1 maja 2015

ulubieńcy miesiąca: kwiecień

Hej, helo!
Dopiero był styczeń, ferie zimowe, święta wielkanocne, a już mamy maj! Kwiecień minął mi bardzo szybko, być może dlatego, że z niecierpliwością czekałam na moją osiemnastkę. Maj równie szybko minie. Czeka mnie tyle nauki, że nawet nie zauważę, kiedy minie 31 dni. W dodatku niedługo wyjeżdżam na wycieczkę szkolną nad morze, co mnie strasznie cieszy! Nigdy nie miałam jeszcze okazji odwiedzić Trójmiasto i okolice. Na pewno przygotuję dla Was fotorelację z tych 3-4 dni! Tuż przed wycieczką organizuję także moją imprezę urodzinową. A potem tylko nauka, nauka... I monotonia. Byle wytrwać do czerwca i będzie dobrze! :)
Z okazji, że skończył się kwiecień, przygotowałam dla Was kilka ulubieńców. Tym razem mniej kosmetycznych niż ostatnio. Zapraszam do czytania! :)


Piosenki:
  
  
  

Adidas Natural Vitality
Perfum ten dostałam w prezencie i jego zapach pokochałam od razu. Zimą uwielbiam słodkie zapachy, lecz teraz na wiosnę poszukuję świeżych i mam! Zapach jest świeży, wyraźny. Idealny na tą porę. W dodatku ten cudowny, fioletowy kolor opakowania!



OpenFM
Każdy lubi słuchać muzyki. Jedni lubią pop, drudzy rap, a trzeci klasykę itd. Stroną, na której można znaleźć świetną muzykę, jest własnie OpenFM. Ja głównie słucham stacji "Impreza", ale można znaleźć tam m.in.: muzykę disco polo, hip-hop, rap, metal, klasyczną, dla dzieci, do słuchania w aucie, pracy czy nawet do ćwiczeń (fitness, bieganie, trening). OpenFM jest również dostępne jako aplikacja na telefon! Wystarczy dostęp do internetu i można słuchać muzykę, jaką dusza zapragnie. Jeśli słuchanie w kółko kilka jednych i tych samych piosenek Ci się znudzi, polecam OpenFM! Najlepsza muzyka, za darmo i bez reklam! :)





Bakoma - 7 zbóż
jogurt z jabłkami, gruszkami i ziarnami zbóż
Ostatnio bardzo polubiłam jogurty, ale wśród moich ulubionych jest ten o smaku jabłek i gruszek. Ziarna zbóż dodają mu wyjątkowości. Nie ma tu dużo do pisania, po prostu pyszny jogurt i idealna przekąska!




Buty sportowe
Od dawna myślałam nad nowymi butami na wf. Nie ślizgającymi się, idealnymi do biegania po boisku w czasie gry w siatkówkę (zdarzało mi się kilka razy poślizgnąć w moich trampkach...). Nadała się okazja i z niej skorzystałam. Są bardzo wygodne, lekkie. Dla zainteresowanych: buty kupiłam w Lidlu. W sklepie są od poniedziałku, to może ktoś się jeszcze załapie! Miałam zamiar kupić czarne, ale pech chciał, że tego samego dnia, kiedy przyszła dostawa, zostały już tylko różowe. :D



A co było Waszym numerem jeden w kwietniu?
Do zobaczenia!


35 komentarzy :

  1. Świetnych masz ulubieńców.
    Buty są super.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajni ulubiency. Ja nawet nie wiem co ciekawego wpadlo mi w tym miesiacu. Tez uwielbiam te jogurty 7 zboz. Choc moj ulubiony to taki z orzechami wloskimi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetni ulubieńcy, fajne buty :)
    ✿WIKA BLOG✿

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam perfumy z adidasa mają taki świetny zapach, chociaż nie każde nie znoszę niebieskich, ale za to uwielbiam ciemno zielone to chyba moje ulubione, a filetowe tych akurat nie używałam może zacznę, poza tym świetny blog i buciki cool. Zaparaszam także na mojego bloga http://really2429.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję ;* super blog :) mam nadzieję ,że też zaobserwujesz ;* http://versashess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię perfumy z Adidasa:)
    Obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi ulubieńcy :) Moim ulubieńcem w tym miesiącu jest pewna piosenka ^^
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te buciki sama też poluję na jakieś buty sportowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama chciałam sobie kupić te buty,ale niestety nie zdążyłam.Są śliczne !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne buty a o perfumach słyszałam lecz nie mam.

    oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nieufnie tego jogurtu, bo nie lubie jak mi pływa cos w jogurcie hahah
    A buty sa mega :3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetni ulubieńcy! Zastanawiałam się nad kupnem tych butów ale niestety już mi je wykupili :)

    Mój blog, zapraszam-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetni ulubieńcy! Cudne buty *.*
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Adidas ma świetne perfumy i wody toaletowe! :) Moim numerem jeden w kwietniu jeśli chodzi o perfumy jest DKNY :)

    Paczix Blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne buty :)

    ana-beauty-world.blogpost.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne, "lidlowe" butki :) Idealne na wf.


    INNA MYŚL - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam, że te perfumy długo trzymają się na ciele :) Openu słuchał nałogowo :) Dodaje do obserwowanych;) Świetny blog !

    http://mylifenata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz świetnych ulubieńców! Moim numerem jeden w kwietniu jest oczywiście mój grejpfrutowy EOS ;p
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  19. udanej wyprawy nad morze i czekam na relację:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ten sam perfum :)

    http://aaurilaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. u mnie chyba numerem jeden była pogoda, haha :D
    w końcu wyszło słoneczko <3

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak czas leci zdecydowanie za szybko, tez lubie ten jogurt :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Również uwielbiam ten jogurt! :D
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam dosłownie taką samą sytuację z tymi butami na wf z Lidla, identyczną wprost! :D Fakt, ciężko stwierdzić taką prawdopodobność sugerując się kilkoma piosenkami, ale chyba mamy również bardzo podobny gust muzyczny. Uwielbiam Sia! xx Zaobserwowałam Twój blog :) Podoba mi się jakość zdjęć. Widać, że masz w tym doświadczenie. Pozdrawiam! Zapraszam również do siebie, może moje posty również Ci się spodobają.

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam świeże perfumy :) Moim produktem miesiąca jest szminka MUA Lilac Belle, naprawdę ma śliczny kolor a jest bardzo tania! :)

    Pozdrawiam i obserwuję,
    http://chilling-strawberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Moim numerem 1 w kwietniu są bransoletki Goti raz podkład z Maybelline

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam tą ostatnią piosenke! Świetne buty. :)

    Podoba mi się Twój blog, więc oczywiście zaobserwowałam, jestem tu 120 ^_^

    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    Grupa dla blogerów - NIE pseudo blogerzy

    OdpowiedzUsuń
  28. Aww, cudne buty :)
    Zaobserwowałam.
    http://saandriine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetni ulubieńcy, też lubię te perfumy z Adidas :)
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? :) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/04/yap-i-definetely-love-t-shirts.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja ostatnio przerzuciłam się na mgiełki :) Piosenka nr 3 (nie pamiętam tytułu :)) jest super!
    Buty wyglądają super, moja koleżanka ma czarne i jest zadowolona :)
    http://perlley-suzanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Czekałam na te buty, tylko model białe + panterka, jak poszłam zostały już tylko w rozmiarze 41 :(

    Będę wdzięczna za kliknięcie w "KLIK" pod zdjęciami w najnowszej notce :) Dziękuję!
    SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  32. jedne z moich ulubionych perfum <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!