9 czerwca 2015

Baltic Sea

Cześć!
Przez ostatnie dni cieszyłam się piękną pogodą w mojej okolicy. Czas wykorzystałam aktywnie jak tylko się da. Niestety musiał nadejść ten dzień, kiedy niebo zakryły ponure chmury i nie przepuściły ani jednego promyka słońca! Temperatura spadła do niecałych 20°C i w dodatku zaczął wiać zimny wiatr, co poczułam jadąc wieczorem na rowerze. Mam nadzieję, że u Was jest o wiele cieplej, a jeśli nie- zapraszam do obejrzenia zdjęć zrobionych jeszcze miesiąc temu na wycieczce nad polskim morzem, pełnych słońca i ciepła! Podobają Wam się?




 W drodze przez las...





















37 komentarzy :

  1. Zdjęcia wyglądają jak z katalogu biura podróży :) Są piękne !

    more-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne te zdjęcia są ;))

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne zdjecia. zazdroszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjecia! U mnie aktualnie jest bardzo cieplutko
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne widoki i super zdjęcia! <3

    podkowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są prześliczne! Aż mi się zachciało nad morze jechać *o* :(
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Patrząc na te zdjęcia coraz bardziej nie mogę się doczekać wakacji! :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są wspaniałe! Biedronka jest przesłodka <3

    beneaththeblanket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie pogoda przetrzymała cały dzień i dopiero teraz się mega ochłodziło. Piękne zdjęcia!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia! Ja akurat mieszkam nad morzem :)
    Jutro w moim mieście ma być 20 parę stopni! Cieplutko :)

    INNA MYŚL

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejciu zdjęcia są cudowne ! *,* U mnie też wiał dziś lekki wiatr ;c

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam M. Bałtyckie i marzę, żeby pojechać tam w te wakacje, ale znając moich rodziców i ich upodobania, moge wylądować na Mazurach. ;; Piękne zdjęcia!

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  13. mieszkam aktualnie nad morzem, a nie była nad nim dobre kilka miesięcy!
    ale szybko muszę to zmienić! piekne zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie jest trochę zimno, ale pogoda na weekend ma się poprawić :)
    cudowne, niesamowite zdjęcia <3 bardzo mi się podobają :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Above place is amazing. Such a great natural beauty.

    http://www.trendin.com/jackets-13

    OdpowiedzUsuń
  16. mam nadzieję, że uda mi się w tym roku wybrać nad polskie morze :D <3
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  17. Za tydzień też będę nad morzem! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne zdjęcia! Masz talent kochana! :)
    zapraszam przy okazji do siebie : http://mysi-kat.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie dzisiaj dosłownie jest upał :)
    Prześliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne zdjęcia, najlepsze te z samego morza :)
    Mój Blog - zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Ale piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam.
    http://doomilife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajne zdjęcia, ładny kadr i kolorystyka. Widać, że znasz sie na tym co robisz i brawa za to. Rób dalej zdjęcia i kształć się, bo warto :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://kontestacjarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejciu! Te zdjęcia są cudowne! Masz wielki talent! Podziwiam *.*

    graybody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejciu! Te zdjęcia są cudowne! Masz wielki talent! Podziwiam *.*

    graybody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Super blog, śiczne zdjęcia i wystrój.

    Zapraszam na mojego: wikiandmarta.blogspot.com
    Komentarz za komentarz ? Obserwacja za obserwację?:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia ! Najbardziej podobają mi się zdjęcia morza :)
    Pozdrawiam ! http://paulinajphotography.blogspot.com/2015/06/magical-garden.html

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne zdjęcia :) nigdy nie byłam nad morzem :(

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne zdjęcia, bardzo lubię jeździć nad morze:)

    Bardzo proszę o klikanie w linki z nowego posta i zapraszam obserwowania mojego bloga: http://juliaxiggy.blogspot.com/2015/06/12062015-paczka.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne zdjęcia. Ja nie mogę się doczekać kiedy w końcu pojadę nad morze

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne zdjęcia ! :) Jestem tu 1 raz i jestem mile zaskoczona :)

    http://mylifenata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia :*
    iza-introverted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Niektóre zdjęcia naprawdę bardzo dobre. :) Mój faworyt, to słońce prześwitujące przez liść - piękne.

    OdpowiedzUsuń
  33. u mnie tez nie zbyt ladna pogoda, a zdjecia super
    http://natalia-naaatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!