8 lipca 2015

Jak dobrze się spakować?

Hej! Już prawie dwa tygodnie wakacji za nami. Pewnie większość z Was już gdzieś wyjechała, a ja wyjeżdżam dopiero w sobotę- mianowicie na wieś! Spędzę tydzień w miejscu, gdzie mieszkałam przez całe dzieciństwo i nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę! :) Przez te 7 dni będę nierozłączna z aparatem, więc zasypię Was zdjęciami! haha. Mieszkałam, moim zdaniem, w bardzo pięknej okolicy: w pobliżu rzeka i jej stare koryto zapełnione niegdyś bobrami, piękny, stary zamek w centrum parku (o którym już raz wspominałam tutaj), a od razu obok stary kościół. W okolicy pełno pól, łąk i wiele, wiele innych świetnych miejsc na zdjęcia! Myślę, że będzie to udany tydzień. :)
A Wy gdzieś wyjeżdżacie czy zostajecie w domu?

Z wyjazdami wiąże się również pakowanie. Jedni lubią to mniej, drudzy bardziej, a ja to wręcz uwielbiam! Gdy byłam jeszcze mała i miałam parę dni wakacji spędzić u kuzynki, potrafiłam się pakować tygodniami. Spisywałam wszystkie rzeczy do mojego magicznego notesika, planowałam ile lalek wezmę ze sobą, ile ubranek spakuję dla Barbie. Czy tylko ja tak robiłam? haha.
W dzisiejszym poście chciałabym przedstawić Wam kilka rad, jak dobrze się spakować. Pewnie większość z Was je zna, więc potraktujmy ten post jako przedstawienie Wam, jak ja się pakuję, o. Więc zaczynajmy!



Zrób listę.
Jeśli nie jesteś pewna/ pewny, czy spakujesz wszystko ze sobą, zrób po prostu listę. Najlepszy sposób, żeby bez stresu wyjechać. Możesz taką listę sporządzić kilka dni przed pakowaniem i rozmyślić dokładnie, co zabrać, a co jednak nie. Będziesz pewna/ pewny, że nic nie zapomnisz! :)


Bądź gotowy na każdą pogodę.
Upał, deszcz czy chłodne dni? Nigdy nie wiadomo. Lepiej być przygotowanym na każdą pogodę. Mimo że u nas mamy ponad 30°C i słońce od rana do wieczora, za granicą może już tak pięknie nie być. Nawet, jeśli tak, w każdej chwili może się zmienić- z upalnego popołudnia może zrobić się deszczowy wieczór i co potem? Warto ze sobą wziąć ubrania i na te ciepłe, i na te chłodniejsze dni.


Pozorny zawsze ubezpieczony.
Takie kosmetyki jak szampony, odżywki czy np. nieszczelne opakowanie od tonika (tak jak w moim przypadku) lepiej zapakować do jakiegoś woreczka. Nigdy nie wiadomo, czy jakieś opakowanie będzie nieszczelnie zamknięte czy podczas podróży ulegnie zniszczeniu. Może wylać się, czego na pewno nie chcesz. Już wiele razy dziękowałam sobie, że tak zrobiłam, bo miałabym już kilka razy poplamione ubrania czy kosmetyczkę!


Ważne rzeczy miej pod ręką.
Takie rzeczy jak dokumenty, kluczyki czy portfel miej zawsze przy sobie. Ja zawsze dodatkowo przy sobie mam okulary, ładowarkę do telefonu (o której lepiej nie zapominać!), słuchawki, chusteczki higieniczne, parę kosmetyków jak pomadka czy tusz do rzęs (oraz malutki pilnik do paznokci), przekąskę i butelkę wody. Zawsze staram się na koniec jeszcze zmieścić aparat! Walizka zawsze może zaginąć w akcji, a aparat będzie bezpieczny przy mnie.


A Wy stosujecie się do jakiś zasad podczas pakowania?
Udanych wyjazdów!

42 komentarze :

  1. Pakowanie u mnie zawsze było udręką. Godzine przed wyjazdem i tak wszystko wyrzucę zawsze i spakuję się jeszcze raz! :) Życzę udanego wyjazdu!
    http://kuczyniaczekpisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dawna mam niezawodny system pakowanie. Życzę udanego wyjazdu! :)

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny i pomocny post! :D
    Ja bardzo lubię się pakować, wcześniej robiłam sobie listę ale już tego nie robię:)

    Mój blog, zapraszam- kliknij✿

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze się w ten sposób pakuję. Zdecydowanie najgorsze jest, kiedy wyleją się na ubrania kosmetyki. Pół biedy, kiedy ładnie pachną.
    Blog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham się pakować i za niedługo jakie nad morze zgaduje że będę się pakować 2 dni wcześniej a moja mama bedzie kazała się rozpakować i tak w kółko xD

    mlodablogerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przydatny post, zawsze mam problem z pakowaniem :D

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja zawsze robię listę, a i tak czegoś zapomnę :P
    ja wyjeżdżam na pewno, ale jeszcze się zastanawiam gdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pomocny post, bo właśnie w następnym tygodniu wyjeżdżam nad morze ;p Przydatne rady, będę się do nich stosować!

