1 marca 2015

ulubieńcy miesiąca : luty

  

Hej, helo!
Pierwszy marca już prawie za nami. Jeszcze trzy tygodnie i mamy kalendarzową wiosnę! Wiosenna pogoda gości u mnie już od dawna, ale podobno zima jeszcze z nami się nie pożegnała, co mnie bardzo martwi. Bardzo długo oczekiwałam temperatury powyżej zera, słońca od rana do wieczora, zielonej trawy i pierwszych krokusów czy przebiśniegów. Oby nie padał śnieg w maju! Podobno historia lubi się powtarzać.
Skoro mamy już marzec, postanowiłam przygotować post o moich kosmetycznych ulubieńcach w lutym. Zapraszam do czytania! :)

Ziaja podbiła moje serce niedawno. Z początku nie umiałam się do tej firmy przekonać, właściwie nie wiem, dlaczego. Niestety znudziła mi się Nivea, więc postanowiłam wypróbować coś nowego. W Rossmann'ie pewna bardzo miła pani doradziła mi, by wybrać Ziaję, więc dałam się skusić i... nie żałuję! Na tę chwilę posiadam tylko żel myjący, tonik i płyn do demakijażu. Są to produkty godne polecenia!
Żel wspaniale oczyszcza skórę, która długo utrzymuje się matowa. Płyn do demakijażu radzi sobie z każdym makijażem. A tonik niestety ma malutki minus, gdyż szybko wysusza moją wrażliwą skórę. Jednak przy regularnym nawilżaniu problemu już nie mam. :) Ogromny plus dla Ziaji za to, że nie podrażnia mojej skóry, gdyż czasem mam taki problem z innymi kosmetykami.


Jak wiecie, nie lubię do szkoły się za bardzo malować. Zwykle nie mam na to czasu i używam tylko kremu nawilżającego, tuszu do rzęs i pomadki. Jednak, gdy wychodzę na ważne spotkanie, lub po prostu muszę danego dnia dobrze wyglądać, krem zamieniam na fluid, który również został mi polecony. Jest on z firmy Lirene. Matuje, wygładza i dobrze kryje moje niedoskonałości. Dodatkowo zawiera witaminy C i E. W białą kredkę do oczu zainwestowałam, by powiększyć sobie oczy (tak tak, ja mistrz makijażu :D). Niestety, widzę tylko minimalną różnicę. Jednak tusz do rzęs sprawdza się świetnie i ładnie rozczesuje rzęsy. Bez pomadki nie ruszam się z domu. Jak pamiętacie, posiadałam pomadkę Baby Lips, jednak powróciłam do mojej ukochanej z Nivea. Dobrze nawilża, na czym mi najbardziej zależy. :)




W tym zapachu z firmy Puma zakochałam się od razu! Moim zdaniem jest to świetny, delikatny, dziewczęcy zapach. Warto samemu spróbować. Mam go krótko, a już tyle zużyłam! :o


Ok 2 miesięcy temu kupiłam odżywkę do paznokci "8w1" z Eveline. Jestem z niej jak najbardziej zadowolona. Efekty są szybciej widoczne niż po Regenerum, paznokcie przestały się teraz całkowicie łamać i cudnie się błyszczą po nałożeniu odżywki. Czytałam na jej temat wiele negatywnych opinii, jednak ja takiej nie mam. Jeśli używa się jej zgodnie z instrukcją, to problemów być nie powinno. :)
Moją drugą decyzją związaną z paznokciami jest odżywka przyspieszająca schnięcie lakieru. Działa tak jak obiecano, już po 60 sekundach! Przyspiesza schnięcie i dodatkowo chroni przed uszkodzeniami. Jestem z tej odżywki bardzo zadowolona.




A jacy są Wasi ulubieńcy na miesiąc luty? Piszcie w komentarzach!


32 komentarze :

  1. Oo mam ten sam płyn do makijażu ! :) I też bardzo lubię ziaję :)
    Pozdrawiam ! :*
    http://you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jest ten podkład, dla mnie idealny ! Szukałam podkładu matującego i zdecydowałam się na niego i za pierwszym razem trafiłam w dziesiątkę ! :D Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę kupić tą odżywkę, bo Regenerum nic nie daje ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. sama używam eveline i mam identyczny płyn do demakijażu ;D kuczyniaczekpisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam tego samego tuszu do rzęs i rzeczywiście jest godny polecenia :)
    Pozdrawiam! zapraszam :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam tego samego tuszu do rzęs i rzeczywiście jest godny polecenia :)
    Pozdrawiam! zapraszam :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetni ulubieńcy! U mnie w "zapachu" na pewno znalazłyby się perfumy Original by Anja Rubik, są cudowne! :)

    PLF blog <--- ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba skuszę się na ten płyn z ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bardzo lubię ziaję bo mają wspaniałe kosmetyki i ceny :)
    muszę się skusić na tą maskarę i tą odżywkę przyspieszjącą schnięcie lakieru :)

    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi ulubieńcy, również stosuję odżywkę z eveline i nie dziwię się czemu trafiła na listę ulubieńców, efekty są zaskakujące, a paznokcie w bardzo dobrej formie. :)
    alenajpierwkawa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam ziaję <3 mam ten ogórkowy tonik
    i jest świetny :) ogólnie to bardzo dobra firma ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też polecam Ziaję i lakiery Miss Sporty.

    hungerforhappiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja od zawsze kocham ziaję, lubię jej maseczki! I ten płyn z liści manuka to również mój ulubieniec :)

    http://littlediversion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zastanawiam się nad kupnem tej odżywki , świetny post ! :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja używałam czasem tej odżywki do paznokci czasem i muszę powiedzieć że jest całkiem nie zła :)
    A na ten tusz już poluję od dłuższego czasu ;)
    U mnie jest podsumowanie muzyczno-książkowo-filmowe więc jeśli masz ochotę zajrzyj ;)
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten tusz jest świetny :)
    Tak samo jak kosmetyki z ziaji
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham produkty Ziai i odzywkę 8 w 1 <3

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo lubię ten tusz :D u mnie sprawdza się doskonale

    zapraszam ♥ jeśli spodoba Ci się mój blog może dodasz do obserwowanych?
    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam tą samą białą kredkę, ale używam jej tylko na jakieś imprezy czy wyjście :D Przydałby mi się dobry tusz, może kupię sobie ten z Mabeline ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam lakieru z Eveline :)
      Mogłabyś Poklikać w linki choies ?
      Z góry dziękuje :)
      http://karrrblog.blogspot.com/2015/03/spring-with-choies.html

      Usuń
  21. Dzisiaj kupiłam ten tonik z ziaji, zobaczymy jak sprawdzi się u mnie ;)
    Obserwuje i zapraszam do mnie.
    palosdela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy post <3 Obserwacja za obserwację? Jeśli tak, to odpowiedz na moim blogu.
    Zapraszam do mnie ♥
    http://czasdlaksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam tą piosenkę i kosmetyki z ziaji ♥
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetni ulubieńcy! Zainteresowało mnie parę rzeczy :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!