4 kwietnia 2015

Wielkanoc!

  
cudowna piosenka!
Hej, helo!
Pewnie już zauważyliście, że na moim blogu (a dokładniej na nagłówku) pojawiła się wiosna. Niestety za oknem już nie tak "różowo" - raz śnieg, raz deszcz, raz burza, a raz słońce. I jak tu się cieszyć wiosną? Całą zimę czekałam na ciepłe, słoneczne, długie dni, a tu taki psikus nam zrobiła pogoda! No cóż, prima aprilis jej wyszedł. :)



zdjęcia z dzisiaj

Dziś Wielka Sobota, więc już jutro Wielkanoc! Bardzo lubię to święto, szczególnie w dzieciństwie miało dla mnie duże znaczenie. Jako mała dziewczynka biegałam po ogródku z workiem siana w ręku i budowałam gniazdka, w których na drugi dzień znajdywałam niespodzianki od Zajączka! Wiadomo, po jakimś czasie wiedziałam, że prezenty ukrywali rodzice, ale jednak! Bardzo cieszyłam się z koszyka pełnego słodyczy. Święcenie pokarmu też było dla mnie czymś niezwykłym, zawsze cieszyłam się "jak dziecko", że miałam swój własny koszyczek z malutkim barankiem z ciasta i jajkami, które samodzielnie ozdabiałam. A największa zabawa była w poniedziałek! Im więcej chłopaków przychodziło z wiadrami pełnymi wody, tym więcej śmiechu było. :)
Ale czy Wielkanoc teraz ma takie ważne znaczenie? Niestety. Teraz to zwykła przerwa od szkoły, okazja na prezenty i częstsze odwiedzanie kościoła. Nic więcej? Czy Wielkanoc jest w czymś gorsza od Bożego Narodzenia, co prawie wszyscy powtarzają? W tym momencie Wielkanoc to już nie to święto, co kiedyś... Już nie biegam jak głupia po ogrodzie z nadzieją, że gniazdko jest wypełnione czekoladowymi smakołykami. Ale wciąż twierdzę, że Wielkanoc miało i ma zawsze cudowną atmosferę!

Z okazji świąt chciałabym Wam życzyć dużo zdrowia, szczęścia, ciepła i mile spędzonego czasu z rodziną, no i przede wszystkim pięknej pogody! U mnie jak na razie chłodne święta. :)






Na koniec zapraszam do udziału w fotograficznym konkursie Marty i Karoliny.
Na prawdę warto wziąć udział! :)



24 komentarze :

  1. Megga blog
    .
    .
    Robie też design'y blogów :)
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie
    http://ssssanderxxxxvvv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy nie traktowałam Wielkanocy poważnie. Jakoś tak, nawet jako dziecko nie ceniłam sobie tego święta. Nigdy nie dostawałam prezentów, a do kościoła jak nie chodziłam tak nie chodzę.
    Boże Narodzenie znaczy dla mnie wiele więcej, bo jest też w ciągu mojej naujkochańszej pory roku - zimy! ;)
    sage-servant1.blogspot.com <-- zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię święta wielkanocne tak samo jak Boże Narodzenie :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych świąt! Ja uwielbiam i te i te święta :)

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No pogoda niezłe figle nam zaczęła płatać,co gorsza wcale nie chce przestać. Świetne zdjęcia,przepyszne muszą być te babeczki !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia
    Wesołych Świąt!
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne zdjecia :)

    Wesołych Świąt! Zapraszam do mnie :)
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  8. Jezu ja jak byłam mała to miałam taka radość z malowania jajek, pamietam jak sie tym cieszyłam :)
    A teraz? Zupełnie nie mam na to siły i ochoty :(
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak pogoda jest bardzo zmienna :( Śliczne zdjęcia

    http://makedo-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Te zdjęcia są cudowne :)
    Ja do tej pory mam frajdę z malowania jajek xd

    http://amira-asante.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz absolutną rację, pamiętam jak byłam mała i ozdabiałam pisanki, biegałam cała mokra po dworze i chciałam iść do kościoła z koszyczkiem, a teraz nie sprawia mi to tyle radości :/
    Cudowne zdjęcia i piosenka *.*

    http://my-life-story-2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Boskie zdjęcia! Jakiego sprzetu uzywasz? :)
    narobiłas mi swoja droga ochote na babeczki! Wlasnie ide zjesc jakies ciacho :D
    Kochana chcialabym cie zaprosic do wspolnej zabawy w blogosferze. Jest to akcja "sprawdz kto czyta twojego bloga" Uwazam ze twoj blog idealnie sie nadaje i masz duze szanse :) Do wygrania sa nagrody! Szczegoly znajdziesz u mnie. Daj znac czy piszesz sie na to :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  13. zdjęcia świetne, mogę wiedzieć jaki masz aparat?
    może zajrzysz, a jak ci się spodoba zaobserwujesz mojego bloga?
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, genialne zdjęcia :o
    Blog również tak samo świetny :) Obserwuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. CUdny blog
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    http://ssssaaaanderrrxxxxvv00.blogspot.com/
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia! Z roku na rok z wszystkiego ciszymy się coraz mniej..

    http://fratinoj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie również pogoda jest nie za wesoła ;/
    Świetne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. z pogodą u mnie tak samo,też zawsze cieszyłam się z Wielkanocy z szukania jajek i śmigusa dyngusa
    a teraz to zwykła przerwa od szkoły, ale co poradzić
    zapraszam do mnie
    http://haniunia01.blogspot.com/
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia ♥ Bardzo fajny blog ;)

    Klikniesz w linki z najnowszego postu? - z góry dziękuję ♥
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!