18 stycznia 2015

tumblr - internetowy pamiętnik

  

Hej, helo!
Tak jak część z Was, oficjalnie od jutra mam ferie. Bardzo się cieszyłam na te 2 tygodnie daleko od kartkówek, kserówek i powrotu do domu dopiero po 15:00. Oczekiwałam na nie bardziej niż na święta. Za chwilę wyjeżdżam do mojej przyjaciółki na noc, a kolejne dni spędzimy u mnie. Mam nadzieję, że czas minie nam jak najlepiej i oczywiście aktywnie, ponieważ obiecałam sobie, że ferie zimowe nie spędzę w domu przed monitorem laptopa czy tv. ;)

Dzisiaj postanowiłam napisać parę zdań na temat tumblr. Traktuję swojego tumblr jak internetowy pamiętnik. Często dodaję zdjęcia, gdyż po prostu mi się podobają, a czasem takie obrazki, które odzwierciedlają moje uczucia i emocje, które w danym momencie siedzą we mnie. Nie dzielę zdjęć na tematykę, u mnie znajduje się typowy "misz masz", jak to mówię. Wiele takich stron jest dla mnie inspiracją. Zdarza się, że wpadam dzięki tumblr znajomych na ciekawy pomysł, np. o czym napisać notkę czy jak przygotuję kolejną sesję. Naprawdę, oglądanie obrazków jest bardzo inspirujące.


Najbardziej w tumblr lubię tajemniczość, to w jaki sposób można wyrazić siebie; swój ból, swoją radość, szczęście, smutek i inne emocje. Jednak najbardziej przerażają mnie tumblr, gdzie można zobaczyć tylko zdjęcia wychudzonych dziewczyn, pocięte nadgarstki, tabletki, łzy i krew. To bardzo smutne, że wiele osób widzi świat jako smutny, podły i pełen cierpienia. Niektórzy podchodzą do tego za poważnie i traktują tumblr więcej niż tylko zwykły pamiętnik, gdzie można wyrażać swoje zdanie i odzwierciedlić duszę, a jako część swojego życia.


Podajcie swoje tumblr, z miłą chęcią zajrzę i jak mi się spodoba to zaobserwuję.
Do zobaczenia! Niektórym życzę miłych ferii, a reszcie udanego tygodnia w szkole. :)


23 komentarze :

  1. nata-natka.tumblr.com <------- zapraszam
    U mnie na tumblru przeważają wesołe obrazki.
    Świetnie napisany post.

    Renii blog!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kiedyś miałam swojego tumblr'a, ale go zaniedbałam, bo brakowało mi czasu. Jeżeli to Twoje konto na tych zdjęciach, to ślicznie!!!

    tvjler.blogspot.com (kiedyś: pugix.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś tumblr'a zrezygnowałam z niego z braku czasu masz ciekawego bloga
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Również uwielbiam tumbler'a :) Świetnie prowadzisz tę stronę! ;)


    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię tumblr, ale od czasu do czasu, nie lubię tam spędzać kilku godzin dziennie.

    nickyjxo.blogspot.com Mój blog!KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój tumblr jest trochę zapomniany, chyba czas do niego wrócić :D

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Również posiadam Tumblra :) Wszystkich serdecznie zapraszam i-must-forget.tumblr.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam czerpać z niego inspieracje :))

    Zerknij http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny tumblr:) Niestety ja nie mam:(
    Pozdrawiam:)
    nellyer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham tumblr, to jest w pewnym sensie kawałek mojego serduszka :)
    threedayholiday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wiem dlaczego ale jakoś nie umiem sie przekonać do tumblra, nie wiem co na nim robić, czego szukać, jakoś tak mnie nie ciagnie :(
    http://luuvmy.blogspot.com/2015/01/white-blue-grey.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jakoś nie jestem przekonana co do tumbra, jakoś wolę bardziej np instagrama
    angelika-ka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ogólnie tumblr wydaje mi się nudny a nawet go zostawiłam bo nic ciekawego się nie działo, ale maz rację niektóre tumblry są tajemnicze i pokazują naszą historię :)
    Wrocilam na bloga moda-ma-zasady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam tumblra, mega mnie inspiruje, np do ćwiczeń :D
    zainteresował mnie Twój blog, więc obserwuję i będę tutaj cześciej zaglądać ;)

    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, najnowszy post z kosmetycznymi ulubieńcami ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię tam oglądać zdjęcia,ale swojego tumblra nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny post :)
    Uwielbiam zdjęcia z tumblr'a. ;3
    http://byyolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny post!:)
    zaciekawił cię mój blog? obserwuj i skomentuj, co daje mi sile do dalszej pracy :*
    http://bejbeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też uwielbiam tumblera i traktuję go jako miejsce, w którym mogę dać upust wszystkim emocjom. To na prawdę pomaga w układaniu myśli... :)

    mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  19. Posiadam tumblr'a ale jakos dawno go nie używałam :) Tumblr to w 100% mój pamiętnik..

    by-kinqa.blogspot.com- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne inspiracje, uwielbiam tumblr :)
    http://blog017.blogspot.com/2015/01/unprepared-for-new-challenge.html
    Czy mogłabyś poklikać na moim blogu w link do kurtki ? :) Chętnie się odwdzięczę ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam tumblr'a. Ja również mam. http://omg-someone-like-you-world.tumblr.com/

    doomilife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!