24 marca 2015

fakty z dzieciństwa!

Hej, helo!
Dzieciństwo to najlepszy okres w życiu. Nie musisz się niczym przejmować, niczym martwić, jedynym twoim problemem jest niepogoda czy brak przyjaciela do zabawy. Twoje zmartwienia to nic w porównaniu do problemów, jakie masz teraz. Być dzieckiem całe życie - marzenie! Mimo że do osiemnastki pozostał mi tylko miesiąc, czuję się już dorosła. Właściwie to nie liczba sprawia jak stary jesteś, tylko to na ile się czujesz. Dorosnąć musiałam już przed pełnoletnością, już przed tą magiczną 18. Niestety. Ale dzieciństwo miałam wspaniałe, nie narzekam! Miałam wiele przygód i wiele wspaniałych przyjaciół, gdzie z niektórymi do dzisiaj utrzymuję kontakt. Wspaniałe uczucie mieć przyjaciółkę bądź przyjaciela od przedszkola czy 1. klasy podstawówki aż do teraz, prawda?


Im bliżej mi do dorosłości, tym częściej wracam do wspomnień, gdy jeszcze nie wiedziałam, co to znaczy odpowiedzialność, samodzielność i dorosłe pełne zmartwień, zawodzeń, problemów i obowiązków życie. Pomyślałam, by zebrać wspomnienia w jeden wielki album i zapisać je w postaci "faktów z dzieciństwa". Ogólnie są to fakty o mnie, ale związane z przeszłością i moimi pierwszymi latami życia. Zapraszam do czytania! I może sam/sama spróbujesz napisać o swoim dzieciństwie? :)


☻ Gdy byłam jeszcze malutka, lubiłam szpinak. Jednak szybko go znienawidziłam. :D
☻ Jedząc Monte, zjadałam najpierw ciemną cześć, a następnie tą jasną.
☻ Podczas gdy mama przygotowywała dla mnie kakao, ja łyżeczką jadłam je na sucho. :D
☻ Coca-colę mogłabym pić codziennie.


☻ Uwielbiałam z klocków budować różne budynki i pojazdy. Być może był to początek moich marzeń związanych z architekturą. :D
☻ Kochałam pluszaki, co pozostało mi do dzisiaj. :)
☻ Zawsze marzyłam o misiu większym ode mnie.
☻ W wakacje nie potrafiłam spędzić nawet godziny w domu. Nawet podczas deszczu siedziałam ukryta pod daszkiem i obserwowałam bańki, które powstawały na kałużach.


☻ Oglądałam tylko niemieckie programy w telewizji.
☻ Uwielbiałam zapach powietrza po burzy.
☻ Podczas burzy budowałam sobie domek z koca i się w nim chowałam.
☻ Lubiłam się wspinać na różne drzewa. Zawsze byłam dziwakiem. :D


☻ Zawsze byłam pod wrażeniem na widok zwierząt w zoo.
☻ Internet to było dla mnie coś nieznanego.
☻ Uwielbiałam szukanie prezentów na Wielkanoc ukrytych przez "zajączka". Dzień wcześniej zawsze przygotowywałam gniazda z siana na prezenty w ogródku.
☻ Lubiłam się bawić w "agentki" i miałam bzika na punkcie "Witch". Zawsze chciałam być jak Hay-lin.


☻ Mając 9 lat dowiedziałam się, że będę miała braciszka i nie chciałam przyjąć tego do wiadomości.
☻Zbierałam przeróżne karteczki i do dzisiaj przechowuję je w segregatorach. :3
☻Nienawidziłam szczepionek, tak jak teraz.
☻ Lubiłam z dziadkiem grać w piłkę nożną i zawsze chciałam stać na bramce. :D



A teraz kolej na Was! Napiszcie w komentarzu co najmniej trzy fakty o swoim dzieciństwie! :)

28 komentarzy :

  1. Ja mam 12 lat i ogólnie nie czuję się dzieckiem.
    Często marzę właśnie żeby wrócić do tamtych lat i być taka jak kiedyś :)))
    Ja również często wracam do myślami do czasów kiedy byłam jeszcze małą dziewczynką :)

    http://alices--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne fakty ^^
    Mam prośbe, poklikasz u mnie w linki na blogu? Byłabym wdzięcza :*

    photo-kinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. hahha ja nadal uwielbiam zapach po burzy ^^
    jeśli chodzi o moje fakty hmmm..
    uwielbiałam spacerować po lesie w deszczu,
    oglądałam nałogowo świat według kiepskich
    część mojego dzieciństwa spędziłam u kuzynek, które mieszkały blisko mnie'
    pozdrawiam ^^
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ciekawe fakty! Również nie lubiłam szczepionek :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjęcia :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja swoje karteczki wszystkie pogubiłam, nie mam pojęcia gdzie są..
    Co do zapachu po burzy, szczególnie w lato, jest świetne powietrze...

