26 kwietnia 2015

"Fotografia to kawałek duszy"

  
Hej, helo!
Co u Was? Egzaminy gimnazjalne dobrze napisane? Słyszałam, że niezłą niespodziankę na polskim zrobili! Ale żeby Was pocieszyć, powiem, że dwa lata temu na moim egzaminie dostałam nie rozprawkę, nie opowiadanie... ale charakterystykę! To dopiero była masakra! Całe 3 lata przygotowywano mnie do rozprawki, w dodatku tyle stresu i całkowicie wyleciał mi z głowy schemat jak się pisało taki tekst. Na prawdę nie macie co żałować z tym opowiadaniem. :D A odbiegając od tematu szkoły, bo w końcu mamy jeszcze weekend, chciałabym Wam przedstawić troszeczkę zdjęć, które zrobiłam w ciągu ostatniego miesiąca. Bardzo mi się podobają i nie chciałabym aby się zakurzyły w folderze na pulpicie. Mam nadzieję, że się Wam spodobają. :)










A na koniec małe Before&After! Co sądzicie?
Jeszcze troszeczkę, a blog przestanie być o tematyce lifestyle'owej, a stanie się blogiem fotograficznym, haha.
Które zdjęcie najbardziej Wam się podoba?

Przy okazji chciałabym bardzo podziękować za życzenia w komentarzach pod ostatnim postem! Miło się takiego komentarze czyta. :)
Do zobaczenia!


45 komentarzy :

  1. Cudowne zdjęcia! Najbardziej podoba mi się przedostatnie i te z kotkiem :*

    Mój blog, zapraszam-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  2. też pisałam wtedy charakterystykę ;) świetne zdjęcia ;)
    Zapraszam do mnie na konkurs z sheinside, do wygrania śliczne ciuszki.
    http://jtere.blogspot.com/2015/04/giveaway-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne zdjecia :) Szkoda, ze ja nie potrafie takich robic

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Przedostatnie najlepsze!
    A na testach tym opowiadaniem to wszyscy byli zdziwieni ^^

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    http://onelife-onesize.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia♥
    Masz talent dziewczyno!♥

    http://izusobie.blogspot.com/ - Mam nadzieję, że zostawisz coś miłego :)♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja piszę testy za rok i jest dla mnie zagadką co dostanę :D Świetne zdjęcia !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/ zapraszam na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia! Ja właśnie pisałam w tym roku egzamin i tak bardzo liczyłam na rozprawkę :c Obserwuję!
    http://loooveelifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam na szczęście jeszczerok do egzaminu haha:) najbardziej mi się podoba zdjęcie łapki kota!

    Julita-krystosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w ciągu gimnazjum ani razu nie pisałam opowiadania, a nagle na egzaminie nam z nim wyskakują!

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudne zdjęcie kotka *.*

    Pozdrawiam cieplusio! <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. No to widzę, że pisałyśmy ten sam egzamin :D
    śliczny kotek ♥

    www.hello-wonderful.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zdjęcia!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny post + super zdjęcia :)))

    http://pinkmysteryofficial.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne zdjęcia ;) chętnie obejrzałabym jeszcze więcej http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne zdjęcia :)

    kfieden.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja byłam jeszcze rocznikiem za którego dostałam rozprawkę. Jak dowiedzieliśmy się, że na gimnazjalnym było opowiadanie, to zaczęliśmy się zastanawiać czy chociaż nam w maju na maturze dadzą rozprawkę, a trochę się ich napisaliśmy :D
    Najlepsze zdjęcie piąte :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hi there babe, u ok?
    Lovely blog and post, I like your style of writing,
    thanks for sharing this with us.
    Follow back if you don't mind.
    Haha ale kotkowi swietnie uchwycilas pazurki, slodziak
    A tak wogole to tez jestem polka.. =P
    Zapraszam do mnie jak bedziesz miala czas.
    New post; BIG BOOTY IN 30 DAYS!
    www.its-dominica.blogspot.co.uk
    Anyway have a lovely week!
    Stay in touch.
    Kisses!
    Dominica S.

