13 czerwca 2015

California Dreamin'

  

Cześć! Witam Was dziś piosenką, która ostatnio podbiła moje serce. Natknęłam się na nią całkiem przypadkiem oglądając zwiastun filmu "San Andreas", na który chciałam się wybrać do kina, ale ostatecznie zrezygnowałam (teraz niecierpliwie czekam aż będzie w końcu dostępny w internecie!) Zawsze uważałam, ze Sia ma cudowny i wyjątkowy głos. Uwielbiam wszystkie jej piosenki! Serdecznie zapraszam do posłuchania, na pewno California Dreamin' wpadnie Wam w ucho i nie da Wam spokoju! :)



Pamiętam, że od najmłodszych lat ciągle zmieniały się moje upodobania, co do muzyki. Na początku słuchałam tego, co słuchali moi rodzice. Musiałam się nasłuchać tzw. szlagierów, które uwielbiała moja mama. Na szczęście mój tata słuchał całkowicie innego gatunku. Dzięki niemu z początku polubiłam bardzo muzykę hardstyle. Jednak, jak każda mała dziewczynka, moje upodobania się zmieniły (choć dalej lubiłam tamten gatunek), przerzuciłam się na pop i zaczęłam słuchać takich piosenkarzy jak Hannah Montana czy później Justin Bieber. Długo się utrzymałam w tym gatunku aż do gimnazjum. Słuchałam wręcz wszystkiego, jeśli chodzi o piosenkarzy tworzących m.in. muzykę pop. Z czasem rzuciłam Hannę, a tak właściwie pożegnałam się z nią bardzo szybko, i zaczęłam się interesować muzyką elektroniczną. Oho! Jednak wciąż chętniej słuchałam popularnych piosenkarzy królujących m.in. na playlistach Eski czy innych stacji radiowych. W końcu znalazłam się w liceum, poznałam nowych, wspaniałych ludzi i historia z pop'em zakończyła się na amen! Wiadomo, od czasu do czasu, gdy znajdę coś ciekawego z tego gatunku, słucham. Jednak teraz nic nie przebije moich ulubionych utworów- głównie imprezowych, klubowych. Tak, bardzo lubię taką muzykę! Spotykam się z nią nie tylko na aktualnie mojej ulubionej stacji na Open.fm, ale również w szkole! Muzyka elektroniczna, taneczna i wszystko, co z nią związane, są bardzo lubiane wśród uczniów mojego zespołu szkół (przynajmniej tak mi się wydaje). Wystarczy wpuścić moich znajomych z klasy przed komputer podłączony do głośników, haha. Ciekawe jaki gatunek będzie moim ulubionym w przyszłości!
A jak wygląda Wasza historia? :)



Do lata i wakacji pozostało nam już bardzo mało czasu. Wakacyjną atmosferę czuję już teraz, widząc na termometrze 30°C i bezchmurne, błękitne niebo ze słońcem w głównej roli. Lubię taką pogodę! Skoro lato tuż, tuż, rozmyślam nad poważnymi zmianami na blogu. Mam na myśli nowy wygląd! Stwierdziłam, że trzeba to miejsce odświeżyć, przygotować na ten wielki i ważny "summer 2015". Zabiorę się za to już w tym tygodniu, by zdążyć jeszcze na zakończenie roku szkolnego (bowiem krysiastyle nie będzie przez jakiś czas dostępne), poruszę niebo i ziemię by odmienić i odwrócić to miejsce o 180°! Myślę, że zmiana przypadnie Wam do gustu, gdyż mam już pewne pomysły i mam nadzieję, że podołam wyzwaniu. :)



W dzisiejszym poście możecie zobaczyć zdjęcia zrobione godzinę temu. Jak widzicie, są to róże. Uwielbiam je! Szczególnie za piękny kolor i cudowny zapach! Moimi ulubionymi kwiatami/ krzakami są właśnie róże i magnolia. Odcienie czerwieni, różu czy bieli cudownie wyglądają na tle zielonych gałązek i liści. Teraz czekam aż zakwitnie jeszcze herbaciana i moja ukochana biało-różowa róża!
Od niedawna w mojej okolicy ludziom towarzyszy straszny upał. Temperatura sięga 30°C, na niebie pojawiają się tylko pojedyncze chmury, a słonko grzeje niemiłosiernie. Ale lubię to! A jaka pogoda u Was? ;)


Może chcielibyście jakiś post poświęcony moim "Before&Afrer"?


42 komentarze :


  1. Bardzo przejrzysty, estetyczny blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do LUCLUC w ostatnim poście na moim blogu? Bardzo proszę, ponieważ zależy mi na utrzymaniu dalszej współpracy :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy post :) Przecudne zdjęcia <3
    Jestem tutaj pierwszy raz i na pewno pozostanę na dłużej. :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też słucham muzykę elektroniczną, ale nie ukrywam faktu że nie zawsze podobają mi się wszystkie piosenki tego gatunku. U mnie jest na odwrót tata szlagiery i disco a mama normalne ;))
    DIFFERENT DIAMOND
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zdjęcia :)
    Moja podstawówka królowała przede wszystkim na Hannah Montana. Był na nią ogromny szał. Moje upodobania się nieco zmieniły, w liceum przerzuciłam się na rock. Ale! Również słucham popu, moich kochanych wykonawców, których uwielbiam :)