    Obserwuje(jako:Aleksandra Młodzińska) i zapraszam
    http://aleksandramlodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja szpinak polubiłam niedawno!:D
    moje trzy fakty:
    -zawsze bawiłam się na polu `w domek` miałam pełno talerzy itd. robiłam `jedzenie` z piasku - uwielbiałam to!:D
    -liście to zawsze były pieniądze :D
    -lubiłam słuchać piosenek i udawać, że je śpiewam :DDDD

    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful blog dear,follow me and i follow you back!!!kiss

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kilka podobnych! :)

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też uwielbiałam szukać prezentów od zajączka na Wielkanoc<3
    Ja również nienawidzę szczepionek od kiedy byłam malutka.
    Szczepionka czy pobieranie krwi to dla mnie koszmar.

    Pozdrawiam serdecznie,

    http://realweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzieciństwo to najweselszy okres w zyciu :)!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze zdjęcia :))

    WYGRAJ!
    http://iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.no/2015/03/vintage-wishlist-wygraj.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym się cofnąć do beztroskiego czasu dzieciństwa :)



    liovky.blogspot.com Zapraszam do obserwowania i przede wszystkim do czytania. Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post :D
    Zapraszam na mojego bloga:
    http://theblueraspberry01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Też jadłam kakao na sucho ;D
    W sumie ja dalej tak jem
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  16. też jadłam tak kakao, pychota :D
    zapraszam ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znosiłam dotykać papieru, drażniło to moje dłonie.
    Uwielbiałam wcinać śmietanę w proszku. :D
    Często uciekałam z domu i się chowałam przed wszystkimi. :)

    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  18. z monte dalej tak robię :D

    Zapraszam na bloga jeśli ci się spodoba-zaobserwuj:)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. genialne fakty, czekamy na więcej!
    pozdrawiamy,
    Ajina and Lou,
    ajinaandlou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia ;3
    Moim faktem z dzieciństwa może być to, że gdy moja mama próbowała mnie wykąpać strasznie się śmiałam ponieważ wszytko mnie łaskotało . Niestety zostało mi to dziś, gdy ktoś mnie dotyka np, po plecach strasznie się śmieje ;)
    MÓJ BLOG, zapraszam gorąco! ♡
    MÓJ BLOG, zapraszam gorąco! ♡

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne fakty, ja też mam zdjęcie z miską na głowie :D
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy pomysł i fajne fakty, hmm... fakty o mnie, to może tak:
    1. W dzieciństwie miałam saaaamych kolegów, dopiero w zerówce poznałam jakąś przyjaciółkę :D
    2. Zjadałam delicje od spodu (biszkopt, czekolada, na koniec galaretka, ale to zostało mi do dziś, ups :D)
    3. Szybko nauczyłam się czytać, wszyscy byli zaszokowani, że trzylatka tak płynnie czyta :D
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja dopiero niedawno pierwszy raz zjadłam szpinak :D
    ____________
    Powracam do blogowania po dłuższej przerwie. I zmieniam adres!
    http://bez-kropki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też uwielbiałam WITCH, a szczególnie zbieranie karteczek z nimi. Chyba nawet gdzieś je mam jeszcze w segregatorach :) Oprócz tego lubiłam budować sobie różna domki z koców i poduszek :) Urocze zdjęcia!

    http://miasto-inspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny pomysl na zdjecia :) A co do faktow to wiele zgadza sie z moimi, np zbieranie karteczek! Do dzisiaj mam te najfajniejsze. Wymienialo sie na przerwie z ludzmi ze starszych klas. U mnie nawet chlopaki je sprzedawali za kase, albo jedzenie w sklepiku xd ale szybko zamkneli biznes, bo dostali uwagi i zakaz handlu w szkole :D

    polne-maki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawy pomysł :) Zainspirowałaś mnie i chyba też poświęce kiedyś post na wspominki z dzieciństwa. Trzy fakty o moim dzieciństwie?
    - Kiedyś lubiłam "eksperymentować" ze smakami. Jadłam np, kolorową kredę, listki od domowych roślinek, trawę, kartki papieru albo plastelinę :P
    - Uwielbiałam biegać boso po swoim ogródku i w okolicy domu. Czułam się wtedy taka wolna i szczęśliwa! :)
    - Kiedy widziałam zbliżające się w moim kierunku deszczowe chmury, bawiąc się na zewnątrz uciekałam przed nimi tak jakby mnie goniły :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!