21 lutego 2015

spring is coming!

  

Hej, helo!
Znacie to uczucie mieć pełno pomysłów na posty, a nie mieć czasu na ich napisanie i zrobienie zdjęć? Niestety ja znam. Bardzo chciałabym pisać dwa razy w tygodniu, ale mam tyle nauki i przeróżnych obowiązków, że się w nich gubię. Luty to właściwie dla mnie najgorszy okres. Codziennie mam jakiś sprawdzian bądź kartkówkę, a co mnie najbardziej boli, to fakt, że w taką piękną pogodę, jaka u mnie gości od jakiegoś czasu, nie mogę wyjść z domu, tylko muszę siedzieć przy książkach! Straszne, prawda? Niestety nic na to nie poradzę. Ten weekend postanowiłam spędzić inaczej niż resztę tygodnia. Sobotę poświęciłam na odpoczynek, a w niedzielę wybieram się na zdjęcia, by nie zmarnować tej cudnej pogody!
Dzisiaj jednak chciałabym pokazać kilka zdjęć, jakie w ostatnim czasie zrobiłam. Część z nich zrobiłam na początku lutego, gdy jeszcze gdzieniegdzie był śnieg, a część właściwie dzisiaj. Zapraszam do oglądania i mam nadzieję, że szybko się znów zobaczymy!











Pierwszy krokus! ♥


26 komentarzy :

  1. Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam :) http://doomilife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia uwielbiam takie wiosenne zdjęcia :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zdjęcia!
    Ja też mam teraz mnóstwo nauki -,-

    kajoooja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A u mnie właśnie odwrotnie cały tydzień nie byłam w szkole bo chorowałam ale na szczęście nie mam do nadrabiania ponieważ lekcje w czwartek i piątek zostały odwołane przez to że cała szkoła chorowała więc dziś i wczoraj leniłam się ;)
    Co do zdjęć są prześliczne bardzo podoba mi się to ostanie z krokusem i te z serduszkiem na śniegu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękne zdjęcia;*

    Pozdrawiamy cieplutko I zapraszamy do nas:)
    ♡ Twins Life. [KLIK] ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. To uczucie znam aż za dobrze. Pomysłów mam masę, ale brak zdjęć i czasu na ich napisanie :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjecia i śliczny krokus

    Korzystając z okazji chciałabym Cię zaprosić na mój blog, gdzie pojawiła się nowy post. Za wszelkie sugestie i propozycje będę bardzo wdzięczna. :) Zachęcam również do obserwowania . miło mi że nie wpadłaś w pułapkę z kropką
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia! U mnie też powoli już idzie wiosna :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia! U mnie zima też już chyba na dobre uciekła przed wiosną. ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny bokeh Ci wyszedł na trzecim i pątym od końca zdjęciach :)

    http://biale-oko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Są cudowne ! Ja również przez szkołe mam problem z systematycznością postów ;/

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Like your blog and your style of writing! You also have beautiful photos! Great job! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne zdjęcia. Aż chce się powiedzieć - wracaj zimo! :)))
    Ps. Serduszko urzekające. :)

    http://poradnikmajsterkowicza.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny post :) zapraszam do mnie
    http://versashess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja teraz miałam ferie, więc miałam trochę czasu wolnego, ale już w poniedziałek czekają mnie sprawdziany ;/

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne zdjęcia, zwłaszcza zdjęcie róży ;)
    Dzięki, że do mnie wpadłaś i zapraszam na nowy post.
    Maya-Blog

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne zdjęcia :)
    czuć już wiosne w powietrzu,
    u mnie w szkole też nauki tyle,
    że cięzko się wyrobić :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tez nie lubie Lutego :(0
    Super zdjęcia :)
    Jeżeli miałabyś chwilkę to bardzo proszę, wejdź do mnie na chwilkę i poklikaj w linki choies ♥
    Z góry dziękuje ♥
    Mój blog || http://karrrblog.blogspot.com/ || Kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowne zdjęcia <3
    pierwsze najlepsze według mnie!
    ja też już czuję wiosnę w powietrzu, albo jesień... na pewno nie zimę :)
    zapraszam na nowy post,
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. .Lubię tu zaglądać Kiedy kolejna notka ? . Kochana mam to ciebie ogromną prośbę dla ciebie to chwila a dla mnie to naprawdę ważne możesz po klikać w KLIK w linki odwdzięczę się z góry dziękuję :)
    Pomożesz mi ? Poklikasz ? Byłabym wdzięczna. http://nicole-500.blogspot.com/2015/02/choiescom-wishlist.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!