik ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam taką szczotkę ;)

    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj, sprawi mi to wielką radość)
    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Co do tej odżywki z Eveline; osobiście nie polecam - po niej moje paznokcie były w jeszcze gorszym stanie:(


    http://1blacky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie na pierwszym miejscu jest stawy do aparatu:)

    Wesołych Świąt!

    hopefulness5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna lista! U mnie wszystkie punkty z listy zostały już odhaczone, z czego jestem mega zadowolona ^^

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  16. Amazing things, dear!
    Have a great day! Merry Christmas♥
    <3
    http://theshimmeroflife.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna lista ,mam nadzieję ,że wszystko z tego dostałaś :)

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!