19 kwietnia 2015

Fast and Furious 7

  
"For Paul"
Hej, helo!
Jakiś czas temu wybrałam się do kina na "Szybcy i Wściekli 7". Mogę od razu powiedzieć, że jest to film jeden z najlepszych! Zostałam pozytywnie zaskoczona na koniec. Nie chcę zdradzać szczegółów, dlaczego, gdyż na pewno wśród nas są osoby, które filmu jeszcze nie widziały. Był moment, gdy miałam łzy w oczach, były momenty, gdy się śmiałam, tak samo było wiele poważnych scen, które miały jakiś przekaz. Szczególnie w pamięć zapadły mi słowa Dominic'a Toretto: "Nie mam przyjaciół. Mam rodzinę." Bardzo spodobał mi się ten duży nacisk na to, co jest najważniejsze - rodzina. Bohaterowie pokazali jak ważne jest mieć przyjaciół, rodzinę i dobry kontakt z nimi i jak szybko można ich stracić. Film na prawdę godny obejrzenia! Dużo świetnych efektów, dużo pięknych widoków dla Panów, haha. Mogę się przyznać, że nie należę do typu kobiet, które lubią romanse i komedie, zdecydowanie wolę filmy z szybkimi samochodami, niebezpiecznymi walkami i pełnymi akcji! :D Mimo podzielonych zdań jestem za ósmą częścią. Chociaż bardzo będzie mi brakować Paul'a Walker'a, gdyż już nawet siódemka bez niego nie była tym samym filmem...




A jaka jest Wasza opinia o filmie "Szybcy i Wściekli 7"? :)


28 komentarzy :

  1. Też oglądałam film i jest to najlepsza film jaki kiedykolwiek oglądałam ♥
    Najlepszy był koniec po prostu się pobeczałam <3
    Fajnie że zrobiłaś post o filmie ♥

    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam :)
    Nie przepadam za takimi filmami :)

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliknij♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Również byłam i zgadzam się - jeden z najlepszych!
    Może bez niego nie to samo, ale przez moment dzięki tej części miałam odczucie, że on nadal jest z nami..
    Uwielbiam!

    madzixphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety nie oglądałam ale w najbliższym czasie to zrobię :) http://wi-blog96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie ogladalam zadnej czesci, haha

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie oglądałam jeszcze żadnej części :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo, że nie przepadam za takimi filmami, akurat szybcy i wściekli się jakby nie wliczają. Uwielbiam oglądać każdą z cześć. :)
    http://odrobina-ciepla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest tego typu film, którego może powstać nawet 20 części a i tak nie będą wiały nudą :)

    https://jacobsvision.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie oglądałam, nie mój gatunek filmowy, ale mój chłopak się zachwyca! :) :D

    Zapraszam na bloga o kosmetykach. Na pewno znajdziesz tu coś dla siebie :)
    http://eye-shadoow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze to nigdy nie oglądałam ani jednej części, ale chyba się w to wciągnę. :)
    oczami-albii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam wybrać się na to wczoraj z chłopakiem ale zmieniły nam się plany, idziemy za tydzień ! Mam nadzieję, że ta jak i poprzednie mnie nie rozczaruje, no i co z tym Walkerem na końcu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam wczoraj w kinie i ogólnie film fajny, tylko niektóre sceny tak nieprawdopodobne, że aż śmieszne :) ale nie nudziłam się :)
    Konkursy internetowe napewno znajdziesz coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niby to nie moje klimaty, ale slyszalam juz tyle pozytywnych recenzji na temat tego filmu, ze chyba az obejrze jak juz bedzie w necie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie oglądałam żadnego filmu z tej serii.
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój blog-klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Własnie mam wielką ochotę się na niego wybrać! Mój brat już był i mówił że jest świetny :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Też byłam na nim w kinie i to była w zasadzie pierwsza część, jaką zobaczyłam. Teraz wiem, że nadrobię pozostałe 6! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy jakoś nie interesował mnie ten film, ale recenzja świetna! :)

    Zapraszam!
    Jully-Blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  18. Może obejrzę ten film. Nie jestem pewna ;)

    http://xsandra-andre.blogspot.com/ ----------------- Może wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  19. Oglądałam ten film i również go polecam.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety nie oglądałam tego filmu, lecz wydaje się całkiem ciekawy, dlatego w wolnej chwili na pewno go obejrzę :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam ta piosenkę jak i wszystkie części Szybkich i Wściekłych!
    Właśnie zamierzam wybrać się do kina na 7 część!:))

    http://snookie-snooki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie udało mi się jeszcze obejrzeć 7 części :(

    Odwdzięczę się za każdą obserwację lub komentarz, zapraszam.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam zamiar obejrzeć ten film..:)

    liloo262.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. mam w planach go oglądnąć , jednak póki co muszę nadrobić poprzednie części bo boję się,że nie będę dokładnie wiedziała o co chodzi ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę koniecznie obejrzeć ten film :) masz śliczne imię
    zaobserwowałam i będzie mi bardzo miło jeśli również zaobserwujesz :)
    http://thedesiree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi się bardzo ten film podobał. Podczas końca nie płakałam w kinie, dopiero gdy byłam w domu to wszystko mną "ruszyło". Oglądając tą część szybkich i wściekłych cały czas myślałam, że nie ma Paul'a i to już nie ten sam film bez niego.
    toria-blogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja muszę dopiero zacząć oglądać bo nie oglądałam
    jeszcze ani jednej części :)
    Serdecznie zapraszam do mnie : Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem całkowicie zakochana w tym filmie, i mimo że jestem jeszcze dzieckiem 10 kwietnia (w dzień premiery) do kina wyrwałam się od razu;) Efekty są niesamowite, szkoda mi tylko Paula, ale dobrze że Dominic (vin Diesel) żyje. Bez niego to nie byłoby to samo. Oglądam to od czasów Tokio Drift, więc musiałam jak najszybciej to oglądnąć. Myślę że to będzie film roku, a przynajmniej mam taką nadzieję...
    Polecam soundtrack z tego filmu, jest niesamowity!

    hero-dog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!