30 czerwca 2015

Plusy blogowania

Hej! Co u Was? Tym pytaniem zaczynam dzisiejszego posta. Chciałam pochwalić pogodę, gdyż od rana na niebie gościło piękne słońce, niestety otwierając bloggera i klikając "nowy wpis" się rozpadało. Mimo to na dworze jest przyjemnie ciepło, więc nie narzekam, wręcz przeciwnie- uwielbiam to świeże powietrze po deszczu!
Dzisiaj chcę Wam przedstawić plusy blogowania, które zauważyłam w ciągu ostatniego roku. Tak naprawdę krysiastyle ma już 2 lata, jednak porządnie za blogowanie się zabrałam dopiero w 2014 roku. W końcu stało się to moją pasją i pożeraczem każdej wolnej chwili. Jednak nie narzekam, bo marnowanie czasu w taki sposób to sama przyjemność! :)




1. Systematyczność- żeby zaistnieć w blogosferze, trzeba być systematycznym. Kto tak nie uważa? Na pewno nikt nie zdobędzie czytelników pisząc raz na miesiąc, co u niego. Trzeba się trochę postarać, poświęcić swój czas i regularnie dodawać posty. W ten sposób nauczyłam się być również systematyczna w życiu. W roku szkolnych staram uczyć się na bieżąco, nie przekładam zadań na później, tylko robię je od razu po powrocie do domu. Zapewne przyda mi się to jeszcze nie raz w życiu!

2. Rozwijam pasje- uwielbiam fotografować, jest to moja największa pasja. Gdziekolwiek idę zabieram ze sobą aparat i uwieczniam każdą mile spędzoną chwilę na małej karcie pamięci. Wciąż się uczę, jestem amatorem. Tutaj na blogu mogę dzielić się postępami, efektami swojej pracy, pytać o porady, a także pomagać tym, którzy sami dopiero zaczynają.




3. Poprawna pisownia- pisząc nowego posta, zawsze zwracam uwagę na ortografię, interpunkcję, czy wszystko jest poprawnie napisane. Zawsze byłam wrażliwa na takie błędy, więc sama nie chcę ich popełniać! Ciągle poznaję nowe słownictwo, uczę się po prostu ciekawie pisać. Przydaje mi się to przede wszystkim na j. polskim. Zauważyłam znaczną poprawę w pisaniu wypracowań, w końcu niełatwo w liceum o piątkę z rozprawki, haha. :D

4. Uczę się- poznałam i nauczyłam się w tym czasie używać kodów css i html, rozwinęłam się, jeśli chodzi o tworzenie grafiki, nagłówków. Robię postępy. Mimo że nie mam zamiaru zostać informatykiem, jestem pewna, że ta wiedza kiedyś mi się przyda! Wiele dziewczyn prowadzi także blogi fotograficzne, często piszą poradniki o fotografowaniu, sprzęcie, które z chęcią czytam. Uczę się, wciąż się uczę robić zdjęcia. Dążę do lepszych efektów, a dzięki nim jestem coraz bliżej!

5. Poznaję wiele wspaniałych ludzi- codziennie trafiam na ciekawe, nieznane mi do tej pory blogi. Prowadzą je cudowne osóbki, że aż miło czytać co piszą. Chętnie czytam ich prace, porady, oglądam zdjęcia. Podziwiam ich pozytywne nastawienie do życia, że aż sama myślę pozytywnie, przekazują swoją energię każdemu!



Wiadomo, istnieją również wady blogowania, jednak nie o tym dziś mowa.
A jakie zalety zauważyliście Wy?

35 komentarzy :

  1. Ja widzę te same plusy co Ty :) Wiele się nauczyłam dzięki blogowi.
    Genialne zdjęcia! Naprawdę widać, że rozwijasz swoje pasje.

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! Blogowanie może nas dużo nauczyć! :)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokladnie ! Ja poprzez blogosferę chcę nauczyć się tej systematyczności :*
    Zapraszam do siebie : kaanaasia.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, dzięki blogowaniu można się wiele nauczyć :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ujęłaś to idealnie! Ja mam podobnie! Poprawiam pisownię, zainteresowałam się fotografią, uczę się nowych rzeczy, poznaję cudowne osóbki! Czego chcieć więcej?
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post.
    http://justine-and-nicole.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne plusy!
    Ja mam podobne zdanie takie jak ty. To prawda blogowania poprawia pisownię. Teraz nie popełniam takich błędów jakie robiłam kilka miesięcy temu.
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zalet blogowania jest niezwykle wiele! Mamy okazję się rozwijać, stawać się coraz to lepszymi ludźmi. Wiele się nauczyłam dzięki blogosferze (a prowadzę blogi już od kilku lat; ciągle zaczynałam od nowa :D). Jest mi bardzo miło, że posiadam własne miejsce w sieci. Aż duma mnie rozpiera :D

