30 maja 2015

rest time

Cześć!
Co u Was? U mnie przepiękna pogoda, więc posta tworzę dziś na świeżym powietrzu. Połączyłam ze sobą dwie rzeczy, które bardzo lubię: pisanie posta i przesiadywanie na słońcu. Uwielbiam, gdy słońce tak grzeje, pozwala mi naładować całą baterię na resztę dni! Po weekendzie w mojej okolicy ma być podobno aż prawie 30 stopni, więc się bardzo cieszę. Należę do osób, które zdecydowanie wolą upał od mrozów. W takie dni popołudniu jest gorąco, ale wieczorem jest tak przyjemnie ciepło, że nie można się oprzeć, by nie wyjść na spacer! Ten tydzień zapowiada się bardzo przyjemnie. Część klasy jedzie na 2/3-dniową wycieczkę, więc nauczyciele na pewno nie będą tych, co zostają, męczyć kartkówkami. W dodatku w środę świętujemy Dzień Dziecka i dyrekcja ogłosiła, że możemy tego dnia robić z wychowawcą co tylko chcemy, (taaak, czyli nie mamy lekcji!), a w czwartek i piątek mamy wolne, bo wiadomo, w czwartek Boże Ciało. :)



Dzisiejszą sobotę spędzam leniwie na wsi, grillujemy. Sezon na grilla uważam za otwarty! Uwielbiam tu spędzać czas, w końcu się wychowałam i mieszkałam na wsi 15 lat! Mam tu przyjaciół, rodzinę, więc dlaczego czuć się tu źle? Po przeprowadzce do miasteczka miałam ogromny problem z "przetrawieniem" zmian. Tam już nie jest tak cicho i spokojnie jak tu. Drogi są bardzo ruchliwe, wszędzie ludzie, których nie znam. Jednak za rok czeka mnie kolejna zmiana i przeprowadzka na studia do jeszcze większego miasta, więc życzcie mi powodzenia, bo ja siebie tam nie widzę, haha. :D
Czy mam jeszcze jakieś plany na ten tydzień? Oczywiście! Sesje, rower i siatkówka! Główne trzy hasła. W końcu wrócił mój ukochany rower, naprawiony i w pełni sprawny. Nareszcie mogę jeździć! Nie mogę też zapomnieć o mojej drugiej pasji siatkówce, na pewno nie raz odwiedzę orlik, i o największej z nich, czyli fotografii! Cały czas staram się rozwijać. Eksperymentuję z trybem M, czytam poradniki i ciągle próbuję! Umówiłam się z przyjaciółmi już na kilka sesji, więc teraz to tylko kwestia pogody. Mam nadzieję, że się nagle nie zmieni i nie zacznie padać! W ostatnim czasie kupiłam cudowny wianek i uroczą spódniczkę, więc może nawet pojawi się jakiś outfit? Zobaczymy!


Przy okazji chciałabym Wam przedstawić naszego nowego domownika! Właściwie jest już z nami od około 2 miesięcy. Przygarnęliśmy bezdomnego malucha, a ja go pokochałam jak własne dziecko! Uwielbiam się z nim droczyć, a on drapać moje buty, wplątywać swoje pazury w moje włosy i gryźć, ale no cóż. Nie bez powodu zwracam się do niego "szatanie", haha. :D
Jak dobrze jest tak od czasu do czasu napisać o wszystkim i o niczym, haha. W moich ostatnich postach było więcej zdjęć niż samego tekstu, więc dzisiaj postanowiłam to zmienić. Obiecuję, że następnym razem pojawi się post bardziej tematyczny, już nawet wiem jaki!
A teraz czas na Was! Co słychać u Was? Jakie macie plany na zbliżający się tydzień? :)

Do napisania!


37 komentarzy :

  1. my nie jedziemy na wycieczkę, ale nie ma w przyszłym tygodniu nauczycieli bo jadą z innymi klasami więc mamy luz, a dzień dziecka mamy po wystawieniu ocen :) śliczny ten kotek :)

    Dziękuje za komentarz :) Wpadniesz i pomożesz? Będę wdzięczna!
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  2. W następnym tygodniu spartakiada w szkole więc będzie na pewno ubaw ^^
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też najbliższy tydzień się super zapowiada :) Piękne zdjęcia !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. też słyszałam, że mają być upały! ;) Śliczny kociak:*

