17 maja 2015

18-te urodziny

Cześć!
Co u Was? Mam nadzieję, że spędzacie niedzielę aktywnie! Pogada w mojej okolicy już tak nie rozpieszcza jak wczoraj, temperatura spadła do 15°C i zrobiło się wietrznie, jednak od czasu do czasu wychodzi słońce. Nie lubię dni, gdy wieje wiatr, więc niedzielę spędzam w domu. Jutro wybieram się na kolejne zawody robotyczne, więc trzymajcie kciuki! W szkole jak na razie jest spokojnie, nauczyciele chyba jeszcze nie zauważyli, że koniec roku tuż, tuż, haha.
Od kilku dni przygotowywałam post o mojej osiemnastce, dziś załadowałam zdjęcia i się załamałam na ich widok. Blogger całkowicie pozbawił ich jakości! Spróbowałam jeszcze raz i nie zauważyłam poprawy. Zdjęcia straciły "to coś" i przestały mi się podobać, bo już nie mają tego samego efektu jak na komputerze. Zauważyłam też na kilku innych blogach taki sam problem, mam nadzieję, że blogger szybko to ogarnie. Musicie mi wybaczyć, ale na moim blogu zdjęcia muszą być w 100% dopracowane i nie mogę sobie pozwolić na takie coś! Więc spróbowałam załadować tu zdjęcia zrobione kilka godzin temu i co? Jakość sto razy lepsza! Nie rozumiem, dlaczego akurat te starsze tak się popsuły. Dlatego musimy się obejść bez zdjęć z imprezy i zostało mi tylko opowiedzieć, jak udał się wieczór. Żeby nie było tak źle, pokażę Wam kilka ciekawych prezentów jakie dostałam! Co Wy na to? :) Jeszcze raz bardzo przepraszam!


"Przeżyłaś z nami tyle chwil... i przeżyjesz jeszcze więcej!"
Wszystkie prezenty bardzo mi się spodobały, nawet te głupie (ale ciiii... haha!) Było ich na prawdę dużo! Dostałam wiele świetnych kartek urodzinowych: przerobione, z muzyczką i nawet kartkę wielkości bloku A4! Największa zabawa była z największym pudłem. Było tak duże, że sama bym się w nim zmieściła, haha. Gdzie 3/4 kartonu było wypełnione konfetti i innymi drobnymi rzeczami. Ja to miałam co sprzątać! W środku znalazłam cudowne prezenty: lakier do paznokci, bransoletkę, słodycze, "łosiemnastkowy" kubek, szkatułkę z "srebrem" i najlepszą koszulkę pod słońcem! Bardzo dziękuję! Niektórych niespodzianek wcale się nie spodziewałam, no wcaaaale. O tradycyjnych drobnostkach także nie zapomnieli, haha.




O 19 zjechali się pierwsi goście, ale na sali byłam już od rana. Trzeba było ustawić stoły, nakryć je, przygotować jedzenie itd. Na szczęście pomógł mi przy tym chłopak. Impreza trwała 7 godzin. Niestety nie jestem w 100% zadowolona z tego wieczoru. Zawiodłam się na pewnych dwóch osobach i pod koniec nie miałam już humoru. No ale trudno. Wszyscy się świetnie bawili, z czego strasznie się cieszę! Było dużo śmiechu, tańca, rozmów. Po prostu starałam się utrzymać dobrą atmosferę, która każdemu się spodobała. :)


Kochani, zastanawiam się nad założeniem tumblr, na którym znajdowałyby się tylko zdjęcia mojego autorstwa. Co o tym sądzicie? Dajcie znać w komentarzu, kto chętnie by zaglądał!
A już niebawem pojawi się post z bardzo długą fotorelacją z wyjazdu nad morze. :)


36 komentarzy :

  1. Fajne prezenty dostałaś :) Ja 18-tkę miałam prawie rok temu. Bardzo szybko to zleciało :)

    pozdrawiam
    http://edzia-photoamator.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z tym słoikiem ♥

    http://edsheeranpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne prezenty, dość pomysłowe! Wszystkiego najlepszego mimo że spóźnione :)
    www.niekontrolowanee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń kochana! Spóźnione ale cii:*
    Szkoda, ze impreza nie udała się w 100%! Fajne prezenty! A ten kubek jest świetny haha :3

