27 czerwca 2015

Holidays!

 
Cześć! Witam Was w ten pierwszy, taki prawdziwy dzień wakacji! Nieoficjalnie zaczęłam je już ponad tydzień temu, być może dlatego tak bardzo nie czuję różnicy między wczoraj a dzisiaj. Mam dziwne wrażenie, że po prostu doczekałam się typowego długiego weekendu i za chwilę znowu wrócę do szkoły. Chyba za bardzo się wkręciłam w szkolną monotonię! haha. Drugą klasę liceum zakończyłam z bardzo wysoką średnią, czerwonym paskiem i nagrodą specjalną od pani dyrektor. Jestem z siebie bardzo dumna! Osiągnęłam cel, jaki sobie postawiłam na początku września, i troszeczkę więcej niż się spodziewałam. Nie wiedziałam, że aż na tyle mnie stać! Teraz czeka mnie pełen relaks, ten rok szkolny był dla mnie bardzo pracowity i stresujący. Te dwa miesiące wolnego poświęcę przede wszystkim na odpoczynek, nabranie sił i naładowanie baterii na kolejny rok- czeka mnie tylko 9 miesięcy nauki i powtórek przed maturą.



Wakacje zapewne spędzę w domu, tak jak każdego roku. Raczej daleko nie wyjadę, najwyżej nad jakieś jezioro w okolicy czy coś w tym stylu. Nadrobię zaległości, czyli spędzę z przyjaciółmi jak najwięcej czasu, gdyż podczas szkoły za bardzo nie miałam kiedy. Ładną pogodę będę wykorzystywać na wycieczki rowerowe, a deszczowe dni na gry w Simsy! haha. Wspominałam już ostatnio nawet kilka razy, że chciałabym w te wakacje zarobić kilka groszy. Już parę spraw pozałatwiałam i teraz czekam tylko na telefon. Trzymajcie kciuki!
W ostatnim poście poprosiłam o zadawanie pytań związanych z latem i czasem wolnym, żebym mogła przygotować wakacyjne Q&A. Takich pytań dostałam tylko pięć. Szkoda, że nie więcej. :)

Co zamierzasz zrobić szalonego podczas tych wakacji? Jeśli w ogóle zamierzasz.
Na te wakacje tak właściwie planów w ogóle nie mam. Znając życie, ze znajomymi na pewno zrobimy coś szalonego! Ale jak na tą chwilę nic nie zamierzam. :)

Jak będziesz spędzać takie typowe "leniwe dni" podczas 2-miesięcznej przerwy?
Hm... Zapewne będzie to nicnierobienie! haha. Choć w wakacje zawsze mam co robić. Nawet nie mam czasu na leniwe dni! Ciągle coś robię, czy wycieczka rowerowa, czy spotkanie z przyjaciółmi, czy spacer z aparatem. W takie dni nie da się nudzić. :)

Myślisz, że 1. września nie będziesz niczego żałowała, typu, że nie wykorzystałaś czasu na odpoczynek i rozgrywkę odpowiednio?
Na pewno nie! Nie wolno niczego żałować. Jeśli czegoś nie uda mi się zrobić w tym roku- trudno, zrobię w przyszłym! Na pewno będę się cieszyć, że miałam możliwość spędzić wakacje tak, a nie inaczej. :)

Jakie smoothie lubisz najbardziej?
Może nie smoothie ale uwielbiam koktajle. Szczególnie truskawkowo-bananowe, zrobione samemu! Jednak owoce bardzo lubię, więc chętnie spróbowałabym wszystkich smoothie!

Czy już w ostatnie dni wakacji zaczynasz się tak nudzić, że chcesz wracać do szkoły?
Nudzić się, to trochę źle powiedziane. W ostatni weekend wakacji zwykle mam już tak dość nicnierobienia, że chętnie bym cokolwiek zrobiła! Ważnym faktem jest również to, że w szkole mamy okazję spotkać się ze znajomymi, których nie mieliśmy okazji widzieć podczas tej 2-miesięcznej przerwy. Po tak długim czasie jestem już za niektórymi strasznie stęskniona!


Na koniec chciałabym Wam życzyć udanych wakacji, dużo słońca i przede wszystkim świetnej zabawy! A Wy gdzie spędzacie wakacje?