    HELLO-WONDERFUL - klik
    Kliknęłabyś u mnie w linki z wishlisty? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co za zbieg okoliczności moja klasa też jedzie na trzydniową wycieczkę więc zostaje 5 osób i wątpię czy ktoś przyjdzie. Ja będę chyba tylko we wtorek i w środę bo muszę jeszcze po poprawiać parę rzeczy ;) Ja dzisiejszy dzień spędziłam pracowicie na wsi pieląc truskawki i obecnie jestem strasznie obolała :D No to trzymam za wyprowadzkę kciuki i życzę powodzenia ;) U mnie rower na razie nie sprawny ale miejmy nadzieję, że nie długo znów będę jeździć bo kocham to robić ;) Czekam na efekty sesji ;) Och jaki słodki kocham koty i niestety nie dawno odeszła moja kotka, która była już ze mną dobre trzy lata i na myśl o niej łeska mi się kręć w oku ;) Mój tydzień zapowiada się bardzo dobrze jak dobrze pójdzie będę mieć wreszcie upragniony nowy telefon :)
    Ps. Przepraszam, że ostatnio u Ciebie nie bywam, ale brak mi czasu na ogarnianie blogosfery :)
    W moim świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tak samo uwielbiam jak tak grzeje mnie słoneczko :D
    Haha, u mnie też sezon grillowania rozpoczety :p
    Cudowny kociak :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny nowy domownik :) Ja jeszcze nie mam planów na najbliższe dni

    Pozdrawiam
    www.aleksicar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia :)
    byle przeżyć te 3 dni.. ale u mnie nie tak lekko, co do Dnia Dziecka to zazdroszczę, bo u nas ten dzień będzie bardzo ciężki.. :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam wolne cały tydzień :) w poniedziałek jadę na trzydniową wycieczkę na mazury, potem nocowanie u koleżanki, może wyjadę na mazury czy coś :)
    mam nadzieję że taka pogoda już zostanie albo będzie jeszcze lepsza!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam nadzieję że aż do następnego poniedziałku po bożym ciele będzie śliczna pogoda :) Wtedy będę mogła bardzo aktywnie spędzić czas na dworze z psem ♥ Ja nie mam takiego "Dnia Dziecka" w szkole czego bardzo żałuje :( bo fajnie by było nie mieć lekcji.

    http://diary-of-juuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale mi narobiłaś ochoty na grilla! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  12. Masz rację ten tydzień naprawde bardzo fajni ci się zapowiada :D
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeuroczy kotek:) Bardzo podoba mi się pierwsze zdjęcie, jest bardzo klimatyczne moim zdaniem:)
    http://x-the-second-half-of-life-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bym chciala mieszkac na wsi

    Malutki konkursik u mnie na blogu :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne zdjęcia. Z racji tego, że ma być w tym tygodniu ładna pogoda mam nadzieję, ze wyjdę na rower. :) Śliczny kot. ;]

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja w tamtym tygodniu miałam wycieczkę klasową, a za 2 tygodnie kolejna :)
    Super zdjęcia kotka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    http://doomilife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też jestem z tych co wolą pocić się na upale niż marznąć w zimę, a pisanie postu w słoneczku to raj! Świetny post i bardzo fajnie piszesz :) Obserwuje :*
    >mój blog KLIK<
    pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam spędzać czas w ten sposób, tak samo jak słońce i piękną pogodę :) śliczny blog!
    obserwuję i zapraszam do siebie bepositivehoney.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przecudne zdjęcia! Też słyszałam, że mają być upały :)

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie też ma być 30 stopni. Wolę upał od mrozu
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nadzieję, że pojadę nad jezioro ;)

    Słodki ten kotek ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też urodziłam się i wychowałam na wsi, potem do podstawówki 4-6 już poszłam do miasta, a liceum to już w ogóle do stolicy województwa, także konkretnie... Mieszkałam tam przez 5 dni w tygodniu, tylko na weekendy wracałam do domu. Ale ja kocham wielkie miasta, także dla mnie to nie lada gratka była. A teraz też wybieram się na studia, prawdopdoobnie jak nic mi planów nie pokrzyżuje do mojej ukochanej Warszawy.

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. O no u nas sezon na grilla zaczął się, jak jeszcze było trochę zimno! Ciocia i wujek, ciągle, ale to ciągle zapraszają nas na działeczkę :D
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Czy tylko ja w szkole dziś miałam normalny dzień ;-;
    Śliczne zdjęcia! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  25. ja za 2 tyg jade na koncert kaena :D
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Też mi się kiedyś przyplątał kot i też czarny! Ale nie był z nami długo, bo zjadł niestety trutke na myszy :( A rodzice przez dwa lata mi mówili, ze uciekł haha (całe życie w kłamstwie ;/)

    http://we-make-world-better.blogspot.co.at/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  27. ja jadę prawdopobonie tylko na grila klasowanego w ramach wycieczki, ale zawsze coś, śliczny kotek
    dziękuje za komentarz u mnie odwdzęczam się z opuźnieniem
    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/ nowy adres bloga

    OdpowiedzUsuń
  28. Jejciu Twój kot jest identyczny jak mój, który został w Polsce z rodzicami, ale podejrzewam, że nie taki crazy ;d

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Na tez juz mam bardzo luźno w szkole :) prawie wgl nie mam lekcji :D
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja również uwielbiam grillować!
    Uroczy kotek. Mam bardzo podobnego :D

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj Kochana, zrobiłaś mi mega smaka na grila.... :)

    buziaki
    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Super kociak!
    Dla mnie główną atrakcją tego tygodnia jest bal gimnazjalny, nie mogę się doczekać! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  33. jaki cudowny kot *.*

    http://ylyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!