14 maja 2015

Gdańsk-Gdynia-Sopot-Malbork: pamiątki

Hej, helo.
A więc wróciłam! Taki wyjazd nad morze był mi potrzebny. Zwiedziłam wiele pięknych miejsc, sporo się nachodziłam i mile spędziłam czas ze znajomymi. Mam też dużo zdjęć, jednak postanowiłam je pokazać dopiero w kolejnym poście. Wiem, że dzisiaj powinna być notka na temat mojej osiemnastki, jednak mam malutki problem ze zdjęciami, więc postaram się jeszcze w ten weekend je dodać! Dzisiaj chcę Wam pokazać kilka pamiątek, jakie przywiozłam znad morza. Odwiedziłam Gdańsk (oraz dzielnicę Oliwę), Gdynię, Sopot i Malbork. Byłam na plaży, która znajdowała się niedaleko naszego pensjonatu. Odwiedziłam wiele zamków, kościołów i molo. Pamiątek nie mam zbyt dużo, gdyż jak na te 3/4 dni, mieliśmy bardzo mało czasu wolnego i głównie na zjedzenie posiłku, więc nie było za bardzo czasu na szukanie sklepów z pamiątkami. A jeśli był, to nie można było się zdecydować, haha. Bardzo żałuję, że nie kupiłam nic w Malborku, ale tego dnia była taka fatalna pogoda, że tylko się rozejrzałam i uciekałam do autokaru.



Od miesiąca brat codziennie pytał mnie, czy przywiozę dla niego bursztyny. W Sopocie nadarzyła mi się okazja i kupiłam właśnie taki flakonik z kawałkami bursztynów. Ciekawie to wygląda, a brat się bardzo ucieszył!


Oczywiście nie mogłam zapomnieć o pocztówkach! To już chyba tradycja na każdej wycieczce, haha. Miałam zamiar kilka z nich wysłać, niestety nie było okazji. Wszystkie ze zdjęcia są pocztówkami z Gdańska, a czwarta, którą Wam zaraz pokażę, jest z Sopotu. Właściwie trochę jest to kartka DIY, haha, którą przygotowałam dla chłopaka. Wystarczył tylko marker. Mam nadzieję, że się ucieszy, gdy ją mu jutro podaruję. :)



Skoro byłam nad morzem, nie mogłam zapomnieć o muszelkach! Uzbierałam ich tylko kilka, gdyż większość czasu na plaży spędziłam na pozowaniu do zdjęć i fotografowaniu, haha. :D





Mam zamiar jeszcze przygotować dwa posty o wycieczce: baardzo długą fotorelację z odwiedzonych miejsc i małą nadmorską sesyjkę. Ale najpierw pojawi się post o moich urodzinach! :)
Moja głowa jest pełna pomysłów. Bloga mam już kilka lat, ale dopiero od niecałego roku stał się dla mnie taki ważny. Poza tym nowy aparat daje mi nowe możliwości! Gdybym miała więcej czasu, mogłabym pisać codziennie, bo pomysłów na posty na prawdę mi nie brakuje.
A tak w ogóle, co u Was?

Do zobaczenia!

Przy okazji chciałabym zaprosić Was na mojego tumblr, stworzyłam nowy wygląd. Co sądzicie? Jeśli macie swoje tumblr, chętnie je obejrzę!

32 komentarze :

  1. Wybieram się nad morze w pierwszy tydzień wakacji i właściwie to jestem strasznie podekscytowana.
    Śliczne muszelki i ładne pocztówki. Zostanę tu na dłużej i z niecierpliwością czekam na następny post ;))
    porcelanowa-lala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. great post as always :) love your blog:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pocztówki, ja również wybieram się nad morze :)
    Mogłabym Cię prosić, o poklikanie w linki w poście? Dla Ciebie to tylko chwila, a dla mnie to wiele znaczy! Jeśli to zrobisz to mnie poinformuj, a niezwłocznie się odwdzięczę ;)))) Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że masz dużo pomysłów:)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    angelika-ka.blogspot.com- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja się wybieram do Sopotu na wakacje :)
    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wow,zazdroszczę ! wspaniałe pamiątki ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nigdy nie byłam nad morzem, bo mam troszkę daleko :( Świetne pamiątki!

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam kiedyś nad morzem.
    Cudowne pamiątki.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że wyjazd udany.
    https://alia-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe pamiątki! Musiałbym się wybrać w tym roku nad morze :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wybieram się nad morze w czerwcu! :) super pamiątki! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne pamiątki, ja też niedługo planuję podróż nad morze ;))
    Pozdrawiam i zapraszam Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne zdjęcia ♥ Mi mój tata znajduje bursztyny, ja nigdy nie umiem znaleść choćby jednego ;3

    http://sisters-of-the-case.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne pamiątki ! ;) Czekam na kolejne posty :)

    http://mylifenata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe pamiątki ;) szczegółnie podobaja mi sie te muszelki:D
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. O byłaś w moim mieście (Malbork), to taka dziura ze nie wiem haha, ale pamiątki sa super :)

    Zapraszam:
    Beatapaprocka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie byłam nigdy nad polskim morzem i na razie sie nie zbiera żebym jechała :)

    Dziękuje za komentarz xx a korzystając z okazji chciałabym zaprosić Cię ponownie na mój blog i zachęcić do przeczytania nowej notki :)
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam na post z osiemnastką :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia, też wybieram się nad morze w tym roku :)

    Zapraszam do siebie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zdjęcia :)

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny pomysł ze skreśleniem SOPOTU xddd
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne pamiątki ^^ Ja mieszkam w Gdańsku, cieszę się, że podobało ci się w Trójmieście ;D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę wyjazdu :D
    Bardzo ładne pamiątki, szczególnie pocztówki.

    paulablog14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialny post, w ogóle bardzo mi się tu podoba, więc będę wpadać tu o wiele częściej! :)

    Zapraszam do mnie na mini konkurs na promowanie ♥
    TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny post!
    Zapraszamy do nas: wiktorkowawiktorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam jeździć nad morze i nie mogę doczekać się lata, kiedy będzie można nie tylko zwiedzać, ale również się opalać ;)
    Ja ostatnio odwiedziłam Warszawę, jednak moimi pamiątkami były ubrania ze złotych...
    Świetne zdjęcia!

    Mój blog ~ klik!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładne pamiątki kupiłaś!
    Widzę, że byłam w moim mieście ;)

    Pozdrawiam cieplutko :*
    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne pamiątki, szczególnie muszelki ^^
    Ja właśnie w te wakacje wybieram się do Trójmiasta ;)

    Dziękuję za komentarz na moim blogu ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!