    Pozdrawiam,
    INNA MYŚL

    OdpowiedzUsuń
  9. Drugi punkt zdecydowanie dla mnie najważniejszy :) Gdyby nie blog to nie miałabym się z kim dzielić moją pasją i nic, by mnie nie 'zmuszało' do zrobienia zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia. Zgadzam się z tym co napisałaś w pełni.:)
    http://smallredcherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zasady ortografii rzeczywiście są na blogach praktykowane,dzięki czemu - uczymy się pisać dobrze :) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również zauważyłam te same zalety, co Ty! Właśnie dzięki blogowaniu zaczęłam rozwijać się w fotografii i poznałam wielu ludzi ;) Piękne zdjęcia i uroczy kotek *.*

    Pozdrawiam
    www.mypastel-garden.pl [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja uczę się otwartości, a blogowanie daje mi trochę pewności siebie której kiedyś nie miałam :)

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia :)
    martynaalbowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja na razie zauważyłam w blogowaniu tylko zalety :)
    gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również zauważyłam takowe zalety :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się z Tobą, a dla mnie dodatkowo jest to ogromna motywacja (przyjemne, miłe komentarze = uśmiech na twarzy = kroczek do szczęścia :) )
    Super zdjęcia tak przy okazji ;pp
    http://ominion102.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. oo tak, szczególnie zauważyłam u siebie poprawę pisowni, rozwijanie się w pasji..:D
    Pozdrawiam cieplutko :*
    angelika-ka.blogspot.com- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również stałem się bardziej systematyczny, a przede wszystkim rozwija pasje fotografii :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Piekne zdjecia! :) marta-kaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zauważyłam przede wszystkim to, że poznaję nowych ludzi, którzy mnie czytają, piątka z polskiego była w tym roku bez problemu, ograniczyłam ilość emotikonek a także poprawiłam swój styl :)

    Nowy post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie to ujęłaś. Zdjęcia pierwsza klasa! :D
    http://youngelo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgadzam się z Tobą, dodałabym jeszcze budowanie pewności siebie :) Na mnie blog, a raczej ludzie, którzy go odwiedzają, wpływają bardzo budująco i pozytywnie :) Pamiętam moją radość, gdy widziałam pierwsze komentarze, pierwszych obserwatorów... :) Urocze kotki, aż smutno mi się zrobiło, bo mój dzisiaj odszedł :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Zupełnie się z Tobą zgadzam! :) Ja jestem nowa, zapraszam, niedługo mój pierwszy tematyczny post:
    http://nienormalnyaniol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny i ciekawy post! fajnei to wszytskko ujełaś w jednym miejscu.
    Zgadzam się ze wszsytkim, rozwijanie pasji to chyba najfajneisza rzecz w blogowaniu :)
    Pozdrawiam ♥ http://victoriaoss.blogspot.com/ B)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja widzę w pisaniu same plusy :)
    Zapraszam do konkursu, w którym można wygrać post promocyjny. Wystarczy poklikać w przynajmniej 3 linki i napisać ceny w kom. :)
    http://bruneheureuse.blogspot.com/2015/07/lucluc-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja dopiero co rozpoczęłam swoją przygodę z blogowaniem, ale co prawda to prawda, można poznać wielu interesujących ludzi, a wędrując po innych blogach można choć częściowo odkryć ich styl życia. Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga, pozdrawiam cieplutko!
    xox
    http://lenkakrzyzanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgadzam się co do tych plusów ;)
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgadzam się z każdym punktem :) Ja osobiście dodałabym jeszcze, że dzięki blogowaniu zmienił się mój styl i otwarłam się na świat :)

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  30. jakieś wady są, ale te plusy je 'zakrywają' :))
    zawarłam właśnie pierwszą współpracę! Wish lista jest już na moim blogu, mogłabym prosić o wejścia w linki?:) Jesli wejdziesz, daj znac w komentarzu! baardzo dziękuję z góry!:* Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo ładne zdjęcia :) blogowanie ma też minusy, ale plusów jest zdecydowanie więcej

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. ja lubię blgowac pisac rozwijac się w tworzeni uzdjec duużo jest plusów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!