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliczne zdjęcia! Piedwsze mi sie bardzo podoba :3

    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia ;))
    http://jullia2452.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny kociak :)
    Też pamiętam moje egzaminy gimnazjalne, na polskim był tekst dotyczący The Beatles ;) i ogólnie po egzaminach byłam załamana ;( ale matura to co innego, podeszłam do niej luźno, bez spiny ;) i wyszło dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. widzę, że pisałyśmy testy gimnazjalne w tym samym czasie, też nas przygotowywali do rozprawki, a na teście była charakterystyka..
    najbardziej podoba mi się zdjęcie z ptakami na liniach wysokiego napięcia :)
    ogólnie zdjęcia bardzo klimatyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaobserwowałam :) jeśli Ci się podoba mój blog, zrób to samo, będzie mi miło :)

      Usuń
  22. Piękne zdjęcia! Ostatnio, gdy jest taka piękna pogoda, prawie codziennie biegam z aparatem na dwór, by robić zdjęcia :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY, POKLIKASZ? :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia, ostatnio robiłam ich sporo :)
    Mój Blog - zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne zdjęcia, szczególnie ten biały kwiatek świetnie komponuje się z tłem. Jeżeli chodzi o "podrasowanie" zdjęć to jestem przeciwnikiem takich praktyk :< Staram się oddać kolory zdjęcia takimi jakimi są, eksperymentować z przesłoną i czasem. Jeżeli zdjęcie jest dobre, zapisuje bądź zapamiętuje ustawienia przesłony i migawki :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne zdjęcia!

    Wróciłam do blogowania, więc zapraszam do siebie! :) Miło będzie, gdy skomentujesz lub zaobserwujesz, jeśli Ci się spodoba. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  26. Ja byłam przygotowana na charakterystykę albo rozprawkę a to nagle opowiadanie a nie pamiętałam jaką to ma budowę.
    Masakra jakoś napisałam ale co z tego będzie nie wiem. Zdjęcia bardzo ładne najbardziej podoba mi się kot :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Fenomenalne zdjęcia- to ukazujące łapę kota z lekko wysuniętymi pazurkami ujęło mnie najbardziej! Jest świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdjęcia są niesamowite idealnie uchwyciłaś każdą chwilę ♥




    KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  29. 4 i 5 zdjęcie najbardziej mi się spodobało. :)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja egzamin gimnazjalny miałam rok temu. Bodajże musiałam napisać rozprawkę, nie poszła mi najlepiej. Zdecydowanie wolałabym puścić wodzę fantazji i napisać opowiadanie :)
    Piękne zdjęcia!

    INNA MYŚL - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie zdjęcia są godne podziwu, nie umiałabym wybrać najładniejszego! Masz talent :)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja za rok piszę egzaminy i szczerze wolałabym mieć to opowiadanie, ponieważ o wiele prościej się je pisze niż rozprawki :)
    Śliczne zdjęcia! Mi się najbardziej podoba to z łapą kota ;p
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  33. oj ja tez tak kocham fotografię! :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Opowiadanie na egzaminie było sporym zaskoczeniem. Ale lepsze to, niż rozprawka na trudny temat :D Robisz cudowne zdjęcia!
    Obserwuję :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczne zdjęcia najbardziej podoba mi się zdjęcie kota

    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Kociak najlepszy;) Inne zdjęcia też są cudowne

    malenkafotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. te pierwsze zdjęcia nie do końca mi się podobają:) ale kotek śliczny
    http://onlystupidkid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Moim zdaniem lepsze "after" :) Świetne zdjęcia, szczególnie te z kotem.

    OdpowiedzUsuń
  39. Moim zdaniem lepsze "after" :) Świetne zdjęcia, szczególnie te z kotem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!