20 maja 2015

Gdańsk-Gdynia-Sopot-Malbork: a teraz gdzie?

Cześć!
Tak jak obiecałam, na dzisiaj przygotowałam zdjęcia z wycieczki nad polskie morze. Zdjęć jest bardzo dużo i największym problemem była decyzja, które Wam pokazać. Nad morzem byłam 3 dni, jechaliśmy tam aż 8 godzin (takie zalety życia na drugim końcu Polski, haha). Do Gdańska wyjechaliśmy nocą, więc jazdę jakoś przetrwałam. Na miejscu było baaardzo dużo chodzenia, myślałam, że moje nogi zaraz się zbuntują i odmówią posłuszeństwa. :D Powiem szczerze, że te całe nadmorskie okolice są przepiękne. To całkowicie coś innego niż widok samych pól, rzek i gór w oddali. Choć i tak wyjazdy w góry pozostaną moimi ulubionymi!
Niektóre zdjęcia mogą być "niewypałem", gdyż grupa ciągle gdzieś się przemieszczała i zdjęcia robiłam na szybko.


Do Gdańska dotarliśmy rano, pierwszy cel - obejrzenie Żurawia, przejście Bramą Chlebnicką i później zwiedzenie kościoła NMP. Prawie cała grupa wchodziła wąskimi schodami (aż 408 schodków, haha) na wieżę, z której mieliśmy piękny widok na miasto. Po południu odwiedziliśmy jeszcze Stocznię Gdańską, zobaczyliśmy Pomnik Poległych Stoczniowców, a na koniec przeszliśmy się koło Poczty Polskiej, która w 1939 r. broniła się przed wrogami i minęliśmy piękne łabędzie, które musiałam sfotografować, haha.




















Drugiego dnia pojechaliśmy do dzielnicy Oliwy zwiedzić Katedrę Oliwską, posłuchać koncertu organowego i obejrzeć Park Oliwski, gdzie zahaczyliśmy także o palmiarnię. Jedna część parku była w francuskim, a druga w angielskim stylu. Bardziej spodobała mi się druga część. :) Tego samego dnia zwiedziliśmy jeszcze PGE Arenę w Gdańsku, molo w Sopocie i dwa okręty "Błyskawica" i "Dar Pomorza" w Gdyni. W planach było jeszcze Oceanarium, ale zrezygnowaliśmy. W Sopocie była dość wietrzna pogoda, ale słońce grzało niemiłosiernie. :D






















































Trzeciego dnia odwiedziliśmy Malbork, niestety pogoda się popsuła, wiało, padało, było tak trochę ponuro. Na szczęście większość czasu spędziliśmy na zamku, bo aż 3 godziny! Były momenty, że zza chmur wyjrzało słońce, ale bardzo rzadko. Ogólnie nie wyobrażam sobie życia na takim zamku, schody tak wąskie, że ledwo wchodziłam, a o "toalecie" nawet nie wspomnę, haha. Zdążyliśmy również przejść się po mieście, zobaczyć kościół parafialny p.w. Jana Chrzciciela, stary ratusz i pomnik króla Jagiellończyka. Na zamku mieliśmy okazję zobaczyć przeróżne bursztyny, nawet jednego o wadze 2kg!

































Wybaczcie mi, że to aż tyle zdjęć. Ale musicie mi uwierzyć, że to na prawdę malutko w porównaniu do ilości zdjęć, które przez 3 dni tam zrobiłam, haha. :D Co o nich sądzicie?
Mieszka ktoś z Was w tych okolicach? Zwiedzaliście zamek w Malborku, kościoły i inne miejsca? :)
Czeka Was jeszcze jeden post fotograficzny, malutka "sesja" nadmorska, ale to dopiero za jakiś czas. Troszeczkę za dużo zdjęć tutaj jest, haha.

Do napisania!

37 komentarzy :

  1. Fajnie, że dodałaś dużo zdjęć, widać, że wycieczka udana :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia ;) Też bardzo chciałabym tam pojechać :)

    http://mylifenata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne zdjęcia! Uwielbiam Trójmiasto ;-)
    nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja będąc rok temu w górach miałam do przejścia przeszło tysiąc schodków (padałam z nóg!). :)

    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczne zdjęcia i oby więcej takich postów! :D
    obserwuję! :)
    http://eerie-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę :D
    też mam taki kawał nad morze :)
    a zdjęcia piękne bardzo! :))

    http://triviaaboutme.blogspot.com/2015/05/fotografia-14.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chciała bym być tam razem z tobą <3
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia, piękne widoki ;)
    Zazdroszczę wycieczki! Ja do Trójmiasta wybieram się we wakacje :)