    Pozdrawiam!
    INNA MYŚL

    OdpowiedzUsuń
  5. http://wikiandmarta.blogspot.com/ -Zapraszamy
    Komentarz za kometarz,obserwacja za obserwację?
    Świetny post,super blog:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja pamiętam ,że uwielbiałam piosenki z High School Musical ;) Bardzo ładne zdjęcia!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia. Świetna byłaby tak seria z przerabianiem zdjęć :)
    Pozdrawiam i zapradzam do mnie.
    http://doomilife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczne zdjęcia, widać że masz talent ♥♥♥

    pozdrawiam ciepło :*

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój styl muzyczny ciągle się zmienia! Jeszcze rok temu słuchałam rapu, potem rocka, teraz jakichś remixów xD
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna piosenka i zdjęcia :) Moja muzyczna historia jest dość skomplikowana:)
    Cudny design :)
    Buziaki :*
    nellyer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. oo ja bardzo bym chciała taki post :)
    śliczne zdjęcia :)
    u mnie ciepłoo, a tą piosenkę też uwielbiam :))

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Od zawsze słucham rocka i muzyki elektrycznej, to zdecydowanie moje klimaty, jednak nie ograniczam się w tych gatunkach. Piosenkę z twojego postu już niejednokrotnie zgwałciłam replayem, niesamowity głos! A na San Andreas idę we wtorek, już się nie mogę doczekać ^^
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja z chęcią zobaczę taki post ''Before&After'' ! :)

    olivee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja od samego początku byłam miłośniczką popu,a teraz postanowiłam przełamac to kilkoma zespołami rockowymi. Cały czas eksperymentuje :D
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka piosenka wpadnie mi w ucho to słucham z każdego gatunku ale najbardziej pop i kpop. Z moimi rodzicami jest podobnie tylko, że w sumie ciężko określić czego słucha mój tata ;) A jeżeli chodzi o pogodę to... nie dla mnie takie upały.. A to dopiero początek lata więc nie najlepiej. :P zapraszam do mnie porcelanowa-lala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zostałaś nominowana do LBA!
    nuskaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. piosenka swietna. kazdy ma swoje doswiadczenie z roznymi rodzajami muzyki ;)
    Pozdrawiam,
    Caroline z http://imacharlatan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne zdjęcia !! :)

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia *.* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. zdjęcia są mega,możesz zrobić before&after
    MÓJBLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. super blog i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajne ujęcia! przykuwają uwagę :) a seria before&after to ciekawy pomysł :)

    Zapraszamy do nas! Dawka inspiracji :) http://double-dreamers.blogspot.com/2015/06/flower-lover.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Też nie byłam na San Andreas, a teraz trzeba czekać aż będzie w internecie ;/ Łączmy się w bólu ;/ Co do piosenki, uwielbiam <3 Post bardzo pozytywny, pamiętam, że w dzieciństwie uwielbiałam "Ich Troje" :D Pozdrawiam :*
    Zapraszam do siebie :*
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcia na prawdę piękne! Taki post ze zdjęciami przed i po to fajny pomysł :D
    Moja historia muzyczna zaczyna się podobnie jak twoja. Na początku słuchałam tego co rodzice, czyli głównie reggae ew. rock, później były te popowe sławne piosenkarki, Hannah Montana itp. W piątej klasie podstawówki błądziłam sobie pomiędzy gotyckim metalem, popem a hip-hopem, niby ciekawe połączenie, ale wtedy nie orientowałam się nawet jakie są to gatunki muzyczne.
    Całą 6 klasę słuchałam praktycznie tylko rocka i metalu, teraz (1 gimn.) już się nie ograniczam do niczego, oczywiście rock w dalszym ciągu pozostaje moim ulubionym gatunkiem muzycznym a metalowym koncertem nie pogardzę, jednak lubię też muzykę elektroniczną typu trance, swing jazz czy daft punk :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. prześliczne zdjęcia!
    http://crazy-life-by-angelika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. super blog i cudny wpis !
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakos nie slyszalam tej piosenki nigdy. Dzisiaj jej orzeslucham :) moj gust muzyczny jest w wiekszosci taki jak kiedys.

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Moja mama słucha spokojnej muzyki, mój tata rock'a i metalu, ja odziedziczyłam po siostrze pop i trochę po tacie jak i po siostrze rocku :).
    http://ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo podoba mi się to co napisałaś w notce :)
    Miłego dnia :)

    Zapraszam do siebie: http://poppymiau.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. piękne zdjęcia, wielbię róże :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja początkowo byłam Hannah Montana i High School Musical, potem przeszedł czas na One Direction, a teraz słucham głównie zespołów typu Nirvana, Metallica czy HIM, trochę popu, techno itd. Ogólnie uwielbiam też soundtracki z filmów słuchać czy piosenek z lat 80' i 90' ;)
    Paczix Blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Super blog! Piękne zdjęcia! Zakochałam się normalnie :O

    zapraszam do mnie > http://girl-almighty-natalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja słucham tego, co mi w uszy wpadnie :) A ta piosenka bardzo mi się spodobała! Powodzenia ze zmianami ;) U mnie niestety pogoda nie rozpieszcza :( Zdjęcia są cudowne, uwielbiam kwiaty! A ostatnie Before&After określę tylko tak - wow! Z chęcią zobaczyłabym jak tworzysz takie cuda! Pzdr i obserwuję x

    P.S. Zapraszam bardzo serdecznie na http://angegar-blog.blogspot.com/ - na blogu łączę tematykę sportu oraz mody, tak więc nie zabraknie stylizacji, motywacji do ćwiczeń, comiesięcznych podsumowań moich efektów, postów na temat diety, przepisów, podróży! Byłoby mi bardzo miło, gdybyś wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ciekawy blog :) http://natalia-naaatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!