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  9. pakowanie zajmuje czasami sporo czasu, te rady na pewno się przydadzą ;)

    www.kasiakoniakowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Potrzebuję tira z naczepą ;)
    Zapraszam: gabi-net.eu

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tez przed pakowaniem robię sobie listę aby nic nie zapomnieć ;-) http://style-person.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł na post :)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kosmetyki zabezpieczam taką folią śniadaniową i nic nie przecieknie! Też niedługo się będę pakować na weekend :)

    Nowy post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze mam problem z pakowaniem
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie z pakowanie zawsze są problemy albo wezmę za dużo albo czegoś nie wezmę i nigdy nie wiem co wziąć :D
    Mam podobne słuchawki ^^

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja byłam na wakacjach u babci na wsi. Napstykałam chyba ze sto fotek. Hahaha. Miłych wakacji! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj! Nienawidzę się pakować, bo zawsze mam przeczucie że czegoś zapomniałam :)\

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam wieś. Panuje tam taki błogi spokój, można się uwolnić od hałaśliwego miasta. Ja nigdy nie zapisywałam na liście, co mam zabrać ze sobą na wyjazd. Jechałam na żywioł, często z miernym skutkiem :D

    Pozdrawiam,
    INNA MYŚL

    OdpowiedzUsuń
  19. mam bardzo podobny sposób pakowania ;)
    to miłego pobytu na wsi!
    ja niestety te wakacje chyba spędzę w domu.
    pozdrawiam cieplutko :)

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. zawsze jak sie pakuje to czegos zapomne
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ja zawsze zapisuję sobie na wieeeelkiej kartce rzeczy, które będę jeszcze używać następnego dnia, np. szczoteczka do zębów :D
    a oprócz tego zazwyczaj robię listę :)
    zapraszam na konkurs w najnowszym poście!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. great post, have a nice weekend! :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajny wyjazd Ci się szykuje. :) ja na razie byłam w Bieszczadach na weekend (niestety, pracujący chłopak i brak szans na dłuższy urlop w wakacje, bo pierwszeństwo mają ludzie z dzieciakami, zresztą nam aż tak bardzo to nie przeszkadza), ale pewnie jeszcze jakiś wypad się zdarzy. :)
    co do pakowania, to list żadnych nie robię, mam po prostu swoje żelazne zestawy na każdą okazję, toteż nie zdarza się, żeby pakowanie zajmowało mi dłużej niż kwadrans. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nienawidzę się pakować ! Bardzo fajny, przydatny post :)
    Ja jak narazie wakacje spędzam w Anglii - na szczęście pogoda jak nigdy dopisuje

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja zawsze i tak czegoś zapomnę. Kiedyś wybrałam się na wakacje bez jednej torby, w której był m.in. zasilacz do laptopa. Oczywiście samego laptopa zabrałam, ale co z tego jeśli był rozładowany...

    http://orbid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ja wyjeżdżam już w tą środę do przyjaciółki z którą zobaczę się pierwszy raz!!
    MIŁEJ PODRÓŻY ŻYCZĘ!

    http://talastbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Mega przydatny post!:D
    Na pewno jeszcze tu zajrzę przed wyjazdem nad morze haha :D
    Pozdrawiam cieplutko :*
    angelika-ka.blogspot.com- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mega fajny post :D
    Ja nie stosuję się do żadnych zasad, po prostu pakuję haha :D

    http://immhfashionblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja zawsze robię sobie listę rzeczy, które muszę spakować i dzięki temu niczego nie zapominam :)
    www.ala--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Mieszkałaś w przepięknej okolicy, aż nogi same ciągną się na spacer! :)
    Ja gdy byłam młodsza też zawsze pakowałam się kilka dni przed wyjazdem i powtarzałam tą czynność z kilkanaście razy. A ubranka dla bobasa zawsze miałam w jednej torbie. ♥
    Zapraszamy wraz z siostrą do siebie na bloga:
    http://fiind-yourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. O tak! Lista zdecydowanie zawsze ułatwia pakowanie :) Bardzo fajny post! :)
    http://imagine-day.blogspot.com/- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam się pakować i ja również zawsze robię listę, bo wiem że dzięki niej niczego nie zapomnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja nigdzie nie wyjeżdżam na dłużej, tylko częste kursy na działkę i do chłopaka, więc problemu z pakowaniem nie będzie :) Mój problem z pakowaniem jest taki, że zwykle zabiorę za dużo rzeczy a ostatecznie niewiele z nich użyję :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja uwielbiam się pakować i zawsze biorę masę niepotrzebnych rzeczy. Lista rzeczy to podstawa!
    ✿ agnieszkaa-es.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  35. Przydatny post;) Ja osobiście nie robię listy, ale co do reszty punktów jesteśmy jendakowe;)

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja za niedługo wyjeżdżam do Szkocji i przydadzą mi się Twoje porady :)
    Pozdrawiam :*
    Nellyer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja zawsze pakuje wszystko do osobnych torebek, pudelek zawsze staram się wszystko pare dni wczesniej, ale i tak zawsze czegoś zapomne i obiecuje sobie że nigdy juz tak nie bedzie ale nic z tego.
    MÓJ BLOG ZAPRASZAM-KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja mam ze pakuje się na ostatni moment i gdy już wyruszam przypominam sobie czego zapomniałam albo panikuje ze czegoś na pewno zapomniałam :)) ja sie ze szkoly nauczyłam żeby wszystko pakować w siatki na wypadek gdyby coś przeciekalo i nie zniszczyć rzeczy :))
    udanego wyjazdu :))
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Jedna zasada: pchać na tyle mocno, żeby weszło jak najwięcej. :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak w czerwcu jechałam do Poznania zrobiłam podobną listę z rzeczami które muszę zabrać ;)
    http://smileforcat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!