    Pozdrawiam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę pobytu w tych miejscach :(
    Zapraszam do mnie!
    http://charlotte-carolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne zdjęcia, szczególnie spodobały mi się te z Gdańska :)
    Pozdrawiam . http://doomilife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. mam pytanko i licze ze na nie odpowiesz bo strasznie mnie to ciekawi :) inspirujesz sie czyims blogiem czy sama wszystko wymyślasz? :)
    + zapraszam do siebie! komentarz = uśmiech :) ❀Blogasek❀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. inspiruję się własnym życiem :) nikogo nie naśladuję, sama wszystko wymyślam :)

      Usuń
  12. O rety, ale robisz piękne zdjęcia :) Pozdrawiam z Trójmiasta i zapraszamy ponownie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne widoki! Dawno nie byłam już w tych miejscach ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia:) Też interesuję się fotografią i od września idę do szkoły o takim profilu:)
    Świetna notka

    Zapraszam na mojego bloga, a jeśli Ci się spodoba- zaobserwuj:)
    http://julia-iggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia! Z tych wszystkich miejsc pamiętam tylko Malbork, chociaż byłam we wszystkich, ale Gdańsk, Gdynię i Sopot odwiedzałam jak byłam baaaardzo mała (urodziłam się nad morzem) i kompletnie nic nie pamiętam. Na pewno tam pojadę za niedługo, już planuję jakąś wyprawę w okolice dzieciństwa. ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow ale mnóstwo pięknych zdjęć ;) Jak Ci się udało zrobić takie piękne zdjęcia w takim tempie zwiedzania :O
    Jestem pod wrażeniem ;) Zwiedziliście tyle pięknych miejsc ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowna wycieczka! :D przepiękne zdjęcia, ja bardzo dawno temu byłam w Gdańsku i kocham to miasto:)

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak tam pięknie! 7 czerwca będę w tych okolicach! ^^
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie cudowne zdjęcia! Piękne miejsca!

    Obserwuję! Za komentarz odwdzięczam się trzema komentarzami i obserwacją, jeśli jeszcze nie zaobserwowałam :)
    http://blackberryandblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny post i świetne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam takie fotorelacje! chciałabym sobie też tam pospacerować :D ♡

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale się nazwiedzałaś :D ja mieszkam blisko gór i nie pamiętam kiedy ostatnio byłam nad morzem :(
    Pozdrawiam! :)

    urodazakupyrecenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Pomimo, że zdjęć było dużo miło się je oglądało ;)
    http://jullia2452.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham morze, Gdansk:) mieszkam niedaleko Malborka ale jeszcze ani razu nie bylam w zamk. Super zdjecia. Kocham zdjecia ktore sa dobrze zrobione i ta jakosc! Super!

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. jezu, jakie piękne widoki i zdjecia! zazdroszcze;//

    dominisiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe zdjęcia, ja jeszcze nie miałam okazji zwiedzić Gdańska! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. super zdjęcia i zazdroszczę wycieczki,pewnie dobrze się bawiłaś,ja w tym roku nigdzie nie jechałam niestety:(

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam zwiedzać, dlatego też baardzo lubię takie posty, przenoszą czytelnika w ciekawe miejsca, kiedy sam musi siedzieć w domu. ;)
    robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajnie przedstawiłaś nam to miasto :)
    Znam ten ból co do robienia mnóstwa zdjęć na wyjazdach... Kilka lat temu byłam w Londynie, również na 3 dni i zrobiłam tyle zdjęć, że trzeciego dnia nie starczyło mi pamięci na karcie aparatu :D ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej super zobaczyć zdjęcia z moich okolic. Kurcze aż wstyd przyznać, że mimo mieszkam obok Gdańska, to dobrze jak jestem tam raz na rok. W te wakacje musz zwiedzić dokładnie moją nabliższą okolicę. Bardzo piękne zdjęcia i bardzo przyjemny post.
    Pozdrawiam
    Julka
    http://prawdziwanabank.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Całe trójmiasto jest świetne, każde miasto ma swój unikatowy urok :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz talent do robienia zdjęć, trzymaj tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Robisz bardzo dobre zdjęcia, piszesz równie dobrze dodatkowo umieszczasz przydatne informacje. Poczułam się jakbym była tam z Tobą :) Czekam na kolejne posty :)
    Zapraszam Cię również do mnie skoro interesujesz się fotografią :)
    http://lustrzaneslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!