38 komentarzy :

  1. Gratki, ja nigdy nie miałam czerwonego paska w liceum. Wakacje to super sprawa, zgadzam się :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Ja nawet nie mogę pomarzyć o czerwonym pasku :D
    http://lubieszpinak4444.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow gratuluję <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję bardzo! :) mi niewiele brakowało do paska, ale stwierdziłam, że niepotrzebny mi i nie chce mi sie tego poprawiac:)
    one-day-to-my-life.blogspot.com - serdecznie zapraszam, początkuje:*
    może jakaś obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Ci tak wysokiej średniej, mam nadzieję, że następny rok będzie dla Ciebie równie owocny :)
    Ja w wakacje także nie będę daleko wyjeżdżac, może spędzę trochę czasu w Poznaniu, nad jeziorem i będę jak najczęściej widywac się z przyjaciółmi i... robic zakupy oczywiście :D


    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    Zapraszam na mojego bloga, każde wejście, komentarz,obserwacja, czy inna aktywność sprawiają mi wiele radości, oraz znaczą bardzo dużo :) carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Ja na wakacje mam zamiar wyjechać w góry.
    U mnie nowy post, miło mi będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję paska! Ja wakacje chcę wykorzystać jak najlepiej potrafię. Każdy dzień musi być udany! (o ile pogoda na to pozwoli)

    Pozdrawiam,
    INNA MYŚL

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje paska ! :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do oserwowania oraz komentowania :)
    izzyybella[KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne odpowiedzi :) Gratuluję paska, także miałam :D
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję czerwonego paska! Fajny post :) Życzę udanych i niezapomnianych wakackacji! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też miałam pasek hihi :D

    ❀MÓJ BLOG-[KLIK]❀
    +Miłych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wyjeżdżam w sierpniu a w między czasie będę robiła prawo jazdy.:)
    http://smallredcherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. great post :) have a nice Sunday:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Też bardzo cieszę się z wakacji! Gratuluję świadectwa z czerwonym paskiem :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Tobie również życzę przede wszystkim dobrej pogody :)
    ja jeszcze zobaczę gdzie spędzę :)
    gratuluję świadectwa z paskiem :)
    też muszę nabrać sił przed maturą :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. udanych wakacji :)

    zapraszam do mnie! ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje czerwonego paska! Ja też mam czerwony pasek na świadectwie, ale ja nie jestem w liceum tylko zakończyłam podstawówkę, a we wrześniu do gimnazjum :( Chciałabym zostać jeszcze z moją klasą, a tak to się rozchodzimy do 2 różnych szkół :(
    Wakacje spędzam w domu z kuzynami i to tak, że jak będzie ładna pogda to na spacer bęziemy chodzić, a jak brzydka, to również tak jak ty będziemy grać w simsy :*
    Udanych Wakacji!

    http://zycienastoletniejdziewczyny1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja w tym roku opuściłam liceum i bardzo tego żałuję, bo to był świetny czas! Teraz studia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję! Ja również uwielbiam truskawkowo- bananowe koktajle ;3
    Życzę Ci udanych wakacji ♥

    Pozdrawiam
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję świadecta! Ja niestety nie miałam w tym roku świadectwa, ale zamierzam mieć za rok :)
    Udanych wakacji!

    odcenzurowane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje wielkie! Mi też w tym rok udało się mieć czerwony pasek na świadectwie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje !
    Zapraszam do siebie : kaanaasia.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje! Odpowiedź na pytanie nr. 3 najbardziej mi się spodobała! Nie można niczego żałować ♥
    Ja też nie zdaję sobie sprawy, że są już wakacje.
    Pozdrawiam
    enyolif.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. gratuluje sredniej. ze mnie to sie zawsze smiali, ze bede miala pasek ale wiesz gdzie xD jeszcze raz gratuluje!
    Pozdrawiam,
    Caroline z http://imacharlatan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję paska ! ;) Tobie też życze udanych wakacji ;)

    http://mylifenata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Oja gratuluje paska :D Ja też po 2 miesiącach strasznie jestem stęskniona za klasą jak i za szkołą.. dziwne :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję czerwonego paska na świadectwie! Życzę miło spędzonych wakacji. :)

    MÓJ BLOG - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluje czerownego paska! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. gratulacje!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Witamy:), chcemy serdecznie zachęcić do wzięcia udziału w dwóch konkursach organizowanych w największym agregacie blogów w Polsce zBLOGowani.pl. Oba konkursy zostały wydłużone do niedzieli, a jeśli zgłoszenia zostaną dodane przez bloga jest szansa na najlepsze nagrody. Link do obu konkursów: http://zblogowani.pl/akcje. Można przygotować tyle zgłoszeń na ile się ma ochotę, a im więcej tym szansa na ciekawe nagrody wzrasta. Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię koktajle jak ty :) Super wakacyjne inspiracje :)
    life-by-katee.blogspot.com ~ zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!