    OdpowiedzUsuń
  5. To super, ze sie udalo :) ja mam swoja 18 za dokladnie 6 dni, ale nie wyprawiam imprezy na sali, czy gdziekolwiek. U mnie sie tego nie praktykuje, ale ide z najlepszymi kolezankami do restauracji, a potem na imprezy do klubow i pubow :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia na zawodach :)
    Kubek przebił wszystko *,* haha
    http://polynaeces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda,że to osoby sprawiły że straciłaś humor ;/ ;x nie fajnie z ich strony. O tych problemach z jakością już słyszałam i trochę mnie to niepokoi ;/

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie warto sie przejmować na takiej imprezie! :*
    Super prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spróbuj zapisywać zdjęcia w formacie png, wtedy może z jakością będzie lepiej. :)
    Dostałaś fajne prezenty, pomysł z tym słoikiem świetny.

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. imprezka musiała być świetna :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tez nie lubię kiedy jest wietrznie.
    Wszystkiego Najlepszego :* Spóźnione ale szczere.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Spóźnione, ale wszystkiego najlepszego :)
    Fajne prezenty :)
    Pozdrawiam . http://doomilife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny słoik ! :D

    www.clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Spóźnione najlepszego! Prezenty są świetne,najlepszy chyba słoiczek. Bardzo pomysłowy :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przede wszystkim wszystkiego najlepszego kochana! Urodziny, a szczególnie 18, to wielka okazja do świętowania! Przykro mi z powodu tych dwóch osób, które Cię zawiodły, szkoda, że właśnie w tak ważny dzień, ale nie przejmuj się! Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni! ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  16. Spóźnionego ale najlepszego :D Ten słoik pozytywnych myśli to super sprawa, na pewno "zakoszę" pomysł na prezent :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. spóźnionego wszystkiego najlepszego, zdrowia bo to bardzo ważne, szczęścia, uśmiechu i pieniędzy haha :D Ten słoik pozytywnych myśli to genialny pomysł na prezent ! Mam nadzieje, że miałaś cudowna i niezapomnianą osiemnastkę :)
    vickey-vicky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale fajne prezenty! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawe prezenty :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie fajnie :)
    Dobrze, że się świetnie bawili, do mojej 18-stki ponad miesiąc, zobaczymy jak to będzie ;)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/2015/05/co-warto-obejrzec-13.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne prezenty A najbardziej spodobał mi siesłoik pozytywnych mysli :)
    http://subiektywnymobiektywem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, ten słoiczek świetny pomysł :)
    wszystkiego najlepszego :)
    zapraszma do siebie http://ladynans.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. beautiful post :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Koszulka omg kocham uwielbiam jeju! Dobra, teraz bardziej składnie. Uwielbiam siatkówkę! Jej, przepiękna jest! Nie wiesz, gdzie została kupiona? ;> bo w poście chyba o tym nie pisałaś. Btw, gdybyś chciała o siatce pogadać, to pisz :)

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostałam w prezencie, to skąd mam wiedzieć :)

      Usuń
  25. Słyszałam już o tym pomyśle ze słoikiem, super sprawa :) Prezenty bardzo fajne !


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki ! :*
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Spóźnione - Wszystkiego Najlepszego! Pozdrawiam!

    + lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna sprawa z tym słoikiem muszę wypróbować ;))

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Spóźnione wszystkiego najlepszego! Fajnie, że dobrze się bawiłaś i dostałaś takie cudowne prezenty :)

    INNA MYŚL - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Za zrobienie takiego sloika juz sie zabieram i zabieram. Wreszcie moze to zrealizuje :D
    Można też zrobićtaki, tylko, że słoik wdzięczności :)
    http://dzikakobietka.blogspot.com/2015/05/kierunek-gibraltar.html

    OdpowiedzUsuń
  30. ale super ja to dostalam same flaszki na swoją 18 :D Najlepszego!
    www.olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten łosiemnastkowy kubek mnie rozwalił normalnie :D Piękne prezenty ;)
    Czekam na fotorelacje z nad morza ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkiego Najlepszego ! :)

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Spoznionego wszystkiego najlepszego :)

    http://mikijiu.blogspot.com/2015/05/wishlist-choies-1.html poklikasz? to dla mnie wazne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Spóźnionego wszystkiego najlepszego ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!