25 maja 2015

festiwal z Karolinką

  

Cześć!
Ostatnio moje posty są coraz dłuższe, więc dzisiaj postanowiłam napisać coś troszeczkę luźniejszego, opowiedzieć, co nowego u mnie i spytać, co u Was. W szkole jest jak najbardziej dobrze. Mam już podane prawie wszystkie proponowane oceny, brakuje mi tylko dwóch, ale już policzyłam sobie średnią. Zdradzę Wam, że czerwony pasek mam jak w banku!

Wczoraj byłam na "Międzynarodowym Festiwalu z Karolinką" w moim mieście. Zostałam wolontariuszką i razem z koleżankami z klasy chodziłyśmy po okolicy z puszką i zbierałyśmy pieniądze na leczenie chorej Zuzi. Przy okazji proszę o klikanie tu - dobryklik.pl. Po 3-godzinnym chodzeniu przyszedł czas na III Bicie Rekordu "Poszła Karolinka do Gogolina...". Głównie polegało to na wspólnym śpiewaniu naszej lokalnej piosenki, tańczeniu, radowaniu się. W sumie wokół pomnika Karolinki i Karliczka zebrało się aż 1026 ludzi! A więc rekord pobity! Też macie takie lokalne święta czy tradycje? Co sądzicie o poniższych zdjęciach?
A terach chcę słyszeć, co u Was!











26 komentarzy :

  1. haha tą piosenkę śpiewała mi mama jak byłam mała! ♥
    ładne zdjęcia:)
    obserwuję:*
    BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w okolicy jest wlasnie 3-dniowe swieto zwane "Swietem Rozy" podczas ktorego wszyscy mieszkancy bawia sie na koncertach, wesolych miesteczkach, imprezach itp. No i zawsze jest kiermasz roz, bo podobno to miasto jest miastem roz (choc juz te roze nie rosna od 20 paru lat, coz :D)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo piękne zdjęcia! :)
    gratuluję, u mnie oceny dobre, ale paska nie będzie raczej :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie nie ma takich festynów, a szkoda:)
    Prześliczne zdjęcia:*

    Mój blog, zapraszam-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia!
    zapraszam do mnie ;)
    http://jestemdi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję pobicia rekordu! W mojej miejscowości również odbywają się podobne festiwale ;)
    Ładne zdjęcia.

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam tą piosenkę jak byłam mała. Śpiewałam ją non stop, a potem zapomniałam. Dziękuję, że mi przypomniałaś jej tekst! :)
    http://agnieszkawygladala.blogspot.com/2015/05/pierwszy-post_27.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, robisz przepiękne zdjęcia! Gratuluję również czerwonego paska :)
    Klik w dobryklik już poszedł, mam nadzieję, że w małym stopniu pomogłam biednej Zuzi :(
    Zapraszam do mnie na nowego posta :)
    http://kira-i-bizu.blogspot.com/
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. wow! Robisz piękne zdjęcia, jestem pod wrażeniem!
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cuda, nie zdjęcia! Nie zmarnuj tego, powodzenia!
    http://inadditioneverydaylife.blogspot.com/ za[raszam do obserwacji, mile widziany komentarz! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia ciekawe :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bycie wolontariuszką to fajna sprawa, sama jestem ;D
    Świetne zdjęcia ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Robisz piękne zdjęcia, bardzo mi się podobają. Są naprawdę śliczne.
    Bardzo fajnie jest być wolontariuszką :)
    Świetny blog, będę tu wpadać częściej!

    Będę wdzięczna za poklikanie u mnie w linki w najnowszym poście, więc fajnie by było gdybyś wpadła. Oczywiście, odwdzięczam się więc wystarczy, że napiszesz u mnie co chcesz w zamian :)
    www.olastepienofficial.blogspot.com <---- zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeju te zdjęcia są jak by ktoś profesjonalny je robił, świetne :D
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia!! ;))
    jullia2452.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej :)
    Kurcze mam wrażenie, że w każdym innym mieście są jakieś festyny, festiwale tylko u mnie nic nie ma... Kiedyś też byłam wolontariuszą, mimo że czasem trzeba było robić coś w weekend i tak dobrze to wspominam.
    Co do zdjęć to sa bardzo ładne :)
    Pozdrawiam
    Julka
    http://prawdziwanabank.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. haha tą piosenkę zawsze śpiewała mi babcia jak byłam mała! Piękne czasy ^^

    http://bykaam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo piosenka z mojego dzieciństwa, a myślałam, że jest ona popularna tylko w mojej okolicy :D

    Poklikasz? Będę wdzięczna!
    Mój blog - PINK RAINBOW

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki fajny taki festyn :3 W moim mieście czegoś takiego nie ma, co roku jest jedynie organizowana gra w terenie dla wszystkich szkół i jarmark międzynarodowy, gdzie Polacy często też stoją :) Mieszkam za granicą, dlatego się ciesze :p
    Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam!
    Mój Blog - zerknij! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia! :) Gratuluję dobrych ocen!
    obserwuję :)

    Zapraszam => aleksandraszabla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia. Lubię makro. ;) Ja też może będę mieć pasek na koniec roku. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapraszam do mnie- jeśli Ci się spodoba zaobserwuj a na pewno się odwdzięczę;)
    http://swiatdzikuski26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Cześć Kochana :) Widać, że masz talent do zdjęć :)
    Chciała bym mieć kogoś kto potrafił by mi porobić takie wspaniałe zdjęcia ;*
    Nie przestawaj :*
    Życzę Ci powodzenia w tym co robisz ;) Abyś osiągneła sukcesy w tym kierunku
    Zapraszam :
    http://life-to-be-great.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!