12 marca 2015

najpiękniejsze cytaty #1

  
Hej, helo!
Nawet nie wiecie jak bardzo stęskniłam się za pisaniem. Niestety szkoła daje w kość, jestem już zmęczona wiecznymi kartkówkami, sprawdzianami i zadaniami domowymi oraz wczesnym wstawaniem. Na szczęście ferie wielkanocne tuż, tuż. Jednak dzisiejszym tematem nie będzie moje marudzenie, lecz coś o wiele przyjemniejszego: cytaty. Często trafiam na ciekawe cytaty i czasem je zapisuję, czy to w notatniku w telefonie, czy na kartce, która ma swoje miejsce na biurku. Czy to fragment piosenki, czy cytat z książki, czy po prostu znaleziony przypadkiem w internecie kawałek tekstu. Uzbierało się ich już tyle, że postanowiłam je Wam pokazać. Uważam, że są to najpiękniejsze cytaty, na jakie trafiłam. Czy tak na prawdę jest, to sami ocenicie. Zapraszam do czytania! :)


"Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą" ~ św. Augustyn
"Wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć."


"Człowiek, który nie poczuł smaku swoich łez, nie jest prawdziwym człowiekiem."
"Nie możemy zmienić wiatru, ale możemy stawiać żagle."


"Jeśli nie masz po co żyć, znajdź coś w imię czego gotów byłbyś umrzeć."
"Błądzić jest rzeczą ludzką - wybaczać niezwykłą."


"Szczęście to jedyna rzecz, która się mnoży, jeśli się ją dzieli."
"Piekło jest puste, wszystkie diabły są tu"


"Bo żyć godnie to nie znaczy nie upadać. Każdy robi błędy, ważne jak będziesz wstawać."
"Człowiek jest wielki nie przez to, co posiada, lecz przez to kim jest; nie przez to, co ma, lecz przez to, czym dzieli się z innymi." ~ Jan Paweł II


"Wszystko wydaje się bardzo proste, dopóki nie zaczynasz się nad tym zastanawiać."
"Każda z nas jest gwiazdą i zasługuje na to, by lśnić." ~ Marylin Monroe


"Jeśli szczęście jeszcze do ciebie nie przyszło, to znaczy, że jest duże i idzie małymi krokami."
"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w swoje marzenia."


"Przyjaźń jest rodzajem miłości, a miłość powinna opierać się na przyjaźni."
"Żadna miłość nie ma szczęśliwego zakończenia... bo prawdziwe uczucie nigdy się nie kończy."


"Człowiek jest śmiertelny, a jego czas na ziemi jest krótki." ~ W. Szymborska
"Kochać to niszczyć, a być kochanym to zostać zniszczonym."


"Najszlachetniejsze jest to serce właśnie, które samo da się skaleczyć, lecz drugich nie zadraśnie."
"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać."


Co sądzicie o cytatach? Podoba Wam tego typu post? Jeśli tak, cytaty znów zawitają na blogu! :)
Do zobaczenia!

28 komentarzy :

  1. Świetny post, każdy cytat ma coś w sobie :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne cytaty, każdy z osoba mi się podoba :) A zdjęcia cudowne! Mogę wiedzieć jakim aparatem je robisz? :)
    ☕ Pozdrawiam i zapraszam do siebie - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne cytaty i zdjęcia <3 mi ostatnio spodobał się cytat "Człowieka można zniszczyć, ale nie pokonać" :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te cytaty, no i zdjęcia cudne :*
    Mam prośbe.. mogłabyś poklikac u mnie w linki? Byłabym bardzo wdzięczna i postaram się odwdzięczyć.
    http://kingaphotoography.blogspot.com/2015/03/choies.html

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię te cytaty, które wymieniłaś, sa mega inspirujące ;D
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post bardzo optymistyczny - o wiośnie i szczęściu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku jakie ładne zdjęcia, zakochałam się <3
    Mój Blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post i bardzo fajne cytaty.
    Świetne zdjęcia. :)
    Pozdrawiam . http://doomilife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny taki post a ja dzięki twojemu postowi wpadłam na świetny pomysł :)
    Po za tym te zdjęcia są cudowne a to końcowe z kotkiem po prostu rozwala :D
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne zdjęcia:)
    http://bartekrochniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne cytaty, uwielbiam czytać takie inspirujące słowa, moim ulubionym portalem z cytatami jest "cytaty.eu"
    Do tego niesamowite zdjęcia! One zdecydowanie nadają Twojemu postowi tego "czegoś. Pięknie! :)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tego typu cytaty,są bardzo motywacyjne.
    Cudowne zdjęcia!
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoła to zmora i tyle. Ale trzeba sobie jakoś radzić ;/
    Świetne cytaty! Bardzo motywujące :D

    http://to-read-or-not-to-read.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie zdjęcia już widać wiosne.

    Zapraszam do mnie http://monaaa-life.blogspot.com/

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne cytaty! ♥
    Przecudowne zdjęcia :*

    ♥Mój blog-kliik♥

    OdpowiedzUsuń
  15. I like the way you took these photos. Soo lovely :) Cat is crazy :)

    I am following you via gfc, hope you can follow me back :)
    Visit me: Kapege life moments :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam cytaty, wybrałaś świetne
    Fajne wiosenne zdjecia
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne zdjęcia, ja też już nie wytrzymuję w szkole :/
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie cytaty piękne..
    Bardzo mi się podoba jednak św.Augustyna.
    Cudowne zdjęciaa!
    Pozdrawiam,
    (Mój blog)- klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne zdjęcia, a cytaty są świetne:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia a cytaty są piękne. Najbardziej podoba mi się św. Augustyna...
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Mój blog- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe zdjęcia i cytaty.

    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. kotek <3
    piękne zdjęcia, cudowny kolor nieba ;o
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne zdjęcia, jejku
    Cytaty świetne, wiele motywujących:)

    Pozdrawiam! ♥
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!