6 czerwca 2015

summer is coming

Cześć!
Jak Wam mija długi weekend? Mi cudownie! Pogoda dopisuje, z czego bardzo się cieszę, gdyż mogę spędzać czas aktywnie na dworze. Codziennie robię wycieczki rowerowe, spaceruję czy jeżdżę na rolkach- wszystko, co tylko możliwe, byleby w ruchu i na świeżym powietrzu. Nawet zdążyłam już spalić ramiona, na szczęście bez poważnych skutków, haha. Został nam jeszcze jeden dzień wolnego, nad czym ubolewam, jednak cieszy i nie cieszy mnie fakt, że zostały równe trzy tygodnie do wakacji! Czemu też nie cieszy? Przeraża mnie to, że po wakacjach czeka mnie ostatnia, najtrudniejsza klasa w liceum, którą będę musiała przetrwać rozwiązując zadania maturalne, czytając streszczenia lektur z zeszłych lat i przypominając sobie wszystkie pojęcia, które tak na prawdę nie pamiętam. Tak, mowa o maturze! Wszyscy nauczyciele powtarzają: "podejdź do matury na luzie, uspokój się". Jednak jak tu się nie stresować, gdy czeka nas egzamin decydujący o naszej przyszłości? No właśnie.
Czy mam jakieś plany na wakacje? Nic szczególnego. Tak naprawdę na spontanie dopiero coś wychodzi! Na pewno dużo ruchu: rower, rolki, spacery! Dużo czasu poświęcę przyjaciołom, mnie i przede wszystkim Wam. Już teraz mam bardzo dużo czasu na blogowanie, więc w wakacje to będę go miała aż za dużo, haha. Mam zamiar także iść do pracy, by w końcu mieć swoje własne parę groszy. No i może nareszcie wrócę do Simsów...










A Wy macie jakieś plany na wakacje? :)


33 komentarze :

  1. Nareszcie cieplo i prawie wakacje! Tak! :D bardzo ladne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia :* U mnie ciepło bardzo i słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mówiac szczerze to jeszcze nie, znaczy mam jeden wstępny pomysł tylko
    Fajne zdjecia, pozdrawiam Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się boję moich egzaminów gimnazjalnych za rok,a ty już o maturze piszesz! współczuje ;/ ale najpierw trzeba odpocząć w wakacje ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia, a kotek uroczy :) Nie mam planów na wakacje :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/06/wishlist-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne zdjęcia :)
    Ja już mam pół wakacji zaplanowanych.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    http://doomilife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/2015/06/gold-belt.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia :) Również cieszę się, że pogoda dopisuje, w końcu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Stokrotki wyszły cudownie *,*

    http://mylifenata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Planów na wakacji jeszcze nie mam ;) Ja dziś wreszcie mogłam pojeździć na moim kochanym rowerku nareszcie został naprawiony i mogłam trochę poszaleć :D Piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak się cieszę, że jest już tak ciepło! Czuję się jak na wakacjach :D
    cudowne zdjęcia <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam podobnie, jak Ty, też się cieszę i nie cieszę, tylko ja mam inny powód - rozstaję się z klasą, z którą byłam od 9 lat. Spokojnie zdasz maturę! Sama wyobrażam sobie, że to będzie kiedyś dla mnie podobnie stresujące, ale naprawdę, wierzę, że zdasz! Zdrowy stres jest skądinąd motywujący, więc taka lekka mobilizacja mimo wszystko nie zaszkodzi! ;) Och, przypomniałaś mi, jak dawno ja nie grałam w simsy... ;) Prześliczne zdjęcia, szczególnie drugie!
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie cudowne zdjęcia! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. chciałabym zarobić tak samo jak i Ty "parę groszy" ale zobaczymy co z tego wyjdzie :) super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  15. ŚWIETNY BLOG!
    masz takie lekkie pióro, bardzo mi się to podoba. wygląd jest naprawdę genialny. oby tak dalej!
    przejrzałam kilka postów, przeczytałam i zauważyłam, że każdy z nich dopracowujesz, to bardzo się ceni. Gdy robisz coś z pasją i z zaangażowaniem. Podziwiam i gratuluję! trzymam kciuki za przyszłość i wytrwałość! Na pewno będę śledzić Twoją działalność blogową dzięki obserwacji! gorąco całuję! <3

    w wolnej chwili zapraszam, jeśli będziesz miała ochotę :)
    www.morethanwordsoffc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam już prawie całe wakacje zaplanowane, wszystko pisze u mnie w najnowszym poście :D
    Prześliczne zdjęcia :*

    Mój blog, zapraszam-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie bardzo kiepsko z matmą. Mam nadzieję, że nie będę zmuszona pisać egzaminu poprawkowego w sierpniu, ale... W najgorszym wypadku moje wakacje będą polegały na nauce :(
    Postaram się wygrać z tym koszmarnym przedmiotem :)


    Będzie mi bardzo miło, jeżeli zajrzysz na mojego bloga :)
    INNA MYŚL

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też spędzam ten weekend na świeżym powietrzu, chodząc na spacery i jeżdżąc na rolkach ;)
    A co do wakacji, to mam już trochę planów ^^ Piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  19. ja też cieszę się z tej pogody, bo właśnie można więcej posiedzieć na dworzu :) choć męczą mnie czasem te upały..

    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowne zdjecia <3 kot jak mój kot! <3
    http://royalredofficial.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia <3 Kotek jest prześliczny :33
    luleann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam podobne plany na wakacje :* Śliczne zdjęcia <3

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Powodzenia w planach ;) ja chciałabym odpocząć, poczuć ten spływający ze mnie stres, haha
    Super, ze słonko grzeje
    opowiastki--prawdziwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne zdjęcia i świetne imie:D
    beautifulsees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie przeraża że po wakacjach nowa szkoła ;D
    Super zdjęcia
    www.najkablog99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Praca to dobry pomysł! Mam brata w Twoim wieku i czasami chodzi na mecze jako ochroniarz żeby sobie troche zarobić xd
    Mój brat jednak chodzi do technikum i matura czeka go nie za rok, lecz za dwa :) Pogoda jest śliczna, zwłaszcza nad morzem. Zdążyłam się już wykąpać xd Pozdrawiam!
    Littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia! Mamy takie same kotki <3

    Zapraszam do obserwacji - http://szyszunia-life.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Też z niecierpliwością czekam na wakacje! Robisz cudowne zdjęcia :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Jejku ja już nie mogę doczekać się wakacji, mam zaplanowany obóz nad morzem i kilka innych wycieczek! :)
    piękne zdjęcia! :)

    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Takich kreatywnych planów na wakacje jeszcze nie mam, ale mam nadzieję, że spędzę je ciekawie :)
    Ja zaczęłam pracować, fajnie jest mieć te swoje parę groszy.
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ladny design
    http://natalia-naaatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!