5 stycznia 2015

skazani za brak stylu

  

Hej, helo!
Jakiś czas temu natknęłam się na pewną internetową dyskusję. Powiem szczerze, że czytając tą dyskusję nieźle się oburzyłam i sama włączyłam się do rozmowy. Jakiś nastolatek obraźliwie skrytykował paręnaście dziewczyn i uznał, że nie mają stylu. Chwila... Ale jak można nie mieć stylu? W końcu każdy tworzy swój własny oryginalny styl! Dlaczego nie ubierając się według mody jesteśmy skazani na niemiłe komentarze od strony właśnie takich "znawców mody"? Zainspirowało mnie to do napisania dzisiejszego postu. Zapraszam do czytania.


To niedorzeczne być krytykowanym za brak markowych ciuchów, które królują teraz na pułkach, wieszakach i w oknach sklepów. To nie ilość drogich rzeczy decyduje o tym, czy nie mamy, czy w końcu mam styl! Dobry outfit można stworzyć nawet ze starego sweterka sprzed kilka sezonów, jeansów z niskim stanem czy spódniczki w groszki. Wystarczy odrobinę starań i można dobrze wyglądać nie wracając uwagi na modę!
Głupia sprawa zaistnieć w tłumie tylko dzięki ubiorowi. W końcu "nie szata zdobi człowieka". Trzeba również patrzeć na osobowość, ma ona ogromną wartość. Szkoda, że niewiele osób już na to patrzy...
A wygoda? Czy ona również nie jest ważna? Ja w życiu nie umiałam zrezygnować z wygody na rzecz niewygodnych ubrań.


Pamiętajcie, każdy ma własną wolę i może ubierać się jak zechce. Nikt nie ma prawa krytykować i obrażać za to, że wyróżniacie się wyglądem wśród wszystkich, bo w końcu jesteśmy oryginalni i to jest wyjątkowe!
A Wy co sądzicie o krytykowaniu stylu?

Zapraszam na photobloga i instagrama. ♥

20 komentarzy :

  1. nie rozumiem ludzi, którzy patrzą się na ciuchy, zwłaszcza te markowe ;o

    Konkurs na moim blogu!
    (mój blog)- ✿kliknij tu✿

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację ♥ Jesteś ładna ♥

    http://hopelessadventure.blogspot.com/
    Obserwuję, liczę na rewanż ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny nagłówek :)

    niedawno założyłam bloga i już jutro ruszam z pierwszym postem. będzie mi miło jeśli mnie zaobserwujesz - to dla mnie ogromna motywacja :) ja już obserwuję
    onlywearblack.blogspot.com

    buziaki x

    OdpowiedzUsuń
  4. ja muszę przyznać, że kiedyś miałam nieco inne zdanie.. ale na szczęście zmądrzałam hahah :D i teraz nie patrzę na wygląda czy markowe ubrania :) coraz częściej kupuję w sh albo zamawiam używane gdzieś w internecie ;) firmowe ubrania też mam, bo chyba każdy ma.. ale pisząc firmowe nie mam na myśli jakiejś bluzki za 500 zł XD tylko z takich zwykłych właściwie sklepów jak h&m.. właściwie większość rzeczy i tak mam z wyprzedaży :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. W stu procentach się zgadzam, że każdy tworzy swój własny styl! Świetny post!

    http://fashion-natka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam sie z tym co napisałaśkażdy tworzy swój własny orginalzny styl i nikt nie powinien go za to krytykować!

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. oj masz rację, każdy ma swój, niepowtarzalny styl!
    http://miooodziablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Krytykowanie kogoś za brak oryginalnych ubrań, to widocznie już całkiem nowy i niepowtarzalny rodzaj głupoty...

    OdpowiedzUsuń
  9. taka krytyka za styl juz mnie nie dotyka - kazdy jest oryginalny!
    chetnie bede czytać Cię dalej !<3
    Mój blog - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogólnie stylu może ktoś nie mieć nakładając na siebie dosłownie byle co. Ale takich osób jest bardzo mało, którym wgl na niczym nie zależy. Każdy chce być oryginalny i to się ceni. :D Świetny post! :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mądry wpis. Myślę, że każdy człowiek kreuje swój własny, niepowtarzalny styl, którego nie można krytykować! Brak markowych ciuchów - to jeszcze lepiej! Fajnie być kreatywnym i znaleźć coś fajnego w ciucholandach, a nie patrzeć na manekiny i ściągać od nich :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie rozumiem krytykowania innych za jego ubiór. Przecież każdy ma swój własny indywidualny styl, więc to jego sprawa co nosi :)
    Śliczne zdjęcia! ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem zdania, że ciuchy sprzed kilku sezonów można przerobić. Dodać cekiny, obciąć rekawy. Trzeba tylko trochę kraetywności, a przede wszytkim chęci i można stworzyć naprawdę perełkę.;)

    kajoooja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Według mnie, aby ubierać się ładnie, nie trzeba mieć drogich ubrań :)


    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja myślę podobnie jak tym nie powinniśmy się krytykować w obecnie w klasie mamy tak ze jedna dziewczyna od nas odstaje trochę ubiera się na czarną mi to nie przeszkadza to jej wola jak się ubiera ale są takie dwie które cały czas jej dokopują dla mnie to przegięcie ale nie mogę nic z tym zrobić :/
    Jeśli chodzi też o markowe ciuchy przyznam się że nigdy takich nie posiadałam. Mieszkamy na wsi i nigdy nie byłam w centrach handlowych zawsze ciuchy albo dostaje albo kupuję na targach/bazarkach i jakoś nigdy się ze mnie nie śmiał :)
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim zdanie to że ktoś ma inny styl jest zdecydowanie na plus :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dobrze to napisałaś :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się ! Każdy ma swój własny styl. Ja sama też nie zawsze ubieram się zgodnie z modą. Ubieram w to w czym dobrze się czuję i co mi się podoba. Wydaję mi się, że lepiej byc oryginalnym niż chodzic w tym w czym wszyscy.
    Spodobał mi się twój blog, więc obserwuję, było by mi miło jeśli byś się odwdzięczyła, aczkolwiek nie zmuszam :)
    http://you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia i bardzo dobry post. Świetnie piszesz <3 Obserwuje i zapraszam do siebie. :) alleksiss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!